Clayman 2 Report post Posted October 27, 2010 Dagens tema i artikkelserien er ArcticNova.css, laget som vant forrige HF-Liga. Klikk deg videre for å lese et intervju og mer om laget! Les mer! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dreven 0 Report post Posted October 27, 2010 Lykke til! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted October 27, 2010 warclown! Vedder 100 kr på at det er warclown Quote Share this post Link to post Share on other sites
vENdetta- 1 Report post Posted October 27, 2010 warclown! Vedder 100 kr på at det er warclown Bet accepted. Skal jeg gi deg kontonr. mitt nå, eller etter annonseringen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
NiftZ 0 Report post Posted October 27, 2010 warclown! Vedder 100 kr på at det er warclown Bet accepted. Skal jeg gi deg kontonr. mitt nå, eller etter annonseringen? haha ^ this. Hadde ikke vært dumt tho... TBA aka. niftz, vent og se Quote Share this post Link to post Share on other sites
2Face 0 Report post Posted October 27, 2010 GL > Håper Lions vinner iår tou.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darkcave 0 Report post Posted October 27, 2010 Høres mer ut som mythi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Håvard 0 Report post Posted October 28, 2010 warclown! Vedder 100 kr på at det er warclown Bet accepted. Skal jeg gi deg kontonr. mitt nå, eller etter annonseringen? Wæh, du viste mer enn meg tror jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites