Suunto 0 Report post Posted September 25, 2010 Det er ikke ofte eg er på lan. Og sist eg var det erindra eg at eg hadde både for kort og feil netverkskabel. Nokon som har lure tips på nettverkskabel? Finnes det kabel på rull? Evt er dette ein ok kabel: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=114902 Ein anna ting eg lure på er korleis det er med stolar i lokalet? Er dei bra, funkar til 3 dagers camp PS! Eg kjenner eg gler meg stort til ei helg med hardcore gaming no Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted September 25, 2010 Ser grei ut den kabelen der. Dette må du ha med deg på VLAN * Egen komplett pc * Spill CD-er * Nettverkskabel, så lang som mulig. * Personlige hygiene artikler * Sovepose/liggeunderlag * Strømforgrener OPS: Det er også greit å ha med samtlige cd/dvd for eventuell ny installasjon av din pc, dette tar minimalt med plass og kan være en god ide i tilfelle kræsj! Alle PC SKAL ha oppdatert virusprogam og PC skal gjennomført total scanning. Sørg også for å ha installert de siste patcher/mods for aktuelle spill. Share this post Link to post Share on other sites
PotShot::. 1 Report post Posted September 25, 2010 Det er ikke ofte eg er på lan. Og sist eg var det erindra eg at eg hadde både for kort og feil netverkskabel.Nokon som har lure tips på nettverkskabel? Finnes det kabel på rull? Evt er dette ein ok kabel: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=114902 Ein anna ting eg lure på er korleis det er med stolar i lokalet? Er dei bra, funkar til 3 dagers camp PS! Eg kjenner eg gler meg stort til ei helg med hardcore gaming no Vi kjører cat6e på alt ut fra servere til switcher (1gb) dette er også det fleste hk i dag utstyrt med. Kabel kan også kjøpes på rull der du monterer pluggene selv. Kabel du har sett fungerer ! Men for full power anbefales en cat6e! Stoler, det er masse stoler ja men anbefaler "go stolen" - plastikk stoler gir en rar følse etter mange timer... Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted September 25, 2010 (edited) Det er ikke ofte eg er på lan. Og sist eg var det erindra eg at eg hadde både for kort og feil netverkskabel.Nokon som har lure tips på nettverkskabel? Finnes det kabel på rull? Evt er dette ein ok kabel: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=114902 Ein anna ting eg lure på er korleis det er med stolar i lokalet? Er dei bra, funkar til 3 dagers camp PS! Eg kjenner eg gler meg stort til ei helg med hardcore gaming no Cat5/Cat5e kabel holder i massevis. Den transporterer også gigabit hastighet. Cat6 kabler koster typisk 2-3 ganger så mye og du vil ikke merke noen forskjell. Ikke så surt å glemme eller ødelegge en rimelig kabel heller. Edited September 25, 2010 by Joks Share this post Link to post Share on other sites
SkogNisse 0 Report post Posted September 26, 2010 Om jeg husker det, drar jeg med meg tp tang og 100pack med plugger og det som er igjen av 300meters rullen min, så om noen kommer i nød og promillen ikke er for lav skal jeg altids få lagd en kabel eller tre Share this post Link to post Share on other sites
Suunto 0 Report post Posted September 27, 2010 Nokon som veit ein bra plass å kjøpa god stol smile.gif Eg har pr i dag ikkje den GODE stolen, hehe. So eg e jo godt vant til tresmak i ræva. (Kan jo komma godt med på voksenlan har eg forstått) Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted September 27, 2010 Cat5e tar GB nett Share this post Link to post Share on other sites
manjana 1 Report post Posted September 27, 2010 Nokon som veit ein bra plass å kjøpa god stol smile.gif Eg har pr i dag ikkje den GODE stolen, hehe. So eg e jo godt vant til tresmak i ræva. (Kan jo komma godt med på voksenlan har eg forstått) Sjekk Ikea, europris eller Jysk. De har som regel gode stoler for en relativt billig penge. Share this post Link to post Share on other sites
Kemmelman 2 Report post Posted September 27, 2010 Heller tresmak enn vaselinsmak? *hehe* Share this post Link to post Share on other sites
GjedDa 0 Report post Posted September 27, 2010 Anbefaler også alle som kan/har plass til å ta med seg noe bedre å ligge på enn et Liggeunderlag. Alle som er kjent med VLan vet at dem som oftes prioriterer plasser man kan sove. Gjerne litt vekk fra PCer. Da er det også godt å sove på noe annet enn et rævva liggeunderlag ( som jo for seg funker i naturen men ikke på betonggulv) Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted September 27, 2010 Nokon som veit ein bra plass å kjøpa god stol smile.gif Eg har pr i dag ikkje den GODE stolen, hehe. So eg e jo godt vant til tresmak i ræva. (Kan jo komma godt med på voksenlan har eg forstått) Sjekk Ikea, europris eller Jysk. De har som regel gode stoler for en relativt billig penge. Denne skal jeg ha meg.. Nærmeste IKEA?? Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted September 27, 2010 Den vil jeg og ha meg, så kan jeg donere den vekk etter lanet. Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted September 27, 2010 Den vil jeg og ha meg, så kan jeg donere den vekk etter lanet. Da kan jeg ta med meg to hjem hvis du ikke vil ha den.. Share this post Link to post Share on other sites
PotShot::. 1 Report post Posted September 28, 2010 Den vil jeg og ha meg, så kan jeg donere den vekk etter lanet. Hey Hey Hey - Alt som ikke skal taes med hjem doneres til styret Vlan! Share this post Link to post Share on other sites
Såkk 0 Report post Posted September 28, 2010 Den vil jeg og ha meg, så kan jeg donere den vekk etter lanet. Hey Hey Hey - Alt som ikke skal taes med hjem doneres til styret Vlan! Gjelder det utpruppa utslitte Felleskjøpet kjeledresser også? FK SÅKK Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted September 28, 2010 Den vil jeg og ha meg, så kan jeg donere den vekk etter lanet. Hey Hey Hey - Alt som ikke skal taes med hjem doneres til styret Vlan! Yes Sir, PotShot Sir Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted September 28, 2010 Nokon som veit ein bra plass å kjøpa god stol smile.gif Eg har pr i dag ikkje den GODE stolen, hehe. So eg e jo godt vant til tresmak i ræva. (Kan jo komma godt med på voksenlan har eg forstått) Sjekk Ikea, europris eller Jysk. De har som regel gode stoler for en relativt billig penge. Denne skal jeg ha meg.. Nærmeste IKEA?? Joiner deg på den Darksidehunter! Også doneres den bort til VLAN etter lanet! Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted September 28, 2010 Nokon som veit ein bra plass å kjøpa god stol smile.gif Eg har pr i dag ikkje den GODE stolen, hehe. So eg e jo godt vant til tresmak i ræva. (Kan jo komma godt med på voksenlan har eg forstått) Sjekk Ikea, europris eller Jysk. De har som regel gode stoler for en relativt billig penge. Denne skal jeg ha meg.. Nærmeste IKEA?? Joiner deg på den Darksidehunter! Også doneres den bort til VLAN etter lanet!' /> Steike.. Tror Vlan må få seg ett lager.. Share this post Link to post Share on other sites
PotShot::. 1 Report post Posted September 28, 2010 Nokon som veit ein bra plass å kjøpa god stol smile.gif Eg har pr i dag ikkje den GODE stolen, hehe. So eg e jo godt vant til tresmak i ræva. (Kan jo komma godt med på voksenlan har eg forstått) Sjekk Ikea, europris eller Jysk. De har som regel gode stoler for en relativt billig penge. Denne skal jeg ha meg.. Nærmeste IKEA?? Joiner deg på den Darksidehunter! Også doneres den bort til VLAN etter lanet!' /> Steike.. Tror Vlan må få seg ett lager.. Hehe - kjør på, plass nok! Share this post Link to post Share on other sites
Mentalpro 0 Report post Posted September 28, 2010 Vänner Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted September 29, 2010 Nokon som veit ein bra plass å kjøpa god stol smile.gif Eg har pr i dag ikkje den GODE stolen, hehe. So eg e jo godt vant til tresmak i ræva. (Kan jo komma godt med på voksenlan har eg forstått) Sjekk Ikea, europris eller Jysk. De har som regel gode stoler for en relativt billig penge. Denne skal jeg ha meg.. Nærmeste IKEA?? Joiner deg på den Darksidehunter! Også doneres den bort til VLAN etter lanet!' /> Steike.. Tror Vlan må få seg ett lager.. Hehe - kjør på, plass nok! Har du lokalisert nærmeste Ikea da Darksidehunter og har du mulighet for å hente 2 stoler derifra ? Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted September 29, 2010 Har du lokalisert nærmeste Ikea da Darksidehunter og har du mulighet for å hente 2 stoler derifra ? ' /> Har ikke lokalisert noen nei.. Er det en i nærheten av strømstad? Share this post Link to post Share on other sites
JAMCats 3 Report post Posted September 29, 2010 Har du lokalisert nærmeste Ikea da Darksidehunter og har du mulighet for å hente 2 stoler derifra ? ' /> Har ikke lokalisert noen nei.. Er det en i nærheten av strømstad? Er en IKEA på Furuset og en IKEA på Slebenden (bærum) og en IKEA på Forus bl.a. Er ingen i nærheten av Strømstad nei Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted September 29, 2010 Har du lokalisert nærmeste Ikea da Darksidehunter og har du mulighet for å hente 2 stoler derifra ? ' /> Har ikke lokalisert noen nei.. Er det en i nærheten av strømstad? Er en IKEA på Furuset og en IKEA på Slebenden (bærum) og en IKEA på Forus bl.a. Er ingen i nærheten av Strømstad nei Må kanskje redigere brukerprofilen min.. Jeg er _fra_ stavanger.. Men bor der ikke.. Kjører ikke via Forus.. Over haukeli.. Noen som kan svinge innom ett varehus å kjøpe en "Moses" til meg?? Så slipper jeg å drasse bobilen inn i oslo sentrum... Share this post Link to post Share on other sites
manjana 1 Report post Posted September 30, 2010 Hey Hey Hey - Alt som ikke skal taes med hjem doneres til styret Vlan! Bare en liten korreksjon. Må det mates, så helst ikke Share this post Link to post Share on other sites