Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

VoksenLAN10 - Snart smeller det!

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=9027&g2_serialNumber=1 VoksenLAN10 - Snart smeller det!

Førstkommende Torsdag går det 10`ende VoksenLAN av stabelen, er du klar ?

VoksenLAN10 er rett rundt hjørnet og i følge arrangørene så kiler det litt ekstra i magen.
Dette skyldes at både deltakermassen og lokalene er større enn tidligere arrangement. Hele
100 datainteresserte skal ta plass. Og skal vi tro arrangørene rett så blir det mye kosing og tafsing.

Det skal spilles!

Kermit(frosken) som er compoansvarlig har gjort en formidabel innsats og sørger for at alle som kommer på VLAN får nok å henge fingra i. Det skal konkurreres i blant annet Battlefield: Bad Company 2, Counter-Strike: Source og Call of Duty 4. I tilegg går det rykter om noe konsollkonkurranser samt "kaste-apple-produkter-langt-konkurranse".

Det skal spises!

Og ikke nok med at konkurransene står på rekke og rad så gjør maten også det. Manjana som er kokken på VoksenLAN skal sørge for at alle som deltar får både Brunsj, middag, nattmat og kanskje også det lurer noe
smågodt her og der ? Her er det viktig å presisere at alle som skal spise SKAL VASKE SEG PÅ HENDA!!!!

Sitat Manjana:

"Håndhygiene er noe av det viktigste vi gjør når 100 spillende, pissende (og gud vet annet dere gjør) samles. Jeg driter i om dere blør på fingra bare dere vasker dere før dere tar mat. Ingen skal bli syke av maten min!!!!!"

Det skal leses!

Til slutt vil jeg oppfordre alle VoksenLAN deltakere til å sjekke e-posten sin da arrangørene har sendt ut en viktig informasjonsmail! Denne står det mye vettugt i!

PS! Battlefield.no vil være representert med 1 stk skribent under hele VoksenLAN som vil komme med skriverier og bilder fra arrangementet så følg med! :)

teasing.thumbnail.jpgBilde1:: Hey Kermit vil du lære noe fett ? Vent her, skal hente noen! img_0004.thumbnail.jpgBilde2 - Noen minutter senere:: Også må du venstreklikke og sikte på hodet for å få headshot, skal vi repetere det en gang til ?

the_act.thumbnail.jpgBilde3 - Noen runder senere:: Hælvete! Han der hjalp meg ikke noe! Få tilbake cognacen min!

Snakkes på lan! 

Å? Hvem blir battlefield.no-skribenten? ' />

aaaner ikke, ryktes at en skaptrønder av en nordlenning skal forville seg nedover.

Æ ane ikke sjø! p

aaaner ikke, ryktes at en skaptrønder av en nordlenning skal forville seg nedover.

Æ ane ikke sjø! :)

Får håpe noen gidder plukke han opp på stasjonen da... ;)

Æ ane ikke sjø! ;)

Får håpe noen gidder plukke han opp på stasjonen da... :tafse:

:)

Æ blei fødd me bein på beinan, å æ ska nok klare å bruke dæm om sjåffisn svikte mæ!

Der sa du det. Jeg har glemt å fortelle at jeg alltid spiller css naken. Er det et problem?

Skrive nicket til frosken feil da Nirex. Fysj, det er direkte rødt kort og du får ikke dele sovepose med frosken på VLAN. :)

Skrive nicket til frosken feil da Nirex. Fysj, det er direkte rødt kort og du får ikke dele sovepose med frosken på VLAN. ;)

Nei etter ryktene så skal jeg visstnok dele soveposen med en melon!

Spør Col.Jensen hva det er snakk om, derav også vannmelon avataren på forumet :)

Jeg er interessert å bli med, men hvor finner LAN party sted?

Mer info og detaljer pls, thx!

Du, sir! Du er altfor seint ute :)

Jeg er interessert å bli med, men hvor finner LAN party sted?

Mer info og detaljer pls, thx!

Er nok fullt for denne gang er jeg redd, men det blir vel sikkert et nytt Voksenlan om ikke så ALT for lenge, kjenner jeg den gjengen der rett.

Følg med på forumet her, eller på www.voksenlan.no :)

Jeg skal hvertfall være med neste gang, jeg er alt for ung, men er sikkert noen som går god for meg og som vil ha litt usyldig pjokkekos :)

Jeg skal hvertfall være med neste gang, jeg er alt for ung, men er sikkert noen som går god for meg og som vil ha litt usyldig pjokkekos :)

/signed

Men jeg må da snart ha brukt opp kvota mi... ^^,

/signed

Men jeg må da snart ha brukt opp kvota mi... ^^,

Finnes vel ikke kvoter på jomfruer vel?

Kona har termin om 5 dager (eg har smelld na) så å reise bort så nær fødselen utgår dessverre for meg med skyhøye kneløft.

Men kos dere!

(Ikke misunnelig :) )

Kona har termin om 5 dager (eg har smelld na) så å reise bort så nær fødselen utgår dessverre for meg med skyhøye kneløft.

Men kos dere!

(Ikke misunnelig ;) )

Regnfrakk Homer! REGNFRAKK! :) Grattis, stort med kids da...viktigere enn fjåsete LAN...men du skulle ha vært der!

Regnfrakk når det er så deilig å danse naken i regnet? Nei takk! (Det var planlagt)

Derfor kommer jeg nok til å gå til legen for å trekke ut splinten etter denne fødselen. Tre unger (to gutter og snart ei jente) får være nok.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...