Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Fett

Rosenborg

Recommended Posts

Det her er en naturlig konsekvens av at man går fra Hamrénfotball direkte til Eggenfotball. Det er så utrlolig forskjellig at jeg synes ikke det er rart at spillerne sliter med overgangen. Eggen-filosofien er like riktig og bra som alltid det er bare det at det tar mer enn 2-3 måneder å faktisk gjennomføre det. Når man er så offensive er man avhengig av å vite nøyaktig hvordan man skal spille, både i angrep og forsvar og ikke minst dynamikken mellom de to. Hvis Eggen hadde fått et år til tenker jeg det hadde sett annerledes ut enn det gjør i dag. Ja og glem ikke at Rosenborg fortsatt er ubeseiret i tippeligaen i år "til tross" for at Eggen er trener.

Med det sagt så gleder jeg meg til Janne tar over, det er på tide med litt stabilitet over tid nå så jeg håper han blir i 5-6 år i hvert fall.

Tror Janne blir slukt på brakka i Trondheim, han er vant med og komme fra en varm og koselig klubb som ser på alle resultater som gode resultater.. Mens i Rosenborg må du prestere, prestere og prestere. Tror ikke det blir en knallsuksess for og være ærlig.

Men nå ser jeg fremover og gleder meg til Jørgen Lennartson sin inntreden slik at vi får et par nye spillere som er sultne på sukess!

PS: Hadde en våt drøm der alle i rbk døde i en tragisk flyulykke! Deilig!

Merkelig hadde nesten samma drømm, men i min krasja flyet dems rett inni der du bor, og alle overlevde på mirakuløst vis.

Untatt du seff :)

Cry me a river, RBKfans må ta det innover seg at mesteparten i Norge ikke liker karsklaget..

Og det som verre er er alle de som ikke har overhode noen tilknytning til RBK, Trondheim, Trøndelag eller noe innenfor 10mils omkrets som løper rundt i RBK drakter. Litt det samme som alle ManU horene som er fans fordi de var best..

Pga de er overlegent andre lag i Norge. Alle vinnere blir hatet pga misunnelse. Samme med RBK. Dem har slitt litt i det siste men de knuser jo andre norske lag ? Så bare sier vel litt om hvor latterlig ditt lag er ReWrite ? Ta deg en bolle! BIATCH! RESPECT US OR DIE PLZ

*Sniff sniff* Det... lukter noe... jeg tror det er surmaget misunnelse og latterligheter. *Lese poster* Åja det var det ja, uff.

Om Stabæk hadde slått seg skikkelig opp, spillt en hel del kamper i Europa, slått ManU 7-0 på hjemmebane, og knust Real Madri 5-0 i Finalen så håper jeg indelig at folk ikke finner det for godt og kle på seg Stabæk drakta over hele landet og kalle seg "supportere", slike folk gjør meg kvalme.

Kanskje fordi trøndere har den motsatte innstillingen at vi er hele Norges lag? Alle kan få være trøndere hvis de vil smile.png

Men så du er Stabækfan altså...

Hehe, ja da faller jo puslebitene på plass. Bitter much?

Herlig seier i dag!

Om Stabæk hadde slått seg skikkelig opp, spillt en hel del kamper i Europa, slått ManU 7-0 på hjemmebane, og knust Real Madri 5-0 i Finalen så håper jeg indelig at folk ikke finner det for godt og kle på seg Stabæk drakta over hele landet og kalle seg "supportere", slike folk gjør meg kvalme.

Herlig seier i dag!

' />

Og vil legge til at ishockeyklubben gjorde det samme! p

herregud jeg håper barteby parterer VIF før de sender dem tilbake til byen. for et møkkalag. jeg er ikke i nærheten av trønder, og jeg mener RBK fortjener mere kred. ubeseiret i TL i år, og 1 tap i fjor er faktisk SYKT imponerende. på søndag er jeg overbevist om at de slår norges største møkkaklub.

Det er normalt å hate de som er best, men Rosenborg blir hatet pga så mye mer en bare dominansen de har hatt i Norsk fotball siste årene.

Det er normalt å hate de som er best, men Rosenborg blir hatet pga så mye mer en bare dominansen de har hatt i Norsk fotball siste årene.

Egentlig ikke. Til resten av landet lærer seg å drive fotballklubb; hold kjeft. Norsk fotball er så lavmål at det er faen ikke rart ikke-trøndere fortæres av sjalusi og frustrasjon. Tror det har mindre med Rosenborg å gjøre, og mer med de andre klubbenes komplette inhabilitet hva angår drift og utvikling av fotballklubber. Rosenborg er på ingen måte et kjempegodt fotballag, det viser de hver gang de tar turen ut i Europa. Men det skal faen ikke mye til å dominere fotballen i dette landet, og det kan dere for selv.

Norge er for lite og vi er for selvgode til å få noe bra lag sammenlignet med resten av verden.

Husker når Norge slo Brazil,det var ikke måte på hvor gode vi var! Og side opp og side ned i aviser om det,og knapt noe annet på tvn.

Norske fotballspillere er en gjeng oppskrytte primadonnaer,knapt nok med fotfeste i den virkelige verden.

Men uansett er Rosenborg best her i Norge,men de har sine dårlige dager de og.(litt for mange noen ganger)

Klart de klarer å slå lag fra små landsbyer på vest og østlandet,det skulle bare mangle.

All suksessen Rosenborg har hatt de siste 20 årene har de arbeidet seg til selv. Ingen rike onkler som spytter inn penger til å kjøpe spillere, bygge stadion etc. Alt er vel fortjent og det er mer enn de aller fleste norske klubber kan si

Egentlig ikke. Til resten av landet lærer seg å drive fotballklubb; hold kjeft. Norsk fotball er så lavmål at det er faen ikke rart ikke-trøndere fortæres av sjalusi og frustrasjon. Tror det har mindre med Rosenborg å gjøre, og mer med de andre klubbenes komplette inhabilitet hva angår drift og utvikling av fotballklubber. Rosenborg er på ingen måte et kjempegodt fotballag, det viser de hver gang de tar turen ut i Europa. Men det skal faen ikke mye til å dominere fotballen i dette landet, og det kan dere for selv.

Oi oi oi så sinna da, at du ikke klarer å se det er jo en ting - men det betyr ikke at det ikke er sant. Man kan spinne det sånn at joda, alt hatet kommer som en direkte eller indirekte konsekvens av en periode fylt med RBK-dominans. Men om du spør en gjennomsnittlig supporter (som ikke heier på RBK) så er ikke dominansen selve grunnen for at de blir hatt. Det er kanskje grunner som har blusset opp pga dominansen men du vil sjeldent få svaret "fordi de er best".

Men det er jo uansett rimelig irrelevant hva folk mener på et forum, Vif kan lede serien om 8 dager + noen timer. Men først skal det spilles om Tre, Ett eller Nulll poeng på Lerkendal.

Og vi nevner i fleng?

l3tt

Rosenborg får avgjørende kamper tildelt av dommeren. Jøss, DET har vi aldri sett før! :);):tafse:

Annan fikk jo et kort han også så skjønner ikke hvorfor du sier det? Eneste var vel at det skulle vært flere gule kort der og ikke bare til dos santos og annan :)

Fortjent seier og de hadde nok vunnet 11on11 også.

Annan fikk jo et kort han også så skjønner ikke hvorfor du sier det? Eneste var vel at det skulle vært flere gule kort der og ikke bare til dos santos og annan ' />

Fortjent seier og de hadde nok vunnet 11on11 også.

True, sto rett ovenfor og så hele opptrinnet. Kunne lett blitt flere gule kort, men Terje Hauge løst det ganske bra med tanke på hva han har mulighet for å se i den situasjonen.

Mye overdrivelser på gang egentlig, tviler på at Annan har så lyst å stappe fingeren sin opp i rumpa på Muri. Men litt tafsing er da bare kos p

Næmmen Rosenborg vant.

Bestemor har baket boller i hele dag, fleste her burde ta seg en bit!! BITCHES

Nå kan vi vel svare på hva RBK driver med, vi vinner seriegullet vi :) ' /> div

Shalalalalala :tafse::duske: :duske:

follo

Nå kan vi vel svare på hva RBK driver med, vi vinner seriegullet vi :) ' /> div

Shalalalalala :tafse::duske: :duske:

follo

Seriegull > Follo

Og, ja:

Ranheim > Follo