Whitefall 4 Report post Posted December 12, 2010 Balle..har kjørt fast bilen i snøen så jeg ikke kommer meg ut igjen fra fra parkeringsplassen.. Og etter en hel dag på jobb så gidder jeg ikke å gjøre noe med det ikveld..det får jeg vel svi for når jeg skal dra fra heimen klokka halv åtte imorra..ikke finner jeg spaden min heller så da blir det å stå der som en dimling med støvbrett imorra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted December 13, 2010 Taben kan brukes som TLF. (SMS funker utrolig bra, samtaler via headsett funker utrolig bra!Android er åpent. Laste ned hva man vil. Kamera til jobben, som jeg nesten må ha innimellom. GPS, kan ikke ha iPad i frontruta gitt. Den har også tidenes løsning på GPS i bilen. Skrur ned musikken når hun sier noe og slikt. Spiller ALT av filmer. Utrolig god oversikt over hva som kjører. Alt er veldig godt integrert. Plass til minnekort, ett must! Men størrelsen var det som dro meg mest, den er perfekt! iPad sin ble litt for stor for. Men sikkert bedre for de som bare skal bruke den hjemme. Ikke bare det. Men ipad er ikke noe annerledes fra iphone, bare størrelsen. Det var det første jeg la merke til etter å ha prøvd ipad Quote Share this post Link to post Share on other sites
JasonGreen 0 Report post Posted December 13, 2010 Jeg skulle ønske jeg hadde en million dollar for å kjøpe en xbox 360 Kinect Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caliente 0 Report post Posted December 13, 2010 Balle..har kjørt fast bilen i snøen så jeg ikke kommer meg ut igjen fra fra parkeringsplassen.. Og etter en hel dag på jobb så gidder jeg ikke å gjøre noe med det ikveld..det får jeg vel svi for når jeg skal dra fra heimen klokka halv åtte imorra..ikke finner jeg spaden min heller så da blir det å stå der som en dimling med støvbrett imorra... hehe, smiler alltid inni meg når jeg ser de på vei til jobben. Ser så kaldt og jævlig ut, men jeg sitter i god og varm bil! Taben kan brukes som TLF. (SMS funker utrolig bra, samtaler via headsett funker utrolig bra!Android er åpent. Laste ned hva man vil. Kamera til jobben, som jeg nesten må ha innimellom. GPS, kan ikke ha iPad i frontruta gitt. Den har også tidenes løsning på GPS i bilen. Skrur ned musikken når hun sier noe og slikt. Spiller ALT av filmer. Utrolig god oversikt over hva som kjører. Alt er veldig godt integrert. Plass til minnekort, ett must! Men størrelsen var det som dro meg mest, den er perfekt! iPad sin ble litt for stor for. Men sikkert bedre for de som bare skal bruke den hjemme. Ikke bare det. Men ipad er ikke noe annerledes fra iphone, bare størrelsen. Det var det første jeg la merke til etter å ha prøvd ipad Sant, sant. Du får jo bare en større skjerm og mister muligheten til kamera og ringing / SMS. Men idiotisk at ingen av de har USB. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted December 13, 2010 Ikke bare det. Men ipad er ikke noe annerledes fra iphone, bare størrelsen. Det var det første jeg la merke til etter å ha prøvd ipad Betyr det at Ipad har telefonfunksjon? Den virker jo litt plundrete å snakke i isåfall.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caliente 0 Report post Posted December 13, 2010 Ikke bare det. Men ipad er ikke noe annerledes fra iphone, bare størrelsen. Det var det første jeg la merke til etter å ha prøvd ipad Betyr det at Ipad har telefonfunksjon? Den virker jo litt plundrete å snakke i isåfall.. Niks, kan ikke ringe eller sende sms med iPad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted December 13, 2010 til alle trøndere.....hva sies her ?? skjønner ikke bæret Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted December 13, 2010 Det der er i nordmøre. Noob. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caliente 0 Report post Posted December 13, 2010 Er det nord, er det dritt! Vi vil ikke ha den skiten ned hit! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted December 13, 2010 Det der er i nordmøre.Noob. Harald Eia og Bård Tufte Johansen toppet sendingen med innhold fra Nordmøre torsdag. Og hva var det som hadde fanget deres interesse? Jo, språket i Trøndelag og på Nordmøre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted December 13, 2010 Det der er uansett ikke forståelig på trøndersk heller sådetså. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted December 13, 2010 fant det på denne siden http://nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.7409105 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted December 13, 2010 Flere som jobber på hotell/restaurant her? Satan så slit. 4 julebord igjen for meg nå så er det jul! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Whitefall 4 Report post Posted December 13, 2010 Kjører kollektivtrafikk deltid, mest kveld, helg og natt.. Helvetes julebord! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caliente 0 Report post Posted December 13, 2010 Må jo være mye bra underholdning og da dere? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted December 13, 2010 Tja, "underholdning" er vel å dra det langt. Fra sist helg: Urinerte på hotell En 32-åring ble kjørt til arrest for avrusing etter å ha urinert i en hotellresepsjon i Ole Bullsgate i Sandnes sentrum. Politiet fikk melding om hendelsen klokken 22.55 lørdag kveld. Folk slutter aldri å forbløffe meg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CampyCamper 18 Report post Posted December 13, 2010 langt fra sjokkerende zilly, alt slags bondepakk som kommer opp fra jæren for å feste på residens Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 13, 2010 Det der er i nordmøre.Noob. Han er fra ei lita øy som heter Sula i Frøya komune,der jeg bor. Skjønner ikke hva han sier jeg heller,pga han snakker for fort. Egen dialekt der ute. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted December 13, 2010 lol Vi-ha-ikkje-fått-laus-tampan-vi-på-babord-sia for der-va-flammen og der kom røyken ut, så vi har itj kommi båtlaus-for-han-ha-sætt-på-tampan-på-babord-sia-åt-oss-han. Enn hvis dokker har-kjørt-bære-da? Kjørt-bære-å-tatt-me-oss-han-å. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted December 13, 2010 lolVi-ha-ikkje-fått-laus-tampan-vi-på-babord-sia for der-va-flammen og der kom røyken ut, så vi har itj kommi båtlaus-for-han-ha-sætt-på-tampan-på-babord-sia-åt-oss-han. Enn hvis dokker har-kjørt-bære-da? Kjørt-bære-å-tatt-me-oss-han-å. Sotte læng å spekulert no? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reppelars waits for nobody 30 Report post Posted December 13, 2010 Ja! E itj lett når han prøve å prat 100 ord i sekundet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted December 13, 2010 Eg-bøyar-meg-ikkje-for-nokon-sa-mannen-då-han-skeit-ståande! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Caliente 0 Report post Posted December 14, 2010 Flere som er i godt humør etter kampen igår da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted December 14, 2010 Jeg har fryktelig lyst til å spare til en pickup! Det hadde vært kult. En Hilux eller en Navara elns. Noen forslag? Ikke amerikansk, de sluker for mye. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 14, 2010 Jeep is the only way to go Min døde, så nå kjører jeg Carina Quote Share this post Link to post Share on other sites