Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
qed

Vlan - epic memoy afterpartytråd extravaganza

Recommended Posts

Jeg vil se mere bilder bilder og ATTER bilder !!

Btw rullet dere bilen til sadolf inn i dopapir igjen ? :innocent:

Nei, jeg slapp unna denne gangen. Den ble satt rett utenfor vinduene denne gangen, slik at jeg skulle se om noen prøvde seg på fanteri!

Hæ, tønner?

Tenkte på tønnetrikset mitt i compoen - når jeg ikke såg deg, men skjøt på tønna i stedet for å ødelegge for aimen din nedi gropa der ^^

Må også slenge meg på her.

Kjempstor takk til VLAN 10 Crew for mitt første VLAN. Det kommer til å bli flere.

Retter også en stortakk til mine lagledere martine og DSJ.

Ok da seff må jo alle på VLAN 10 få en takk for hyggelig og inneholdsrik helg med masse spilling og koz.

Chairs from JAMCats

Hæ, tønner?

Tenkte på tønnetrikset mitt i compoen - når jeg ikke såg deg, men skjøt på tønna i stedet for å ødelegge for aimen din nedi gropa der ^^

Snik! Din store snik!

Var en kos kamp, spesielt når vi var CT. smile.png

Takk for denne gang!

Nok ett überbra arrangement! Masse kudos til styret for allt arbeidet de legger ned i dette for at vi som deltar skal kunne kose oss glugg ihjel! Nå ser jeg frem til 11'ern!

Hva skal man liksom skrive her...

- Takker så mye til Jentene på kjøkkenet som stilte opp med bøtte og klut når jeg trengte det som mest.

- Og en stor stor takk til Sneaking Carpet som faktisk var våken klokken 08:00 lørdag morgen så jeg kunne ta meg en Dusj.

- Og en enda større takk til Mullah Crekar som lot meg låne hans madrass noen timer på Lørdagen selv om det så ut som han trengte den like mye.

Ellers var mat og opplegg helt konge. Men det begynner jo å bli en vane på VLAN img%5D%20selvsagt%20kunne%20jo%20Compoen

Håper jeg får sett dere alle igjen neste gang.

- Takker så mye til Jentene på kjøkkenet som stilte opp med bøtte og klut når jeg trengte det som mest.

Hahaha Gjedda, møtte deg når du stuka rundt å så etter bøtte, om en person i verdenshistorien virkelig har trengt en bøtte, var det deg der og da smile.png

"Did you stole mah bucket" lizm

I'll be back!

+ Konge mat

+ Hyggelige folk som kom innom og slo av en prat med en "gadget-whore" nedi hjørnet med 3 skjermer ;>

+ Vanvittig stille og fredelig! sist jeg var på et større LAN en 5 personer, var på TG i 2003-2004.. tror jeg fikk svekket hørsel og nerver etter det.

+ annerledes compoer så en får luska rundt litt

+ Det at en kan la ting ligge med plassen , inkl alkohol , mobil osv, uten å være redd for at det forsvinner

+ Har aldri hatt det så gøy i bc2 før , som da vi organiserte sammen 10 helt random folk og gikk til vallhall og vant 1 kamp iallefall smile.png

+ Sitter igjen med sån liten epic mimrefølelse av at en har vært del av noe større.. og lurer på når en kan være med å leke neste gang !

Edited by SkogNisse

Takk til alle de som var med å arrangerte dette glimrende arrangementet. Det var nær perfekt gjennomført.

Konkuranser etter kl 2-3 på natten er litt slitsomt dog.

Noen høydepunkter:

Våkne før de andre jeg delte campingvogn og vekke dem i sprundlende positiv stil biggrin.png (sry Bjørn, Svein og Øivind)

Spille på team Viggo i COD4 compoen. Makan til hyggelig teamleder og flinke soldater er det vanskelig å finne. At vi vant var jo også hyggelig.

Alt det Sadolf fant på i løpet av helgen. Shotene hans er jo bare EPIC.

Vi sees på VLAN 11

Takk til alle de som var med å arrangerte dette glimrende arrangementet. Det var nær perfekt gjennomført.

Konkuranser etter kl 2-3 på natten er litt slitsomt dog.

Noen høydepunkter:

Våkne før de andre jeg delte campingvogn og vekke dem i sprundlende positiv stil ' /> (sry Bjørn, Svein og Øivind)

Spille på team Viggo i COD4 compoen. Makan til hyggelig teamleder og flinke soldater er det vanskelig å finne. At vi vant var jo også hyggelig.

Alt det Sadolf fant på i løpet av helgen. Shotene hans er jo bare EPIC.

Vi sees på VLAN 11

Vant dere COD4 compoen??? p

Ahh Må jo skrive noe her jeg å!

Første gang jeg var med, å det blir absolutt ikke den siste gangen! ' />

Detta var jo kjempe kos!!

Så takk for all den kjempe gode maten, masse hyggelige folk! p

Og kunne ikke vært bedre css lag jeg kom på! Det var konge å spille med dere alle sammen! Å Takk til Entreri som er så genial som han er ' /> Og bare hyggelig for kaka, måtte jo lage noe p

Og ingen sure miner for at vi ble eid i finalen, vare bare en ære å bli drept av dere!! ' /> Derfor jeg sier det, er fordi jeg er bare superfornøyd med knivrunden! p

Gleder meg allerede til neste Vlan! biggrin.png

*griiiin* Fant ut at jeg starta FRAPS til Cod4 cup finalen (kl 0530 ish), men glemte fullstendig å trykke på record *slår seg med flat hånd gjentatte ganger i panna*

Makan til morro i en compo har jeg ikke hatt. Tusen takk til alle på vårt lag (Suunto, Apoc, Broxxi, Nightfisher, undertegnede) Det var noen fantastiske runder og finalen var sinnsykt nervepirrende. At vi slo team Viggo såpass kraftig første gangen vi møtte dem, plukket oss opp fra 3-9 i finalen for så å tape med 3 poeng i ekstraomgangen må jeg innrømme var litt bittert, alikevel så hadde jeg veldig morro. Gratulerer team Viggo - Det var hard motstand på slutten og det hørtes mest ut som artilleri øverst fra bussen på crossfire i det 74u'ene startert kuleregn samt Viggo sin sniper spyttet ut dødlige velplasserte prosjektiler. Takk igjen.. jeg hadde det drit morro selv om jeg hadde vanskelig for å puste på slutten der og fingrene skled rundt på tastaturet.. hehe

Takk til arrangørene - først gangen jeg var med og dette frister veldig å gjøre igjen allerede neste helg ' /> God mat, fine lokaler og hyggelige deltakere over det hele.

Takk Zyan som var så hyggelig å plukke meg opp i Oslo og gi meg transport p

Gleder meg til neste VLan smile.png

Edited by cri74

*griiiin* Fant ut at jeg starta FRAPS til Cod4 cup finalen (kl 0530 ish), men glemte fullstendig å trykke på record *slår seg med flat hånd gjentatte ganger i panna*

Neeeeei, skulle gjerne hatt record av finalen men tenkte ikke på det selv der og da sad.png

CoD4 finalen var usannsynlig morro, har ikke opplevd lignende siden...vel, forrige vlan. Utrolig innsats fra Broxxi, Cri74, Nightfisher og Suunto når vi reiste oss fra 3-9 i første omgang til 12-12 og til slutt tapte på overtid. Var fullstendig nerve-vrak på slutten.

All ære til voksenlan-styret for nok et konge-lan og håper at vi sees igjen neste gang.

Må bare si at som vlan jomfru så gikk detta over all forventning, kosa meg masse! Og som de over sier, takk til matlagerne og nettfikserne, og strømfiksern og resten av adminsa!

Må også rette en takk til DSJ som leda oss til BFBC2 finalen helt superdupert, og til dere andre på laget og, har sjelden hatt det så gøy når jeg har spilt, synd vi blei gruseeid av de andre når vi først kom til finalen ' /> Kudos til motstander laget!

Og utrolig nok kom jeg meg til finalen i css med raka sitt lag, all ære til de andre og værtfall leln som vel ærlig talt bærte mye av laget heilt på eigen hånd p

Og en spesiel takk rettes til den kjekke ålesundingen zpam som ga fra seg en gratis stol til en trengende! ' />

Alt i alt, genialt, og skakke se bort ifra at jeg kommer igjen neste gang p

737361.jpeg

:thumbsup::blush:http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/sad.png' class='bbc_emoticon' alt='' />:innocent:http://www.multigamer.no/forum_battlefield/public/style_emoticons/default/sad.png' class='bbc_emoticon' alt='' />

Men gud som jeg allerede gleder meg til neste gang! 

Skal si meg enig i at compoer kunne startet tidligere så de ikke holdt på så sent. Utenom det så var det vel egentlig ikke mye å utsette på dette lanet, skal godt gjøres å gjennomføre et bedre lan. Tviler på at det fantes en eneste sjel som ikke koste seg, og da må man jo si at lanet var en suksess!

ja, compoene ble veldig forsinket.

Jeg går i meg selv for å løse dette bedre.

Det er fler alternativer på det -

Kutte ned antall compoer

Endre til single elimination

Få ett eget compo crew som pisker lagførere til blods ved forsinkelser.

Jeg prøver å finne en løsning.

Jeg syns imidlertid det er vanskelig å gå vekk fra CSS og COD4, dette er snart eneste spillene vi kan hoste med 5 i ping...

BC2 virket også som en success.

Vi legger også vekt på at man skal få spille uavhengig av skills, derfor syns jeg det er viktig med double elimination..

Uansett: Frosk er lei av å legge seg paddeflat, så det vil skje endringer smile.png

Frosk, dette er helt ok, du trenger ikke legge deg langflat for noen som helst. Jeg synes Composystemet var utrolig bra, og hvis noen skal ha skylda her, så blir det folk som ikke møtte opp i tide, var for fulle til å spille etc... Litt strammere tøyler på lagledere neste gang, så blir det 110%! smile.png

På ingen måte ment som noen kritikk frosken! Spillutvalget var finfint det smile.png

Men hva med å spille noen flere kamper på dagtid? Feks. de to finalekampene i CS:S på lørdagen kunne kanskje vært spilt FØR BC2-kampene i stedet?

Ellers gikk det knirkefritt!

veldig enkel løsning - compocrew som pisker eller sender lag ut på wo hvis de ikke møter. Bare å være hard på slike ting, særlig når man er drita så vil det alltid være behov for litt pisk. I tillegg kan man starte tidligere på dagen.

å senke antall compoer ville vært trist, for det var utrolig god stemning og veldig spennende kamper smile.png

Ok, neste gang blir jeg med!

Man kan ta med læppis ikkesant?

Blir sjenerte gutter behandlet pent? wub.png

Uansett: Frosk er lei av å legge seg paddeflat, så det vil skje endringer smile.gif
hva med å slutte i leke med padder ' />

kamper på natten og finaler 5-6 om morgenen passer en tungt medisinert XOer med kronisk inkontinens og dårlig sovehjerte bra.

Noen gjør hva som helst for å komme på Vlan

Uploaded with [url=http://imageshack.us'>ImageShack.us

Jeg synes utvalget i compoer var passende og utrolig morsomt. CSS, COD4 og BC2 er alle gode varierte spill som helt klart skaper liv i leieren.

Crew til å hjelpe oss vil nok gjøre ting mye lettere for oss og bedre/fler features i compo systemet (f.eks. autogenere lag basert på skillpoints og justere litt deretter). Vårt ønske har vært å holde finalene samtidig på lørdag som en god avslutning. Men det blir voldsomt mange runder på lørdagen. 5 runder fra BC2 + 6 runder med lowerbracket finaler og finaler. 11 runder spill totalt på en dag. Det er derfor jeg fremmet forslaget om å endre 1 compo til single-elimination. Da får du en compo på 4 runder i stedet for 7. Men jeg er enig med frosken at det er lite ønskelig, men jeg synes det er en bedre løsning enn å kutte en hel compo (hvis det er det som må til).

Men som Qed sier så tror jeg mye er løst hvis vi har crew og timelimit hvor vi sender folk på walkover eller tvinger laget til å spille med en mann mindre. Vi er bare så myke og gode at vi gjør alt for at alle skal få spille ' />

Takk for ubarkos Voksenlan i år og! p