Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
z0et :3

Mann kjører på 2 gutter (youtube video)

Recommended Posts

Rått å sitte hjemme i sofaen og si det. Tipper du kanskje hadde hatt litt mer tunnelsyn om du hadde møtt på den gjengen der

Er vel ikke noe mer rått enn å sitte i sofaen å si at man ikke hadde nølt med å vrenge over dem isteden..

Uenig. Blir som folk som sitter hjemme og kritiserer soldater for å ikke følge Geneve konvensjonen og skyter skadede militanter osv.

Med mindre du er borderline suicidal, hadde du hadde møtt på en gjeng unger og voksne med, tørklær rundt huet som skriker og kaster store steiner på deg, så tviler jeg på at det er tiden der du tenker rasjonelt og kommer deg ut av situasjonen uten å skade de som angriper deg..

Men hva vet jeg, kanskje du er steinkald og bare sitter der i bilen og rygger ut sakte mens du sipper av kaffen, det skal jeg ikke se bort fra

Spørsmålet er om han prøvde å treffe de eller komme seg unna, ikke hva noen her ville gjort for vi er vel alle enige at de fleste ville skvetti og pressa på gassen, og om noen andre hadde vært kalde nok til å sette den i reverse så er vel egentlig det hipp som happ.

Men hvis noen hadde løpt mot bilen min med stein i hånda i en vei hadde jeg nok prøvd å svinge unna de, ikke prøvd å treffe de noe det kan se ut som han gjør.

Mtp reaksjonstid osv så er det vel litt vanskelig å spekulere i det. Om det var ungene som flytta seg etter bilen, eller om begge to prøvde å dodge i samma retningen.

Vet om en ulykke ved hytta mi der 1 person omkom fordi han hoppa ut forran en bil og skulle stoppe den, begge to dodga til samme side og han daua.

en elg krysser veien. Dodger du til siden han kommer fra, eller til den siden han er på vei mot?

Ungene springer mot høyre, han kjører mot samme retning.

Uansett, begge parter driter seg ut.

Kan jo spørre seg hvor rasjonelt man tenker når bilen er under barrage av stein. Om du ser en elg komme fra høyre så dodger du kanskje til venstre om du ikke tenker over handlinger.

Husk at kroppen ikke alltid gjør det som er mest logisk om man ser det fra et utenfra perspektiv.

Blir som å lære folk å fly, før de lærer at om flyet staller og detter ned skal de dytte stikka enda mer ned, så trekker de opp i refleks.

Men ja, blir uansett teit å spekulere i hva som skjedde og ikke skjedde, hva han tenkte osv osv... Jeg skal slutte

Begge sider like ille. Bosetterne er fascister som gjør alt de kan for å hindre en hver mulighet for fredspolitikk fra israel sin side, motparten skaffer tak i media og sender ungene sine til å leke i trafikken.

Spørsmålet er om han prøvde å treffe de eller komme seg unna, ikke hva noen her ville gjort for vi er vel alle enige at de fleste ville skvetti og pressa på gassen, og om noen andre hadde vært kalde nok til å sette den i reverse så er vel egentlig det hipp som happ.

Men hvis noen hadde løpt mot bilen min med stein i hånda i en vei hadde jeg nok prøvd å svinge unna de, ikke prøvd å treffe de noe det kan se ut som han gjør.

Poenget er jo at basert på det vi ser her, kan vi ikke si noe om hvorvidt fyren bare gjorde det han måtte, eller er en ondskapsfull jævel som hater barn. Om han gjorde det med vilje eller ikke er jo umulig å si basert på det der. Jeg kjenner at jeg egentlig ikke bryr meg om han gjorde det med vilje eller ikke, mange gærninger her i verden så ville ikke overrasket meg.

Rått å sitte hjemme i sofaen og si det. Tipper du kanskje hadde hatt litt mer tunnelsyn om du hadde møtt på den gjengen der

Er vel ikke noe mer rått enn å sitte i sofaen å si at man ikke hadde nølt med å vrenge over dem isteden..

Uenig. Blir som folk som sitter hjemme og kritiserer soldater for å ikke følge Geneve konvensjonen og skyter skadede militanter osv.

Med mindre du er borderline suicidal, hadde du hadde møtt på en gjeng unger og voksne med, tørklær rundt huet som skriker og kaster store steiner på deg, så tviler jeg på at det er tiden der du tenker rasjonelt og kommer deg ut av situasjonen uten å skade de som angriper deg..

Men hva vet jeg, kanskje du er steinkald og bare sitter der i bilen og rygger ut sakte mens du sipper av kaffen, det skal jeg ikke se bort fra

Det er så fantastisk hvordan du blånekter for mine påstander om hva jeg selv ville gjort hvis jeg var i den situasjonen, og særlig mtp. at vi aldri har utvekslet en eneste bokstav før.

Korteste veien ut av situasjonen er jo vekk fra dem, altså å rygge.

Det er så fantastisk hvordan du blånekter for mine påstander om hva jeg selv ville gjort hvis jeg var i den situasjonen, og særlig mtp. at vi aldri har utvekslet en eneste bokstav før.

Korteste veien ut av situasjonen er jo vekk fra dem, altså å rygge.

Herlighet, les postene mine pusegutt. Eneste jeg sier er at i en situasjon der kroppen går i en fight or flight modus, som den mest sannsynlig ville ha gjort i den situasjonen her, så er det vanskelig å sitte hjemme og si at "nei, han her var jo teit, han kjørte over ungene, jeg ville heller ha rolig stoppet bilen, satt den i revers, og rygget ut av situasjonen". For mer info les postene mine lenger opp...

Vel, les første posten min. Påsto aldri at jeg ville forholdt meg rolig eller kritisert hans reaksjon. Eneste jeg sa var at jeg ville rygget vekk fremfor å meie de ned.

Vel og stoppe helt opp for og sette den i revers er jo igrunn dumskap pågrunn av at de kan lett springe opp mot bilen åpne opp døren, eller knuse ruten din og hive deg ut eller hva enn nå scenarioet haddde blitt.

Jeg hadde vel som mange andre presset pedalen i gulvet av ren redsel og komme meg bort fortest mulig.

HEHE! Kjipern å kjøpe Volvo for å holde familien tryggest mulig i trafikken og så ende opp med å bli steinet. Kameraet burde sjekke ut om pedestrian har en aggressiv holdning.

Gjeng med facister her på forumet også ass... Tenker på scavenger, sadolf mfl. Og dette er voksne gutter som burde kunne være forbilder for de yngre her på forumet. Fat chance. De er nok mer opptatt av å tøffe seg for ungdommen.

Mei dem ned og rygg over dem igjen! Verden har tross alt for mange mennesker, og hvis de nedi der dreper hverandre mest mulig så må jo en av dem dø ut til slutt tongue.png

Begge sider like ille. Bosetterne er fascister som gjør alt de kan for å hindre en hver mulighet for fredspolitikk fra israel sin side, motparten skaffer tak i media og sender ungene sine til å leke i trafikken.

Hvor har du fra at de sender ungene sine ut i trafikken? Er det kun jeg her på forumet som fant på masse faenskap når jeg var barn uten at foreldrene mine visste om det eller hadde mulighet til å stoppe meg?

Var riktignok en del eldre ungdommer der som burde ha tatt mer ansvar, men virket ikke akkuratt som den ungen som ble påkjørt værst ville inn i bilen(antar at de skulle ha han til legevakta).

At ikke mer gjøres for å hindre bosetterne i å bygge på okkupert land synes jeg er ganske utrolig...Israel får fortsatt massiv støtte fra USA og en del fra EU(tyskland betaler vel fortsatt en del grunnet holocaust etc). Er jo rett og slett bare å kutte ut det frem til de peller seg ut av vestbredden.

Hvor har du fra at de sender ungene sine ut i trafikken? Er det kun jeg her på forumet som fant på masse faenskap når jeg var barn uten at foreldrene mine visste om det eller hadde mulighet til å stoppe meg?

Vesentlig forskjell på landene også da. De har nok havnet i feil miljø, men har de noe valg? Man skal også ikke se bort ifra at foreldrene støtter det barna driver med.

At ikke mer gjøres for å hindre bosetterne i å bygge på okkupert land synes jeg er ganske utrolig...Israel får fortsatt massiv støtte fra USA og en del fra EU(tyskland betaler vel fortsatt en del grunnet holocaust etc). Er jo rett og slett bare å kutte ut det frem til de peller seg ut av vestbredden.

Alt dette er jo selvsagt rett, men faktum er at palestinerne inndoktrinerer og pisker opp ungdom til å fungere som kanonføde i propagandakrigen. Forståelig? Kind of, men like fullt feil.

Det er jo slikt som skjer, virkeligheten er jo en litt annen der nede enn hjemme. Det unike med denne situasjonen er jo at det var på film - tviler på at verken ungene eller føreren synes det var noe særlig å bråke om ellers.

Just another day at the office.

Gjeng med facister her på forumet også ass... Tenker på scavenger, sadolf mfl. Og dette er voksne gutter som burde kunne være forbilder for de yngre her på forumet. Fat chance. De er nok mer opptatt av å tøffe seg for ungdommen.

Mr. Kleven er du blitt fjortis-kommunist på dine gamle dager?

Hva i helvete har dette å gjøre med denne saken? Det er fult mulig å ikke være Israel-venn uten å oppsummere hele jævla konflikten hver gang noe som helst kommer opp om Israel eller jøder.

Hva holocaust angår er det en helt annen debatt. Israel får ikke noe massiv støtte, og senest i dag ble Europa bedt om å passe sine egne saker. USA har kritisert Israel massivt den siste tiden. Det er lov å ta hodet ut av SU-boksen en gang i ny og ne.

Hva foreslår du vi skal gjøre med bosettingene? Sende soldater? Skyte sivile? Ringe venstresiden fra 80-tallet og fortelle dem at favorittstaten deres (Israel) er ute av kontroll og at noen bør stoppe dem?