Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

VoksenLAN i reprise!

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=9027&g2_serialNumber=1 VoksenLAN i reprise!

Suunto har satt sammen en timelapse fra hele VoksenLAN, se hva som egentlig skjedde her!

(Battlefield.no:) Alle som var på VoksenLAN fikk sikkert med seg kameraet som stod og knipset bilder hvert 5 min, vel nå kommer resultatet. Stor takk til Suunto , denne filmen brakte fram mange gode minner!:)

Vi gleder oss til neste år!:)

Neste år må jeg få komme! Kermit har enda ikke tilbakebetalt de 300 kr etter at jeg meldte walkover på forrige VLan, da regner jeg med at den gjelder til neste lan tongue.png

fravær av høytallere og tilstedeværelse av alkohol er en fin combo. Intimt og hyggelig smile.png

OG det faktumet at samtlige deltagere har såpass mange år på baken at man kan ha en fornuftig samtale med de fleste.

Utenom Sadolf, Rakapung og GjedDa etter klokka 23:30 :innocent:

Hva? Ikke fornuftig samtale med RakaPung etter kl 2330? Prøver du å gi fyren et kompliment nå eller? Jeg har aldri hatt noen fornuftig samtale med han hverken før eller etter 2330! tongue.png

Vel, det er første, og siste, gang jeg forsøker å ta igjen Sadolf i promille! Skylder på Pål som hadde med seg alko tester. biggrin.png

Er da inderlig fra 0530 til 2000 det ikke gikk ann og prate med meg tongue.png

Fet video. Var morsomt å se at på et visst tidspunkt så lå så og si alle og sov. ' />

Lurte bare på en ting; Hvor i alle dager har jeg hørt den sangen før? p

Vel, det er første, og siste, gang jeg forsøker å ta igjen Sadolf i promille! Skylder på Pål som hadde med seg alko tester. ' />

Men hællan dussen..... Skal jeg få skylda nå da... jaja.. syntes forøvrig du var overstadig charmerende i ditt forsøk på å ta igjen Jokke p

:innocent:

Vel, det er første, og siste, gang jeg forsøker å ta igjen Sadolf i promille! Skylder på Pål som hadde med seg alko tester. ' />

Men hællan dussen..... Skal jeg få skylda nå da... jaja.. syntes forøvrig du var overstadig charmerende i ditt forsøk på å ta igjen Jokke p

:innocent:

Jeg vant... En jævlig fylleangst på lørdagen.

Men; legg merke til Roar/Orion der ute på høyre flanke som tidvis er våken, sover, våkner og sover i sin stol. Alltid like festlig. Enda festligere i fortfilm smile.png

Fet video. Var morsomt å se at på et visst tidspunkt så lå så og si alle og sov. ' />

Lurte bare på en ting; Hvor i alle dager har jeg hørt den sangen før? div

det er honningbarna, men introen er grieg

Lurte bare på en ting; Hvor i alle dager har jeg hørt den sangen før? div

Flink gutt!

Jeg tenkte at det muligens kunne være de, men kom fram til at det måtte være noen andre. Når du sier det, så hører jeg det med en gang tho. biggrin.png

Er de mer kjent enn jeg tror, ettersom en bergenser (mtp. at det er en gjeng ungdommer fra Søgne) har hørt om dem? Trodde de var ganske ukjente. jeg.

Jeg tenkte at det muligens kunne være de, men kom fram til at det måtte være noen andre. Når du sier det, så hører jeg det med en gang tho. biggrin.png

Er de mer kjent enn jeg tror, ettersom en bergenser (mtp. at det er en gjeng ungdommer fra Søgne) har hørt om dem? Trodde de var ganske ukjente. jeg.

Feil!

Ja, diktet "Til Ungdommen" er skrevet av Nordahl Grieg (ikke ikke Edvard, som normalt er den som assosieres med "Grieg") - MEN melodien til diktet er senere laget av en ukjent dansk komponist ved navn Otto Mortensen. Men dere kjenner den nok igjen på grunn av Kim Larsens versjon - Kringsat af fjender. Så da har jeg fått avlivet litt kulturell vranglære.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...