Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Vlan - epic memoy afterpartytråd extravaganza

Recommended Posts

Savner dere allerede, takk for en hærlig helg med masse tafs, eneste som irriterer meg enda er at kua slo meg i bilspill (consollcompo). :innocent:

Og jeg skulle så gjerne hatt en manjana hjemme 24/7. biggrin.png

Er det ikke vår snart......

Hva skal man liksom skrive her...

- Takker så mye til Jentene på kjøkkenet som stilte opp med bøtte og klut når jeg trengte det som mest.

- Og en stor stor takk til Sneaking Carpet som faktisk var våken klokken 08:00 lørdag morgen så jeg kunne ta meg en Dusj.

- Og en enda større takk til Mullah Crekar som lot meg låne hans madrass noen timer på Lørdagen selv om det så ut som han trengte den like mye.

Ellers var mat og opplegg helt konge. Men det begynner jo å bli en vane på VLAN img%5D%20selvsagt%20kunne%20jo%20Compoen

Håper jeg får sett dere alle igjen neste gang.

Jeg må si at det så jaggu ut til at du trengte den madrassen litt mere enn meg med tanke på hva som skjedde....

Men alt i alt så var dette utrolig morro. Jeg er blir med neste gang oxo... Når blir det???

Takk til ALLE for et kjempemessig arrangment! Det var en meget hyggelig opplevelse for en skjør vlanjomfru. :innocent:

Storkoste meg hele veien og fikk møte både gamle og nye fjes. En utrolig herlig gjeng!

Totalt ca 18 timer i bil sammen med Entreri har satt sine spor, dog i positiv retning. Vi diskuterte alt fra pupper til kokkekniver..

Übertafsbar rekke vi satt på. Søte folk over alt.

VLAN 2011 here comes Bergsmekk! wub.png

Et artig lan ja ^^

Noe helt annet en The Gathering!! :innocent:

- Apple compoen! GENIALT! ' />

-Et perfekt lokalet om du spør meg!

-Mega god mat. DSJ hadde snakket veldig mye om disse "taco baguettene". Å jeg ble meget imponert! ^^

Et flott lan! å bra jobbet til dere som styrer dette.

Dere har nå fått en ny, fast deltager p

Hatten av for arrangørgjengen. :blush:

Alt har vært nevnt før her, men jeg må bare stemme i:

• Fantastisk mat
  • Supre lokaler
  • Kult med randomiserte compolag
  • En ekstremt hyggelig gjeng deltakere og arrangører

Rekker jeg å melde meg på mens det er plasser ledig, er jeg garantert med neste gang også :thumbsup:

BTW: Fikk merke at det var lenge siden jeg hadde vært med på ordentlig twitch-gaming. Tror kanskje jeg skal justere skill-levelen min på COD4 ett hakk (eller to) ned til neste gang :innocent:

Hah, ser jeg har glemt å takke spillerne jeg var på lag med i compoene... ^^, At vi kom så langt i CSS er faen ikke min skyld, lol. En spesiell takk til spillerne jeg var lagfører for i CoD4, for at de holdt ut med meg så lenge som de gjorde. At vi feilet totalt i lowerbracket-finalen er kun min skyld, satt der uten lyd og mic og vi spilte derfor mer eller mindre i blinde. :innocent: Ekstra surt at det var mot Joks og Viggo, er nesten like ille som å tape mot Martine det ...

Håper CoD:Black Ops blir knallbra, for CoD4 trenger en skikkelig arvtager snart, både WaW og MW2 feilet no jævlig... :thumbsup: Men CoD:BO feiler jo på Lan siden det ikke blir servere tilgjengelig.

Hah, ser jeg har glemt å takke spillerne jeg var på lag med i compoene... ^^, At vi kom så langt i CSS er faen ikke min skyld, lol. En spesiell takk til spillerne jeg var lagfører for i CoD4, for at de holdt ut med meg så lenge som de gjorde. At vi feilet totalt i lowerbracket-finalen er kun min skyld, satt der uten lyd og mic og vi spilte derfor mer eller mindre i blinde. :blush: Ekstra surt at det var mot Joks og Viggo, er nesten like ille som å tape mot Martine det ...

Håper CoD:Black Ops blir knallbra, for CoD4 trenger en skikkelig arvtager snart, både WaW og MW2 feilet no jævlig... :innocent: Men CoD:BO feiler jo på Lan siden det ikke blir servere tilgjengelig.

Det var synd du hadde kluss med lyden Henrix. Hadde vært bedre om du ikke hadde noen tekniske unnskyldninger for tapet :thumbsup:

VLAN 2011 here comes Bergsmekk! :innocent:

Berg-smekken og ikke -sprekken. Ja sånn kan det gå når man ikke er opplest på Caprino's verker. Men jeg foreslår du bytter til ny avatar - denne , siden jeg synes du ligner på denne unge mannen som liker å smekke til både det ene og det andre. Haha!

Tafsbart lan. Dog trist at iPhone/twitter-tøsene ikke ville donere bort sine utgått på dato iPhone 3G-telefoner til meg så jeg kunne fått kastet dem til helvette i den konkurransen som var. Neste gang skal jeg finne fram min gamle iPod 3G!

Berg-smekken og ikke -sprekken. Ja sånn kan det gå når man ikke er opplest på Caprino's verker. Men jeg foreslår du bytter til ny avatar - denne , siden jeg synes du ligner på denne unge mannen som liker å smekke til både det ene og det andre. Haha!

:innocent:! Skummelt.. :thumbsup: Vi får se til våren.. hehe

Sadolf kanke du kle deg i Apple klær, fra topp til tå. Så kan vi se hvor langt vi klarer å kaste deg ? :innocent:

Sadolf kanke du kle deg i Apple klær, fra topp til tå. Så kan vi se hvor langt vi klarer å kaste deg ? :innocent:

Men da får vi ikke ekstrapoengene som gis til produkter som faktisk virker...

Jaja, vi kastern til h*lvete så går det bra :thumbsup: