Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Suunto

Medal of Honor - flopper det før det har komme i hyllene?

Recommended Posts

Eg er generelt skeptisk til kommersielle anmeldelser, men VGs anmelder har kanskje eit poeng.

Det er store likheiter mellom COD4 og BFBC2 på mange områder og i så måte ikkje representerar noko nytt og banebrytane.

Men det betyr ikkje at eg syns at spelet (demoen) innehar kvalitetar som er klare forbedringar i forhald til dei nevnte spela.

Uansett: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10033627

Bedøm sjølv.

Eg vil i alle fall ikkje dømma spelet før eg har spela fullversjonen.

Suunto

Det finnes ingen skytespill uten svakheter, og så lenge det kommer ett spill som er _bedre_ enn det vi har i dag, gir jeg blanke faen i om det er lite nyskapende. Fiks det som trengs å fikses, la resten være. tongue.png

Spillet funker helt greit.

Det ER ingen nye ting i dette spillet så er man på jakt etter det så får man gå andre steder, men er man på jakt etter et spill i CoD sjangeren (frenetisk action:P ), med litt BC2 takter (objectives) så er dette spillet noe for deg.

Vil man ha noe nytt å spille fram til feks CoD:BO eller BFBC2:Vietnam så er dette et helt greit spill å skyte folk i, men som sagt, det er ikke veldig nyskapende.

Noen klager også på rekylen. Jeg må gjenta meg selv fra andre forumer her og si at det er det samme for alle som spiller, og hvis du ikke liker det så kanskje ikke spillet er for nettopp deg.

Alle har forskjellig smak, jeg personlig synes det funker greit, det er litt slitsomt at sniperen er så mektig men jeg vet at jeg kan bytte class når jeg dør hvis jeg vil ha noen easy frags :innocent:

Mine 2 cent, og jeg har spillt retail idag i 4-5 timer samt 4-5 timer av open beta så det er ikke basert på andres meninger.

Spillet burde vært sluppet som en MOD, ingenting annet.

Black Ops kommer til å dominere noe så hinsides.

har også mer troa på black ops som høstens FPS, men har fortsatt STORE tvil til om black ops blir bra!

Testa MOH Singleplayer bittelitt nå og må si at jeg er meget skuffet over først og fremst grafikkinnstillingene man kunne gjøre på

Options menyen i spillet. Her slo alt seg på High og "Anti Aliasing: On", og thats it. Selvfølgelig var oppløsningen å stille på.

Men jeg tror at visst man leter godt nok finner man heelt sikkert en settings.ini slik som BFBC2. Det fant man i allefall i Betaen av Multiplayer delen.

I tilegg er ikke animasjonene på karakterene Troverdige og det drar ned at jeg fortsatt ikke får full grafikk og det ser jeg klart i Introen når jeg ser at den tegner landskapet foran.

Så litt skuffa over Single Player delen, virket ikke akkurat overbevisende i tilegg var den litt buggit da min AI-Venn hang etter og hengte seg fast i ting. Nei Hittil har Modern Warfare 2 fortsatt den beste Single Player opplevelsen jeg har opplevd på lenge. Så får vi se om Multiplayer delen kanskje lever opp til forventingene senere i dag. Historien er det dog ingenting å si på den er hittil helt ok, men vi får se hvordan det utspiller seg.

For meg har alle skytespill, med unntak av kanskje TF2 fremstått som "beta" når det ble gitt ut. Det mest frustrerende er akkurat det, man gir ut halvferdige spill.

Skal teste MoH til uka, tipper jeg.

Det morsomme er jo at TF2 kanskje er det spillet i verden som har endret seg mest siden release ' />

[quote name=

Det morsomme er jo at TF2 kanskje er det spillet i verden som har endret seg mest siden release ' />

[quote name=

poeng, men trur fortsatt det blir høstens fps:p

A PC patch for Medal of Honor's multiplayer is coming today at around 1:30 PST. Check out the fix list below:

- Fixed a potential crash when using DirectX9 and switching kits/weapons

- When connecting with a non-PunkBuster client to a PunkBuster server, the game would get stuck in “Joining Game…” This has been fixed

- Server browser would sometimes remain blank for 60+ seconds after a full refresh. It should now begin displaying results immediately, under any circumstances

- Server browser supports multiple game servers running on the same host IP

- Server browser bugfixes for “Quick Refresh” operation

- Server browser is less prone to shuffling the order of entries

- Ping reporting in the server browser is more accurate (in a few cases ping values would get assigned to the wrong server)

- Full refresh no longer tracks the first server that arrives in the list

- When trying to join a full server, an error message is now displayed informing the user that the server is full

- Imported anti-cheat functionality

The update is only for changes to the multiplayer component of Medal of Honor. No single-player changes have been included. In order to update the game, you will need to quit Medal of Honor and load the game again. At that point the auto updater will download the update and apply it for you.

Steam users will need to update via Steam in the usual way.

Synd man fortsatt har de samme feilene som i BFBC2. Like digg å bli tatt etter at man har rundet hjørner her og. Ellers så er kartene alt for små, åpne og grus, sand elefanter i lufta. Faen, jeg skal skyte ting, ikke skimse om det er en jævla fugl eller et kluthode jeg ser der borte.

Jeg synes EA rett og slett reklamerer spillet i hel. Satt f.eks. å så på South Park (på southpark.no), og hvert 10. minutt kom traileren opp for dette hersens spillet. Og i tillegg blir jeg spammet ned på mail om det (sånn går det når man er kunde i EA-store m.m.) både titt og ofte. Så nå er jeg lei av denne COD-klonen og maset rundt den. Jeg kommer derfor ALDRI til å kjøpe det. EA har seg selv å takke - for MYE markedsføring av noe er faktisk ikke bra.

Har spilt et par runder nå, på multiplayer, har ikke testet singleplayer ennå.

Og hva skal en si.........

For små kart til å begynne med, er jo ikke større enn en gjennomsnittlig norsk fotballbane.

Og dertil for få spillere på hvert lag.

Så langt har det ikke overbevist meg i hvertfall.

Kryper nok snart tilbake til BFBC2.

:innocent:

For FÅ spillere? Er du gal? Er jo for mange! Kartene er for trange og for åpne til så mange spillere. Er best når det er sånn 6v6.

Syns noen av karta har passe størrelse.

Men blir fort trangt når det er 20 stykk som løper rundt med på f.eks Kunar Base.

Som Hauger sier, 6vs6 er akkurat passe, eller 8vs8 på de litt større karta.

Jeg har igrunnen hatt et noe lengre opphold fra FPS-sjangeren, tidligere var det stort sett det eneste jeg likte å spille.

Da MOH betaen ble åpnet så valgte jeg å laste ned og prøve.

Etter utallige forumtråder og anmeldelser så må jeg si jeg lurer på hva som er galt med meg :innocent:

Jeg har det morsomt i spillet, koser meg. Som alle andre spill i dag har det dessverre sine feil ved lansering, men det er jo ikke unikt MOH.

Anyway, jeg ble veldig nyskjerrig og skaffet meg også MW og BC2, lysten på god gammeldags FPS var vekket opp igjen.

Det som slår meg er jo hvor forbainna likt noen av funksjonene er, det er til tider veldig tydelig at Dice har laget både BF og MOH-MP.

Det syns jeg er no' drit.

Jeg har spilt så mye jeg har hatt tid til i MOH, og jeg koser meg. Gleder meg riktignok til en forhåpentligvis snarlig patch, men har lært meg å leve med hitbox-greiene og andre småting i MoH. Liker flyten, syns det er intenst nok til et multiplayer-kick.

Når det er sagt, jeg er fullstendig enig i at mange av kartene er for små til 24 spillere. Jeg spiller stort sett på servere som har 14,16 eller 20 spillere. Tenkte jeg skulle gå litt i dybden og utforske andre sider enn Team Assault også snart.

Bad Company? Jeg har prøvd det litt og skjønner at det er en helt annen dybde i det spillet.

Jeg kommer til å sette meg inn i det, og ser ikke bort ifra at jeg med tiden blir mer å finne der enn i MOH.

MW2? Det er jo fanden meg umulig å finne servere, og når jeg finner en så syns jeg ikke det er like morsomt.

Men det er jo meg da :thumbsup:

M:)rten - litt MOH fan, og åpen om det.

litt MOH fan, og åpen om det.

Da er vi to!

Syns det er litt synd på en måte at DICE utviklet flerspillerdelen.

Tror spillet kunne vært mye bedre om Danger Close hadde gjort alt.

Det skal selvfølgelig sies at DICE er kjempeflinke på det de gjør, og jeg er veldig fan av de meste de har lagd.

Og hvem faen bryr seg vel om man ikke kan ødelegge bygninger?

MoH:AA har jeg spillt noen 100-timer. Det var dritgøy i multiplayer. Men dette de har levert nå under samme navn er definitivt "same shit, same wrapping" om man kan kalle det det...

litt MOH fan, og åpen om det.

Da er vi to!

Syns det er litt synd på en måte at DICE utviklet flerspillerdelen.

Tror spillet kunne vært mye bedre om Danger Close hadde gjort alt.

Det skal selvfølgelig sies at DICE er kjempeflinke på det de gjør, og jeg er veldig fan av de meste de har lagd.

Og hvem faen bryr seg vel om man ikke kan ødelegge bygninger?

Ditto smile.png

Syns nå iaf at MoH var 10x bedre en Bad Ops. Mer gjennomført, og faktisk spillbart ved release!