Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Får servert et brett med kald heiniken, rett fra tax-free'n på strømstad fergen etterpå. Skal bli godt å sette seg ut med en kald en.

• Like 2

Vil bare dele siden det er så fette bra screenshot :tafse:

MkFBjc0.jpg

MÅtte gjøre alt dette med én hånd..... satans usunne livsstil :lol:

Våkna i dag, sykeste fyllesjuka noen gang. Lagde meg egg, bacon og noen brødskiver.

Nå sitter jeg her å oppdaga plutselig at Zara Larsson er en person som jeg alltid trodde var Rihanna.

/mindblown

Han derre Dan Aykroyd lager søren meg en god vodka :pimp:

Noen skogmaur-saker har bestemt seg for å angripe svartmaur som jeg mistenker bor i grunnmuren og dermed skremt dem inn i kjøkkenet..... Veggen var kledd i svarte maur :iiiiik: 

Frenetisk vasking med klorin inne langs alle "åpninger" og gikk littebitt bananas utenfor med en sprayboks med impregneringslakk.... Tror det holder til i morra når jeg får åtebokser. Jævla maur...

Jupp, det er ant wars på gang. Er nok en skogsmaurtue i nærheten av huset og dermed er kolonien med sukkermaur i veggen i deres territorie og de driver nå med systematisk utryddelse av alle sukkermaura. Ser de kommer ut av sprekker med stjålne larver/egg og døde sukkermaur. Fascinerende og faktisk svært nyttig i dette tilfellet :D

Det artige er at sukkermaurene gjorde det samme når jeg først flytta hit. Da var det stokkmaur i den veggen, som irriterte no jævlig, og de ble fjerna av sukkermaurene, og nå er det skogsmaur som fjerner sukkermaur. The circle of life :lol: 

• Like 1

Når skogsmaurene er ferdig med folkemordet sitt så skal jeg tette igjen alt utafor med no fugemasse jeg har :p

Men hadde ikke forundra meg om det kom noe enda verre :lol: 

På vei til bussen på morran i dag kom jeg på at jeg glemte å skru av ovnen så jeg måtte løpe tilbake så jeg ikke kommer hjem til en badstu. Og nå sitter jeg her på jobb, i Tvedestrand, en halvtimes busstur fra Arendal og klarer ikke huske om jeg faktisk lukka/låste døra når jeg sprang ut igjen.... Helvetes følelse. Prøvde å ringe husverten, men der er det ikke noe svar. Faens angst og noia :iiiiik:

Jeg huska det sikkert... Kan umulig ha bare løpt ut for å rekke bussen uten å lukke? Sant? Greit nok, det skjedde én gang før, men det betyr jo bare at jeg har lært og automatisk lukka/låste.... Sant? Jeg har jo nøkkelen med meg..... Helvete....

• Like 1

Altså, ovnen på veggen på kjøkkenet som holder meg varm om natta når det er kaldt :p

Fikk tak i husverten så alt gikk bra (hadde jo seff lukka døra). Takk og lov. Er aldri folk der jeg bor, stille og trygt, men hadde vært littebitt surt å komme hjem og oppdage at nye 55" er borte :lol: