Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Vlan - epic memoy afterpartytråd extravaganza

Recommended Posts

Må bare opprette en tråd, mest av alt for å hylle frosken og de andre arrangørene som har arrangert et lan jeg sent vil glemme. Som vlan-jomfru og egentlig lanjomfru generelt så er nervene spente og fallgropene mange, men makan til en velsmurt og herlig event!

top memory:

eplekonkurransen - morsom ide, og epic at frosken tar ansvar for å måle avstand opp på taket på skuret

pipipen som fløy rundt

utrolig spennende css-finale med joggis som tar knivrunden

gjedda sitt ansikt før og etter bc2-finalen - større spenn i emosjonelt kart har jeg aldri sett i et ansikt

Tusen tusen takk for kjempemorsom opplevelse, herlig å hilse på alle ansiktene bak nicket.

Denne helga var helt konge!

Nydelig oppsett av :innocent: og resten av gjengen!

Var jo vlanjomfru, but not anymore!

Synd at jeg kom for sent til å være med på css compoen.. Hadde jo eid hele shitten!!!

Jeg skal jaggu være med neste gang også.,,

Jeg som hadde tatt på meg Gimp-utstyret mitt og lå å venta i soveposen at noen skulle komme...sad.png

neste gang, kanskje?

mvh Lakrisal

Vlan toget har igjen dundret gjennom et vellykket arrangement. kudos til Vlan styre :thumbsup:

noen ting som hører med på Vlan: klem fra Frosk yess, klem fra Potta yess, klem fra manjana nei men kyss på skinnet teller :innocent:

Tafse på Fable, men jeg tror ikke han likte det like godt som meg. tror muligens det hadde noe med at tafseren hadde 12 i promille for å kunne lide seg gjenom cs:s compo.

takke for hyggelig samvær så ses vi vell på vlan11.

Må si jeg er utrolig imponert over disse gamle XO gutta som arrangerer dette år ut og år inn (nå i 10 år).

Har vel aldri vært på et lan med færre strømbrudd før, og det var velsignet fritt for Harman Kardon annlegg i kW klassen som runger musikk jeg ikke har lyst til å høre på ut over massene på annenhvert bord.

Med andre ord, et arrangement for voksne ansvarsfulle mennesker. Eller ihvertfall voksne mennesker sånn sett utenfra og inn ' />

Ikke noe annet å gjøre enn å bøye seg i støvet og takke arrangørene for en fantastisk helg med masse gøy, og mye godt å spise og drikke som Manjana og barna disket opp.

Neste gang så kan jeg stille opp som frivillig (om dere tørr )

Takk til styret for enda ett strålende, knirkefritt igjennomført VoksenLAN!!

Epic Failures to mention:

- At flere av de flotte Eple produktene virket etter å ha blitt kastet 33m å deiset i bakken! (neste gang skal jeg ta med Steve Jobs kostyme mitt)

- Når Sadolf "drar ned rullgardina" å legger seg på gulvet foran oss når han skulle spillt compo.

- At Gjedda ikke har madrass lengre.

- At undertegnede drepte flere på sitt eget lag enn motstandere under en COD 4 match (Sårry Henrix)

Takk til alle som holdt ut med meg under compoene å ikke kicket meg ut!

Spesiell takk til Manjana og jentene for super-duper mat igjennom arrangementet!

Håper på VårLan 11

Tenkte jeg skulle skrive noen ord jeg og, men så ser jeg jo at de ovenfor har summert opp alt og litt til. Dette var nok engang en knall helg fra ende til annen.

Takk til arrangører som legger ned mye energi for å få stablet alt dette på plass

Takk til Manjana med familie for at vi får bra mat, så vi ikke glemmer å spise

Takk til alle jeg spilte på lag med og mot, og takk for at dere holdt ut med mine touretts utfall under matchene

Takk til alle for at dere møter opp, og skaper en fantastisk stemning

Blir nok med neste gang og ja biggrin.png

Edited by BajBaj

Takk til dere alle sammen som arrangerte dette. Spesiel stor klem til Rune og Kermit, og ikke minst Manjana med familien. Det var utrolig kos å se dere igjen smile.png Minnet meg om 3V lan dette. Skikkelig kos

Slenger meg på her med Konge LAN, og jeg har ikke spist så godt og bra på lenge. Middagen jeg hadde de 2 dagene før VoksenLAN var knekkebrød og Rundstykker. hehe. :thumbsup:

Jeg skal så absolut være med neste gang også.. (Håper bare kone er enig) :blush:

Og at Manjana og familie uten videre "tilpasset" maten slik at det også var noe for meg å spise, da melke allergi ikke er noe gøy. Er bare helt utrolig.

Combo`ene var bare utrolig gøy, selv om lagene mine ikke vant i CSS og BC2. Men når selv Thobben kan vinne i BC2 så er jo alt mulig. :innocent:

Se you All Next Time. :thumbsup:

Og nå er det på tide og legge seg å sove. Rapport er avlagt til kone osv osv. Får nå lov til å legge meg.

Edited by AirCoN

Da var vi hjemme vi som reiste lengst og. Og om det var værdt en tur på 8-9 timer hver vei? Absolutt smile.png

Knallbra gjennomørt av gutta som jeg nå har lært å elske en hel del mer.

Mange hærlige folk, og kjempe moro å møte folket back nicket. Dette fristet for gjentagelse.

Btw, om noen lurer på hvor Manjana er, så har jeg altså kidnappet han, så han får lage mat til meg hver kveld.

Liker at HW.no har omtalt det så mye. Bildet nevnt i andreposten ligger også på artikkelen på HW.no

Ikke så rart det når Kemmelmann deltok på lanet og han er fra HW smile.png

Takker og bukker for en flott LAN.

Alt fungerte knirkfritt og mat for guder.

La på meg 5 kilo i løpet av 3 dager. 2 kasser øl og 3-4 måltider om dagen hjelper godt på :innocent:

Sliten i tryne i dag men sånn skal det være etter et lan party. Gleder meg til neste gang.

Et lite innspill. Er det mulig å kjører en compo om dagen og finaler på lørdags kvelden?

Vi bruker litt lang tid på å samle lagene så spiller vi COD på fredagen f.eks så vil alle lagene være samlet og konsentrert på å kjøre matchene. Tror vi kan spare litt tid på det.

Takk atter en gang for et utrolig flott LAN party.

Takk for ett flott LAN, ros til alle fra en avsindig trøtt fyr. Årets høydepunkt: skyte ->og treffe<- Entreri i CSS. Største nedtur: å spille cod lower bracket finale uten lyd og mic. EPIC FAIL! ^^,

Hvor er påmeldinga til nr. 11? smile.png

Du er ikke alene om å være sliten Henrix!

Gikk med betydelige mengder Red Bull, Mad Crock, kaffe etc. på vei hjem!

Godt å ha selskap av Nirex en (liten) del av veien ' /> GPS hjelp for bønder som leter etter E6 retning mot Nord!

Må si meg prektig imponert over lokalene og tilhørende fasiliteter!

Vi blir jo bortskjemte alle sammen.

Takk skal dere faen meg ha alle sammen p

Wow, dette gikk fort!

Vil begynne med å takke samtlige for en utrolig vellykket helg. Dette vil jeg huske som en av de aller beste helgene fra året som har vært, om ikke den aller beste. Hvis dette noen gang skulle falle sammen med familieforøkelse, ville jeg faktisk hatt vanskelig for å velge ' />

En spesiell takk også til Manjana og de to unge magikerne for fantastisk oppvartning, K3rmit og resten av crewet for at de gjennomfører det her, Sneaking Carpet som løste våre nettverksproblemer raskt og effektivt, samt tok seg til til å forklare litt med det samme.

Likte også svært godt hvordan compo-delen var satt opp, at det var random lag, og ikke "pre-made". Sorry til Aasingen og Pei (mine respektive lagledere) for at jeg aldri før hadde spilt spillene jeg meldte meg på, skal ligge i hardtrening frem til neste gang!

Jeg skulle gjerne lista opp de gode minnene, men lista er for lang. Håper bare jeg rekker å snakke med enda flere neste gang, for makan til mye fine folk i et rom, har jeg aldri møtt p

<3 Sees på VLAN 11' <3

Heffalompa

Takk for nok et vellykket VLAN arrangement ' /> Det har vel noe med at de fleste av oss er rimelig voksne http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/tongue.png

Takker også for compoene jeg fikk være med på. Selv om tidsskjemaet skled "litt" ut (minnes en utrolig spennende CoD4 finale sett på storskjerm, klokka 6 om morgenen på søndag). Synd ikke flere fikk sett den. Finnes det noe opptak fra denne?

Jeg spilte selv BC2 finale, og jeg hadde planer om å Fraps'e denne. Men etter å ha testa Fraps på lower brackets finalen, så fant jeg ut at det var best å la maskina mi slippe å slite med Fraps i tillegg ' />

Men de små snuttene jeg faktisk tok, ligger nå på youtube:

[url=Dette er fra lower brackets finalen, når vi forsvarer første to punkt. Jeg avsluttet Fraps da jeg ikke traff en skit ' />

[url=Her gjorde jeg et nytt forsøk på de to neste punkt. Jeg vet ikke hvorfor jeg feilet den siste defuse'n, men du hører meg banne over VT og ragequit'et opptaket mitt, hehe. (Vi måtte slippe dem helt til siste to punkt hvor vi tok dem til slutt ' />)

Takk igjen for bra kamper!! Det

Edited by m0lder

Jeg gidder ikke liste opp alt folk har sagt før meg oppi tråden, men setter meg tilbake og er m e g e t godt fornøyd med Vlan 10.

Et par meldinger alikevel:

Sadolf - magisk Sheriff denne gang - magisk Absinthe - Deputy'en kan du bygge om til neste gang..

Kremit, Fable, Potta og alle de andre i staben - dere er faen meg sexy for alderen. :thumbsup:

BfBc2 compo teamet mitt - Vi møtes i Valhall - All Hail!

Takk for seg for denne gang.

:innocent:

Må hive meg på selv. Takk for opplevelsen. Det var awesome! smile.png

Jeg og hagla mi storkoste oss. Fikk jammen sitte i stålbur og lobbe bly og til den store medaljen.

<3qed

Helt fantastisk helg!

Arrangørene: PERFEKTE lokaler, super strømtilførsel, NESTEN perfekt nett, utrolig bra matopplegg!

Dere klarte også å skape en utrolig fin og lun stemning, og jeg koste meg hvert sekund jeg var der ' />

Sadolf: Takker for knakandes potent Sheriff og god Absinth - og mye god underholdning fra din side utpå kveldingen!

"Hellfragger-rekka": Dere var en utrolig trivelig gjeng, veldig gøy å bli enda bedre kjent med folkene jeg har tilbragt så mange timer på nett sammen med.

Youghert, Spartan, GjedDa og Switch: Veldig imponert over spillingen deres i compoen - snakker om å yte når det gjelder som mest.

Youghert: TUUUUUSEN TAKK For deilig kake!

Rakapung: Liker du tønner? p

BajBaj og Pei01: Takk for at dere hold ut med en blodfersk nybegynner i BC2-compoen. Var veldig artig, selv om jeg nok ikke bidrog så VELDIG mye ^^

Forbedringspotensiale til neste gang:

- Litt nettverkshikke, spesielt første dagen.

- Compoene ble litt for seine for min del.

Kunne med fordel spilt mange av CS:S-kampene f.eks på dagtid, slik at vi ikke måtte vente til 3 - 4 på natta for å få unna finalene.

Klokka 16:00 hadde fungert bedre for oss gamlinger som er vandt til å legge seg kloka 23:30 på en ukedag tongue.png

GLEDER MEG ALLEREDE!

Hæ, tønner?

Hva har gjort i fylla nå da?... *Fyllenerver* :thumbsup:

Tusen takk for denne gang.

Jeg storkoste meg.

Noen av dere som fikk med dere konkurransen jeg og gjedda hadde?

Jeg tror han vant, samt trenger en ny madrass. :innocent:

Jeg vil se mere bilder bilder og ATTER bilder !!

Btw rullet dere bilen til sadolf inn i dopapir igjen ? :innocent: