Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Balle..har kjørt fast bilen i snøen så jeg ikke kommer meg ut igjen fra fra parkeringsplassen.. :) Og etter en hel dag på jobb så gidder jeg ikke å gjøre noe med det ikveld..det får jeg vel svi for når jeg skal dra fra heimen klokka halv åtte imorra..ikke finner jeg spaden min heller så da blir det å stå der som en dimling med støvbrett imorra... :)

Taben kan brukes som TLF. (SMS funker utrolig bra, samtaler via headsett funker utrolig bra!

Android er åpent. Laste ned hva man vil.

Kamera til jobben, som jeg nesten må ha innimellom.

GPS, kan ikke ha iPad i frontruta gitt. Den har også tidenes løsning på GPS i bilen. Skrur ned musikken når hun sier noe og slikt.

Spiller ALT av filmer.

Utrolig god oversikt over hva som kjører. Alt er veldig godt integrert.

Plass til minnekort, ett must!

Men størrelsen var det som dro meg mest, den er perfekt! iPad sin ble litt for stor for. Men sikkert bedre for de som bare skal bruke den hjemme. 

Ikke bare det. Men ipad er ikke noe annerledes fra iphone, bare størrelsen. Det var det første jeg la merke til etter å ha prøvd ipad

Balle..har kjørt fast bilen i snøen så jeg ikke kommer meg ut igjen fra fra parkeringsplassen.. :) Og etter en hel dag på jobb så gidder jeg ikke å gjøre noe med det ikveld..det får jeg vel svi for når jeg skal dra fra heimen klokka halv åtte imorra..ikke finner jeg spaden min heller så da blir det å stå der som en dimling med støvbrett imorra... :)

hehe, smiler alltid inni meg når jeg ser de på vei til jobben. Ser så kaldt og jævlig ut, men jeg sitter i god og varm bil!  :happy:

Taben kan brukes som TLF. (SMS funker utrolig bra, samtaler via headsett funker utrolig bra!

Android er åpent. Laste ned hva man vil.

Kamera til jobben, som jeg nesten må ha innimellom.

GPS, kan ikke ha iPad i frontruta gitt. Den har også tidenes løsning på GPS i bilen. Skrur ned musikken når hun sier noe og slikt.

Spiller ALT av filmer.

Utrolig god oversikt over hva som kjører. Alt er veldig godt integrert.

Plass til minnekort, ett must!

Men størrelsen var det som dro meg mest, den er perfekt! iPad sin ble litt for stor for. Men sikkert bedre for de som bare skal bruke den hjemme. 

Ikke bare det. Men ipad er ikke noe annerledes fra iphone, bare størrelsen. Det var det første jeg la merke til etter å ha prøvd ipad

Sant, sant. Du får jo bare en større skjerm og mister muligheten til kamera og ringing / SMS. 

Men idiotisk at ingen av de har USB.  :dry:

Betyr det at Ipad har telefonfunksjon? Den virker jo litt plundrete å snakke i isåfall..

Betyr det at Ipad har telefonfunksjon? Den virker jo litt plundrete å snakke i isåfall..

Niks, kan ikke ringe eller sende sms med iPad. 

Det der er i nordmøre.

Noob.

Harald Eia og Bård Tufte Johansen toppet sendingen med innhold fra Nordmøre torsdag. Og hva var det som hadde fanget deres interesse? Jo, språket i Trøndelag og på Nordmøre.

Tja, "underholdning" er vel å dra det langt. Fra sist helg:

Urinerte på hotell

En 32-åring ble kjørt til arrest for avrusing etter å ha urinert i en hotellresepsjon i Ole Bullsgate i Sandnes sentrum. Politiet fikk melding om hendelsen klokken 22.55 lørdag kveld.

Folk slutter aldri å forbløffe meg.

langt fra sjokkerende zilly, alt slags bondepakk som kommer opp fra jæren for å feste på residens :)

Det der er i nordmøre.

Noob.

Han er fra ei lita øy som heter Sula i Frøya komune,der jeg bor.

Skjønner ikke hva han sier jeg heller,pga han snakker for fort.

Egen dialekt der ute. :)

lol

Vi-ha-ikkje-fått-laus-tampan-vi-på-babord-sia for der-va-flammen og der kom røyken ut, så vi har itj kommi båtlaus-for-han-ha-sætt-på-tampan-på-babord-sia-åt-oss-han.

Enn hvis dokker har-kjørt-bære-da? Kjørt-bære-å-tatt-me-oss-han-å. :)

lol

Vi-ha-ikkje-fått-laus-tampan-vi-på-babord-sia for der-va-flammen og der kom røyken ut, så vi har itj kommi båtlaus-for-han-ha-sætt-på-tampan-på-babord-sia-åt-oss-han.

Enn hvis dokker har-kjørt-bære-da? Kjørt-bære-å-tatt-me-oss-han-å. :)

Sotte læng å spekulert no?

Jeg har fryktelig lyst til å spare til en pickup! Det hadde vært kult. En Hilux eller en Navara elns. Noen forslag? Ikke amerikansk, de sluker for mye.