Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Ja, snart vanker det sterkere stoffer

Narkis er ikke definisjonen på veien fra milde til sterke narkotiske stoffer.

Veien fra koffeinpiller til heroin er jo kort!!11 :)

Den er hverken lenger eller kortere enn noen annen vei. Hva er poenget ditt? At noen narkotiske stoffer er en vits siden de er legale?

Ja, gidd være seriøs. Hva med å slenge på litt flere vg-poster på generelt. Heve nivået litt til. De siste årene har den jo gått i taket.

Er det nå vi skal svare "bra du kommer her og hever det da" eller blir det litt for billig ?

La meg være helt seriøs: dette forumet er rimelig dødt, og bør ikke være så forbanna fin på det om noen poster noe som ikke er helt ontopic eller dønn seriøst. Det kan til tider virke som om folk logger inn her bare for å være sikker på å kvele den lille aktiviteten som er. Man skulle nesten tro at de satt hjemme og irriterte seg over at noen fremdeles gidder å si noe her.

"Enten bør folk være like kule som jeg er lixm og si like schmarte ting ellers så kan de bare gtfo elns. Når jeg og mine kompiser rula disse sidene, det var da det var tider......hører'u! Nå er det bare en masse nikks her som jeg ikke engang veit hvem er, eller ikke vil vite hvem er. Fåkk det lissom." <---Virker å være holdningen

Er det nå vi skal svare "bra du kommer her og hever det da" eller blir det litt for billig ?

Du kan være så billig du bare ønsker, skrulle-gutt.

La meg være helt seriøs: dette forumet er rimelig dødt

Merkelig :)

Ja, gidd være seriøs. Hva med å slenge på litt flere vg-poster på generelt. Heve nivået litt til. De siste årene har den jo gått i taket.

Ja akkuratt denne topicen virker som den beste å ta tak og være seriøs i :)

Merkelig :)

Det er vel ikke merkeligere enn at når folk sluttet å spille Battlefield spillene så sluttet de å henge på dette forumet samtidig.

hvorvidt forumet er dødt er diskutabelt. Denne tråden derimot går mot en sikker død.

@Optimus. Vi har vel allerede en slik topic, den heter "Office Only" og er vel egentlig bare en pratetråd. Denne er bare litt mer accessible, og innenfor "riktig forum" om man kan kalle den det. Jeg er ikke høyeste instans på bruket her, så om noen er uenig med meg så forsvinner den sikkert.

Til andre personer som klager over det generelle nivået på generelt:

Be the change you want to see in the world =).

Er ikke nye poeng i å klage på useriøse tråder om man ikke har laget en eneste topic siste månedene. Om noen lager seriøse topicer, så går det ann å holde de topicene seriøse, denne topicen er vel akkuratt motstykket til det. Greit å ha avlastning i en topic der man kan bare snakke om alt mellom himmel og jord, så kan man heller moderere andre mer givende topics litt sterkere (om folk begynner med utelukkende personangrep osv så blir jo det fjerna).

For å heve kvaliteten, så trengs det initiativtakere. Gode og meningsfulle topicer lager ikke seg selv, en bruker må ta initiativet og lage den.

Ser ingen grunn til å stenge den enda iom at den ikke har gått helt over styr.

Merkelig :innocent:

Det er vel ikke merkeligere enn at når folk sluttet å spille Battlefield spillene så sluttet de å henge på dette forumet samtidig.

Nå var det ikke akkurat det som skjedde, da veldig få på dette forumet spilte Battlefield 1942.

Problemet er vel at forumet har altfor få brukere. Husker tida da BF2 var stort i 2006, da var det liv i BF forumet da

Problemet er vel at forumet har altfor få brukere. Husker tida da BF2 var stort i 2006, da var det liv i BF forumet da

Problemet er at alle som bidro til forumet ble drittlei nivået som kom med BF2 og gav faen. Det er den sanne historien.

Problemet er at alle som bidro til forumet ble drittlei nivået som kom med BF2 og gav faen. Det er den sanne historien.

Oh boooooo. Det var i hvert fall liv, og alt som ble skrevet(som det virker som du ikke liker iaff) var i BF2 forumet. Når spillet døde så døde forumet også. Skål for the Good times ^^

Problemet er ikke communityet, problemet er spillutviklerne som bare lager drittspill for tiden.

"Forhåndsbestill vår Call of duty:MW2-kopi (MOH) i dag for å få tilgang til å gjøre oss en tjeneste med å teste Battlefield 3 en gang i fremtiden!"

"Vi lager en demo av vårt kommende ensformige fjortis-spill, men kaller den beta og gir den ut med begrenset tilgang, slik at vi kanskje tjener penger på det også, ved at svake sjeler kjøper seg tilgang til den!"

haha det er så sant det du skriver Sjuli. Kan ikke gjøre annet enn å håpe at den der vietnam greia blir bra(aka så likt BFV som mulig) ellers må jeg nok belage meg på å game mer RPG i nærmeste fremtid

Noen som har gitar tabs med "Bo Kaspers Orkester - Dansa på min grav"? Har selvfølgelig Googlet, men uten noe hell.

Så, nå som jeg har passert 30... burde jeg fjerne linken min til pazuzu-historiene? Er de noe å skjemmes av? Det kom opp her om dagen, hvor noen mente at jeg var "for gammel til å ha sånne historier liggende".

Hva mener folket? Personlig ser jeg tankegangen bak argumentet, men mener at ting jeg skrev for lenge siden ikke er noe mer å skjemmes over nå enn det eventuelt var da.

Nevah !

Hva med at du begynner å skrive nye historier, du har sikkert noen skjørtehistorier fra de siste åra!biggrin.png