Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Kaffe kaffe kaffe. Dere som leser bøker er litt sære :happy:

What, why? :)

Meg drar til Hafjell etter jobb i dag! Wihoo! :happy:

Hoho, det hadde gjort godt for oss som aldri hadde modelljernbane! Godt riggen min er så gammel at jeg har begynt å få advarsler om lavt nivå på internbatteriet. Dog..kan jo kjøpe det til senere..

Endelig gikk han av! Men hvem er egentlig "lederen" for egypt nå? Visepresidenten eller lederen for militæret? Alltid lurt på det i sånne "episoder".

Hipp Hipp hurray for egypt! :)

Fikk også lyst til å prøve å lage en glowstick av LED. Fant en video på youtube...

Da passerte vi -31 grader her, hurra

MINUS 31??! Sattan. Nei. 30-ish grader er verken bra om det er pluss eller minus spør du meg.

Rooney med sesongens mål. Fy faen, og så herlig at det var vinnermålet i et Manchester-derby :)

Jaja. Tilbake fra en moods of Norway lanseringsfest. Ikke ofte man drar ut med stilongs og ullsokker må jeg si

Oooh niice :) Men det kan fort bli dyrt visst jeg viser frem visa kortet :happy:

Hoho, det hadde gjort godt for oss som aldri hadde modelljernbane! Godt riggen min er så gammel at jeg har begynt å få advarsler om lavt nivå på internbatteriet. Dog..kan jo kjøpe det til senere..

Hehe oooh yeah. Vel for oss som har en gigantisk modelljernbane på klubben :happy:

Bilder fra annlegget ligger her :

http://www.facebook.com/group.php?gid=2229...94&v=photos

Oooh niice :) Men det kan fort bli dyrt visst jeg viser frem visa kortet :happy:

Det er skremmende lett å kjøpe spill på Steam ... Før du vet ordet av det har du brukt en tusenlapp på 1 minutt.

Ja, men så genialt at det er så lett.

En nettbutikk for salg slik må ha så enkle løsninger for å kunne konkurere med fildeling.

Musikk bransjen har fått Spotify nå som har tatt tilbake mye av "markedet" til fildeling.

Videobransjen har enda ikke kommet med noen god løsning enda dog Voddler er på tur.