Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

<@Whitefall>has entered #Pratetråden

<@Whitefall> Asl= Permakickban!!

@Whitefall sets mode +b Armin.Van.Buu......rrhhh...

Magisk signatur...hurrhurrhurr... :)

Snart helg! Bare så synd at julaften tar bort fredagen.

Er jo ok å drekka på søndagen da.

Ikke at jeg skal det,da jeg bare skader meg selv i fylla.

Snart helg! Bare så synd at julaften tar bort fredagen.

Juleaften kunne ikke falt på en verre dag. Men får heller ta dobbelt så mye på lørdagen.

Jeg takket ja, dumme meg. Er sjansene stor for at jeg kommer en plass nord for Trøndelag? Kan jeg søke meg til en spesiell base, og bryr de seg virkelig om ønsker?

Er sjansene stor for at jeg kommer en plass nord for Trøndelag?

Ja

Kan jeg søke meg til en spesiell base?

Nja..du kan søke deg til forskjellige bransjer. Om du vil til en spesiell leir, må du søke på den bransjen som holder til der. Grensejeger på GSV, kavaleriet på Rena, Luftforsvaret assortert på ørlandet etc. Sjekk her hvor leirene er og hva de tilbyr -> Trykk på meg!!

og bryr de seg virkelig om ønsker?

Nei, ikke egentlig. De går generelt sett etter hva behovet er. Jeg havnet i garden fordi jeg var høy&mørk, og jeg hadde infanteri som tredjevalg :)

Jeg har lyst til å skrive litt her sånn at jeg kan sjekke forumet innimellom og se nye innlegg, men vet ikke helt hva jeg skal skrive om... Noen forslag?

Hmm dra på en sånn kjøkkenbutikk hvor de har masse kjøkkenartikler. Der finner du garantert noe til mor.

Når det gjelder far så har jeg pleid å gi han bamsemoms og øl. Men han ønska seg hansker i år, så får vel gi han det.

Hmm ikke dumt. Men hun er ikke den typiske kjøkken damen er jeg redd. Går mest i jobb og trening. Og fikk nok treningsting til bursdag.

Så bare kom med mer forslag her!

Tenkte på rangefinder (golf) til farsan, men så koster de jo faen meg godt over 3000 spenn. Men en god del øl kan ikke skade, men hva til? Han spiser ikke godteri :)

Hmm ikke dumt. Men hun er ikke den typiske kjøkken damen er jeg redd. Går mest i jobb og trening.

MILF??

clair-lou-vintage-flash.jpg

Gi meg julegave tips til mor og far! Jeg ANER ikke :)

Jeg og søstern min spleiste på en slik Dolce Gusto kapsel-kaffemaskin. Tror den faller bra i smak :)

Eller gi de en ting de kan oppleve.

Trenger ikke være noe fancy, en kinotur f.eks?

Spørs jo litt hvor du bor og hvor mye penger du har tenkt til å bruke; men du kan jo gi de en tur på byen (restaurant, teater, konsert eller noe annet)

Vet det finnes restauranter også hvor man kan gi bort en "kveld".

Avhengig av restaurant om det er flere måltider og slikt da, men det kan være koselig.

Sett at foreldrene dine fortsatt er sammen og at de ikke ville ha tips til hver av dem. :)

Er sjansene stor for at jeg kommer en plass nord for Trøndelag?

Ja

Kan jeg søke meg til en spesiell base?

Nja..du kan søke deg til forskjellige bransjer. Om du vil til en spesiell leir, må du søke på den bransjen som holder til der. Grensejeger på GSV, kavaleriet på Rena, Luftforsvaret assortert på ørlandet etc. Sjekk her hvor leirene er og hva de tilbyr -> Trykk på meg!!

og bryr de seg virkelig om ønsker?

Nei, ikke egentlig. De går generelt sett etter hva behovet er. Jeg havnet i garden fordi jeg var høy&mørk, og jeg hadde infanteri som tredjevalg :)

Høyde og hårfarge har ingenting å si for om man kommer inn i garden lengre er jeg redd :)