Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
zpam

Nytt styremedlem!

Recommended Posts

Ugh, Home har enda mer pwrs.. Dette er bekymringsfullt! Litt bekymret for at fritiden til de andre adminsa nå er hevet ut av vinduet..

Neeeeida! Homies har fortjent det, You take care of us "up there" blant alle overlordene! (som definitivt har lumske ritualer!)

En liten quote ifra før jeg ble admin, og hellfragger diskuterte om jeg passet som admin. Jeg håper jeg har bevist denne teorien feil.
Syntes han ikke skal bli admin med det første. Det virker som han "tatt alt på sparket". La oss si du ser en ledig stilling på Nille. Du går inn og sier du vil ha jobben. Du sier hva du heter, alder etc. og hvorfor du har lyst.

Fire min. etter du gikk inn i Nille kommer du ut igjen. Det sier da litt hvor interessert han er i å få jobben.

Samme blir med Home. Ser ut som han har tatt søknaden på sparket og at dette er noe han plutselig har kommet på. (Uten at jeg skal uttale meg for mye om dette.)

Må poengtere at dette var etter min første søknad som var svært dårlig, og at jeg selv hadde vært like negativ som blf her.

Jeg skrev en ny, og blf smeltet for meg slik som resten :innocent:

:thumbsup:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...