Daniel- 1,200 Report post Posted October 20, 2016 Om det kommer mange bra spill blir det sikkert kjøp. Har ikke eid et Nintendo produkt siden N64. Savner å spille de klassiske Nintendo-spilla Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 20, 2016 Virka veldig interessant. Typisk "weird nintendo", men på den gode måten. Var en veldig god pitch ihvertfall. Ikke at jeg tror jeg blir å kjøpe den, er ikke noe fan av å kjøpe en konsoll for exclusives siden jeg ser på exclusives som en kreft, men hadde jo vært hyggelig om Nintendo fikk noe rett for en gangs skyld. Får se om de får lokket til seg flere spill denne gangen. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 20, 2016 Så stilig ut, men for meg blir det ikke noe mer enn en støvsamler. Jeg spiller på PCen og ser film/serier på tven. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 26, 2016 Titanfall 2 har fått ganske bra anmeldelser( http://www.gameinformer.com/games/titanfall_2/b/playstation4/archive/2016/10/24/striking-a-fine-balance.aspx ) men virker ikke som om det har hatt noe markedsføring. Plutselig er det release om tre dager. Skulle kanskje venta til BF1 hadde dødd ut litt. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 29, 2016 Har hatt mer moro i titanfall 2 enn i bf1. Men er ikke det smarteste å gi ut 3 store skytespill på 3 uker. bf1, titanfall 2 og cod neste uke. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 29, 2016 Frister faktisk å kjøpe Titanfall 2. Mest for singleplayeren siden jeg ikke kjenner noen andre som spiller det mp. Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted October 30, 2016 On 10/20/2016 at 8:41 PM, Daniel- said: Om det kommer mange bra spill blir det sikkert kjøp. Har ikke eid et Nintendo produkt siden N64. Savner å spille de klassiske Nintendo-spilla Plug-and-play 30 of the best retro games ever Welcome to an 8-bit wonderland Balloon Fight™ BUBBLE BOBBLE Castlevania™ Castlevania II: Simon’s Quest™ Donkey Kong™ Donkey Kong Jr. ™ DOUBLE DRAGON II: THE REVENGE Dr. Mario™ Excitebike™ FINAL FANTASY® Galaga™ GHOSTS’N GOBLINS® GRADIUS™ Ice Climber™ Kid Icarus™ Kirby’s Adventure™ Mario Bros. ™ MEGA MAN® 2 Metroid™ NINJA GAIDEN PAC-MAN™ Punch-Out!! ™ Featuring Mr. Dream StarTropics™ SUPER C™ Super Mario Bros.™ Super Mario Bros. ™ 2 Super Mario Bros. ™ 3 TECMO BOWL The Legend of Zelda™ Zelda II: The Adventure of Link™ What's in the box? NES Classic Edition system One NES Classic Controller HDMI cable 30 pre-installed games Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 30, 2016 For meg er de klassiske Nintendo-spilla dessverre ikke 2D. Men alt fra Mario 64, GoldenEye, Perfect Dark, Conker, Jet Force Gemini og 50 andre. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 30, 2016 15 timer siden, Daniel- skrev: Frister faktisk å kjøpe Titanfall 2. Mest for singleplayeren siden jeg ikke kjenner noen andre som spiller det mp. Kjøpte spillet og syns SPen er ganske bra Ikke testa MP enda pga DDOS-greiene mot EA(m.fler) Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted October 31, 2016 Tro om det er noe håp for at IW slipper Cod4 Remastered som standalone-spill. Infinite Warfare-betaen var latterlig kjedelig... Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 31, 2016 Det skjer vel neppe. Har veldig lyst til å spille remaken, men etter å ha sløst bort penger på MW3, Adv Warf og BO3 vet jeg ikke om jeg gidder. Hadde det vært 500 kunne det vel gått, men 700 elns blir litt for drøyt. Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted November 1, 2016 Blir vell kjøp på CJS cd keys/G2A om en stund når prisen dropper litt Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted November 1, 2016 BTW, noen her inne som vet om det er mulig å få seg jobb innenfor e-Sport i Norge? Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted November 1, 2016 Røm landet se eller de Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 1, 2016 4 timer siden, Klovnious skrev: BTW, noen her inne som vet om det er mulig å få seg jobb innenfor e-Sport i Norge? Tja, hvordan det? Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted November 3, 2016 Jeg må omskoleres, og er veldig limitert hva jeg kan drive på med mtp ukomplett utdanning. eSport er noe jeg har fulgt veldig tett (CS:GO) de siste 2,5 årene og hadde vært kult å jobbe med det nå som det vokser i Norge :)) Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 3, 2016 2 timer siden, Klovnious skrev: Jeg må omskoleres, og er veldig limitert hva jeg kan drive på med mtp ukomplett utdanning. eSport er noe jeg har fulgt veldig tett (CS:GO) de siste 2,5 årene og hadde vært kult å jobbe med det nå som det vokser i Norge :)) De fleste e-sport jobbene er enten knyttet til markedsføring, journalistikk eller it-utvikling. Gamer.no søkte for bare en uke siden etter en ny CS skribent, i tilegg søker de en ny e-sport utvikler. En annen arbeidsplass knyttet til e-sport er New Meta, som er et slags "e-sport agency" de er enda i oppstartsfasen så vet ikke helt hva de driver med. Men tipper det er lurt å ha en bachelor knyttet til markedsføring. Protip: Skriv e-sport, ikke esport. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 5, 2016 Anbefaler sterkt siste episode av Real Time with Bill Maher. Scary shit. Hvis Trump vinner så får man Chris Christie som statsadvokat og Rudy Giuliani som sjef for FBI. Trump & co vil kunne sette inn ny høyesterettsdommer (husk at de mangler en etter Scalia) og plutselig har de klart å sentralisere makta hos seg selv. Skumle ting med FBI i tillegg. Og bånda til Russland? scary. Koch-brødrene (og andre) har brukt tida og pengene sine på lavere nivå slik at det forblir republikansk flertall i kongressen og senatet. Total wipeout! Slow moving right-wing coup? Det er faktisk ganske scary.... Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted November 5, 2016 1 Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 5, 2016 Skal seff sitte oppe å se hele valgnatta. Dette karnevalet av en valgkamp er jeg nødt til å se slutten på LIVE. Share this post Link to post Share on other sites
anon000 55 Report post Posted November 6, 2016 Folk beskriver dette som et valg mellom høyre- og venstresiden. I realiteten er dette et valg mellom to høyreorienterte politikere; to hauker som er vanskelige å skille fra hverandre annet enn i semantikken. For å ikke snakke om to presidentkandidater som knapt vil ha noe innvirkning på overordnende amerikansk politikk, slik ingen annen president før dem i etterkrigstiden har klart. Ikke nødvendigvis fordi de ikke vil, selv om majoriteten av tidligere presidenter er doktrinært/trimmet av eliten. Men fordi de rett og slett ikke har nok midler til det; selv Mahatma Gandhi ville hatt problemer med å endre på noe, hvis kan kom til makten. USA er blitt til et plutokrati med fleksibilitet kun innenfor de rammene satt av landets velstående minoritet. Og det er ikke som om befolkningen ikke er klar over det, da majoriteten av av velgerne er forferdet over begge alternativene som er satt foran dem. De blir altså nødt til å velge mellom to kandidater som de engang ikke liker. Vi har god kjennskap til det her i Norge og generelt i resten av Europas usunne demokratier, der en marginalisert befolkning har liten innflytelse på politikken. En kan ha et parti fra ytre venstre eller høyre i makten, og den førende politikken vil være mer eller mindre den samme (med små endringer her og der). Kypros’ regjeringsskifte fra et konservativt høyreparti til et kommunistisk parti for noen år tilbake, der knapt noe ble endret, er et perfekt eksempel på dette. Trumps bemerkelsesverdige popularitet, som skjer til tross for et mediemenneske som er kraftig anti-Trump og pro-Hillary, viser et skremmende bilde av det amerikanske samfunnet. Trump er et direkte resultat av feilslått amerikansk politikk i form av en nyliberal økonomi som har vært ødeleggende for alle andre enn eliten. Vi ser effektene på det her i Europa og, nå, der Skandinavia ser ut til å være et av de få områdene som prøver å gjøre motstand mot tilintetgjørelsen av velferdssystemet. I tillegg har det amerikanske folket ganske skingrende blitt pisket med krigslyst, frykt og lumske trusler av medier siden 11/9. Selv under Obama, som er en såkalt due, har vi vært vitne til opparbeidingen av en de mest ekstreme terroristkampanjene i moderne tid: dronekrigføringen. Trump, Tea-party-bevegelsen og andre til ekstremt høyre er en konsekvens av alt dette. Vi får kandidater som Trump og andre republikanere som har null bakkekontakt med virkeligheten fordi amerikansk politikk har blitt skyvet kraftig til høyre de siste tiårene. Det er ingen høyre-sentrum lenger, som på 1950-tallet ("venstreradikalen" Sanders' politikk er på mange måter sammenlignbar med de av det republikanske parti på 50-tallet). Det er høyre mot det ekstremt høyre. Uten en venstreside som kan representere grasrotbevegelsen, da et gjennomsyret nyliberalt samfunn som USA har knust ethvert forsøk på det gjennom moderne historie, er den høyreekstreme og nærmest fascistiske utgaven av det, det eneste alternativet de har. Det ser man i den store andelen av arbeiderklassen som støtter oppunder Trump. 23 hours ago, BcK said: 23 hours ago, BcK said: Bill Maher. Maher er like uvitende, simpel og overbærende som Trump selv. Fyren er jo en komplett tosk fra ende til annen. Bare å høre han blabre i vei pro-israelske agitasjoner (som forresten er noe han gjør nesten hver eneste gang han får anledningen) er brysomt å høre på. Det er bare å se på episoden når han har Oliver Stone på besøk, og hver gang Stone forsøker å få igang en konstruktiv debatt, så blir han avbrutt av Maher, som vrir diskusjonen om til noe useriøst. Til slutt gir Stone opp og gjør ikke annet enn å sukke og se ned på bordet som et dødt lik. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 7, 2016 Nå faller du inn i en rar felle. Jeg er også uenig med Maher på en rekke områder, men at man er uenig med noen betyr ikke at man må være uenig i alt. ("Han sier noe jeg syns er dumt på det feltet, derfor er han faktisk dum på alt"). Det blir litt for Tea Party-mentalitet for min del. Real Time er et svært godt program p.g.a gode panel-diskusjoner og de tar opp emner som ofte bare blir dytta til siden. Oliver Stone, ja....hm.... Uansett, blir en artig valgnatt. Share this post Link to post Share on other sites
anon000 55 Report post Posted November 9, 2016 Kanskje jeg ikke var tydelig nok. Mine problemer med Maher gjelder ikke bare Israel-Palestina-konflikten, men hans generelle mangel på kunnskap og villighet til å snu enhver form for diskusjon om til en hjernedød og useriøs debatt. Jeg har generelt lite til overs for det meste andre han sier, fordi han rett og slett ikke kan noe. Showet hans har like mye intellektuell dannelse som partidebatter for ungdomskoleelever. Les heller nyhetsrapporter, debatter og innslag på nettsted som Democracynow, Counterpunch og Zcommunications, for å få en bedre, mer selvstendig og ikke minst mer kritisk blikk på amerikansk politikk. Share this post Link to post Share on other sites
anon000 55 Report post Posted November 9, 2016 Trump har klart å erverve seg en drøss av stemmer som alle antok han ikke ville, og ser nå også ut til å vinne i Florida. Brexit-situasjonen i reprise, dette... akkurat nå er det rimelig sikkert at Trump vinner valget. Republikanerne holder også majoriteten i Kongressen, som vil bety en eventuell "carte blanche" for enhver lovforslag lagt fram av Trump. Fantastisk å følge med på NRK akkurat nå (04:52 i skrivende stund). Desperasjonen og frykten i den skjelvende stemmen til Ingvild Bryn er festlig. Selv panelekspertene klarer ikke å skjule forbløffelsen. Jon Georg ser ut som han vil ta en kjapp fly hjem til Norge og grave seg en atombunker... 1 Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted November 9, 2016 Slow-moving right-wing coup (selv om kupp blir litt feil ord) Bare å sette i gang på det som trolig blir de merkeligste 4 åra noensinn lool Share this post Link to post Share on other sites