Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Bad Company 2 oppdateres

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7734&g2_serialNumber=1 Bad Company 2 oppdateres

Hvorfor ikke starte Helgen med en ny oppdatering for Battlefield: Bad Company 2?

(Multigamer.no): Våre venner hos DICE har sluppet en ny oppdatering til Battlefield: Bad Company 2. Oppdateringen fører i hovedsak med seg en god del mindre forandringer av spillet for å gjøre det mer balansert. Serverne våre oppdateres mens du leser dette. Last ned og vær klar for helgen!

Changelist:

• One of the Insignia's requiring an unobtainable Bronze star for the tracer dart ? requirement removed.
  • Hit registration changes brought over from MOH to BC2; severalbugfixes, the client<->server send rates have been increased, some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns, but will not make much of a difference to the knife.
  • Removed the blue box behind the chat window
  • The 2-second immunity when spawning/being revived can will now be immediately remove either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). Merely looking around will not remove the invulnerability. In essence: If a person moves, he is never invulnerable.
  • 3D vision fixed.
  • Fixed Slug Shotgun zoom crosshair on PC so they better represent the long range accuracy. Crosshairs now close more on PC, similar to consoles.
  • Reduced slug shotgun hip accuracy to require zooming for consistent long range accuracy. Hip accuracy is now on par with the semi automatic weapons.
  • Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.
  • Fixed VADS turning sensitivity on PC so it performs like the ZU23.
  • Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.
  • Fixed a bug where Vehicle Countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.
  • Reduced the reload time for Vehicle Countermeasures.
  • Slightly increased the AT4's damage vs Armor to emphasize its AntiVehicle role while keeping it balanced vs Armor.
  • Increased the AT4?s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.
  • Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs Infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.
  • Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line withother explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.
  • Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.
  • Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.
  • Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.
  • Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.
  • Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.
  • Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.
  • Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.
  • Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.
  • Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMGs.
  • Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.
  • Slightly increased the damage of the UH60. 

Falt oppdateringen i smak?

Så hva synes du om oppdateringen? Var det noe du likte spesielt godt, eller du noe enda savner? Skrik ut!

La merke til at ting spretter rundt(lyktestolper,tønner,bord osv) morosamt.

Ny gamemode kalt pinnballmode?

Changelist:>

• One of the Insignia's requiring an unobtainable Bronze star for the tracer dart ? requirement removed.
  • Hit registration changes brought over from MOH to BC2; severalbugfixes, the client<->server send rates have been increased, some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns, but will not make much of a difference to the knife.
  • Removed the blue box behind the chat window
  • The 2-second immunity when spawning/being revived can will now be immediately remove either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). Merely looking around will not remove the invulnerability. In essence: If a person moves, he is never invulnerable.
  • 3D vision fixed.
  • Fixed Slug Shotgun zoom crosshair on PC so they better represent the long range accuracy. Crosshairs now close more on PC, similar to consoles.
  • Reduced slug shotgun hip accuracy to require zooming for consistent long range accuracy. Hip accuracy is now on par with the semi automatic weapons.
  • Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.
  • Fixed VADS turning sensitivity on PC so it performs like the ZU23.
  • Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.
  • Fixed a bug where Vehicle Countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.
  • Reduced the reload time for Vehicle Countermeasures.

• Slightly increased the AT4's damage vs Armor to emphasize its AntiVehicle role while keeping it balanced vs Armor.
  • Increased the AT4?s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.
  • Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs Infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.
  • Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line withother explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.
  • Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.
  • Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.
  • Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.
  • Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.
  • Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.
  • Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.
  • Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.
  • Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.
  • Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMGs.
  • Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.
  • Slightly increased the damage of the UH60. 

Punktene i fet skrift var for min del de "viktigeste" på agendaen. Litt skuffet over hva de gjorde med cg'en, større kill-radius og pitte litt mindre splash radius? Å her i bakvendtland...

AT4 er blitt bedre, men jeg ville heller ha hatt 40-60 mer damage, og 50-60 i speed. Du er fremdeles ganske utsatt for snikskyttere, men en forbedring er det.

Også har F2000 blitt et rimelig heftig beist.

Edited by -=Napolean=-

Hadde det ikke vært for at spillet lagger SYKT etter patch så hadde jeg kanskje orka å spille det. Uspillbart sånn det er nå, så tar meg en pause på noen uker ifra dette tullet. Ser ut som folk blir dratt i en strikk når dem løper. Har ikke sjans til å treffe noe som helst.

svarte kor teit at dei reduserte splash dm på CG`n..... :innocent:

svarte kor teit at dei reduserte splash dm på CG`n..... :innocent:

Slik jeg ser det har de ikke rørt CG'en i det store og det hele. M136AT4 derimot har fått smake nerfhammeren.

Det som irriterer meg mest er at de har fjerna sporlysene hvor man skyter i heliet :innocent:

De har ikke blitt fjerna. Det er en bug. Blir sikkert fiksa i neste oppdatering.

M136AT4 derimot har fått smake nerfhammeren.

Nerf? Mer dmg mot kjøretøy, større fart og mer splash. Ser ikke ut som nerf i mine øyne ihvertfall.

Det som irriterer meg mest er at de har fjerna sporlysene hvor man skyter i heliet :innocent:

De har ikke blitt fjerna. Det er en bug. Blir sikkert fiksa i neste oppdatering.

Elsker hvordan Dice patcher. At de med vilje legger til feil slik at de MÅ lage enda en patch er jo...genialt!

M136AT4 derimot har fått smake nerfhammeren.

Nerf? Mer dmg mot kjøretøy, større fart og mer splash. Ser ikke ut som nerf i mine øyne ihvertfall.

True. Den har jo faktisk blitt brukbar nå. I løpet av tre timer skjøt jeg vel ned rundt 12 heli med den på atacama. Spesielt farten hjalp utrolig på.

Det hjalp litt med en flare som reloader raskere, men så kommer en at4 ut av ingenting og treffer meg, så ja, de er blitt mye raskere.

Liker faktisk endringene på shotgun, nå er faktisk usas og saiga brukbare.

Jeg har enda ikke insignia for bronse på alle våpen. Må jeg ha det på alle kjøretøyene også? Mangler nemlig på båt...

Hva med bronse på røykgranat, shock paddles, repair tool? Må jeg ha bronse på dem også eller går det ikke an?

Jeg har enda ikke insignia for bronse på alle våpen. Må jeg ha det på alle kjøretøyene også? Mangler nemlig på båt...

Hva med bronse på røykgranat, shock paddles, repair tool? Må jeg ha bronse på dem også eller går det ikke an?

Tror den fortsatt er bugga,har ikke fått jeg heller.

Nei,får ikke bronse på verktøy.

Jeg har enda ikke insignia for bronse på alle våpen.
Det er noen som hevder at hvis du ikke hadde bronse på alle våpen før patchen, så skal den virke hvis du får det nå. Men hvis du allerede hadde bronse på alle våpen før patchen, så er du fucked.

Jeg mangler fremdeles Thompson, men har ikke prøvd ennå.

Har de fjernet traceren på snipers? :blush:
Tracere er generelt føkka, det er en ny bug.

Du kan ikke se tracerne fra ditt eget våpen. Tracere fra alle andre våpen ser du som normalt.

Joda, men det pleide å være en tracer på sniperen da spillet kom ut. I april husker jeg at jeg og noen kompiser hadde LAN og vi hadde en lang diskusjon hvor vi forsøkte å komme opp med gode grunner til å ha tracer på en sniper.

Uansett hvem andre enn MG trenger egentlig tracer.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...