Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Mentalpro

Vapen som är lätt att dölja?

Recommended Posts

Tjena, jag undrade om någon har någon bra idé om ett vapen som är lätt att dölja, och ha med sig på stan samtidigt som det fungerar bra och "gör jobbet".

Vill inte ha någon kniv eller pistol (det som kom upp på google....) utan något som skadar hyfsat lindrigt och eventuellt chockar personen utan att orsaka några inre eller allvarligare skador.

Anledningen till att jag undrar är för att jag träffade några jäääävligt skumma typer på stan i kväll (har sett dom flera gånger innan, några invandrare som inte har något bättre för sig så dom går runt och jävlas med folk).

Dom började såklart jiddra med mig och min polare men till slut gav dom sig och stack därifrån. Då börjar man ju undra.

Jag är inte direkt liten eller klen utan tränar ofta och är ganska stor och vältränad. Jag har slagits förut men när det är ca 2vs6? Hm.

Kan vara skönt att ha med sig lite backup i form av ett gömt vapen.

Så om ni har några idéer om något lätt hanterligt vapen som är lätt att gömma och gör jobbet(inga knivar eller pistoler) så reply.

Tack på förhand.

Hjernen.

Ta med en sånn.

Den hjelper deg å UNNGÅ problemer, gir deg løsninger UT AV vanskelige situasjoner og sørger for at du LEVER lengst mulig. Hjernen har en 150 000 års evolusjon bak seg, så den er god på det der med å overleve.

AWP

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...