Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Er det ikke litt harry å kjøre pirat? Penger eller ei.

Når du har 100 kr på konto og påsken starter, og det er noen uker til du får lønning, da gjør du det du kan for å tjene penger. Teit eller ikke, A man need food n stuff.

• Like 1

Noen som har erfaring med å sende pakke til utlandet?

Skal sende noen PC-komponenter til sørøst-Europa som en gave.

Må jeg feste på sånn tollfaktura(skrive nøyaktig hva, hvor mye det er verdt osv) på esken?

:note:Purple rain, purple rain :note:

Goodnight, sweet Prince, and flights of angels sing thee to thy rest :(

Edit: Trodde aldri jeg ville kunne si den setninga der for real......

Edited by BcK
  • Like 1

Herregud, hadde madammen i det hele tatt SETT meg se på et slikt produkt, så hadde jeg dødd :p

Men det er EGENTLIG en god ide å slippe et kabinett på gulvet!

• Like 1

Bord og kabinett i ett. Frigjør plass der du har PC-en.

Tror nå du kunne fått solgt det til madammen :D

Herregud, hadde madammen i det hele tatt SETT meg se på et slikt produkt, så hadde jeg dødd :p

Men det er EGENTLIG en god ide å slippe et kabinett på gulvet!

Hadde vært gøy å lage et stuebord med rom/skuff for pc på undersiden som man kan dra ut. Løsninger for å integrere PC i stue er alltid kult.

Evt. en utstillingskasse/kabinett man kan ha innebygd i veggen eller hengende fritt.

Har seff null skillz i trearbeid så blir vel med tanken :p

Er det bare jeg som blir irritert på sutringa til russen akkurat nå? Altså, lover og regler blir jo ikke opphevet bare fordi man er russ og når politiet får inn en haug med klager om støy på natterstid så må de jo reagere... Eller er jeg helt på bærtur akkurat nå?

Og når ble det slik at russetida begynte FØR 1. mai? Har sett flere røde og blå siste ukene og jeg skjønner ingenting. Er jo et enkelt spørsmål om å dempe lydnivået på natta (som er relativt standard imo).....

"Korstog mot russen".... Er jo ingen som prøver å nekte russen å ha det morro ffslol. Håper dette bare er et Asker og Bærum-symptom.

Det skal jo være lov til å feste litt på natten når man er russ, er ikke det. Men å parkere en russebuss i et nabolag med musikken dundredes skjønner jeg godt at Politiet dukker opp og fikser opp i ting.

Bedre at de kommer seg ut til et industriområde med russebussene og holder på der, mtp på støynivået.

Det HAR blitt mye lavere toleransegrense. VAr selv russepresident en gang I tiden, og hadde et veldig godt samarbeid med politiet. Det handlet om å respektere boligområder mot at vi fikk feste på mer øde plasser. Nå er det nesten slik at hvis en enslig bitter sjel inni sørkedalen ringer og klager til politiet, så skal politiet stenge ned alt med en gang. Konsekvensen er at bussene kjører rundt på måfå og ikke har noe sted å samles, mao mer bråk på mange ulike steder. Synd, og imo ikke en god løsning på problemet fra politiets side.

Kjørte russebuss for 2 helger siden, Vi ble fort møtt av politiet. Vi sto på en bensinstasjon hadde på musikk og røykmaskin. Fikk ikke beskjed om å flytte oss, men vi ga patruljen tlf nr til 1 person som hadde kontakt med sjåføren i begge bussene. Med beskjed om at de bare kunne ringe om det var noe. og til slutt var vi 4 busser der. Etter nesten 1 time så dro vi på en parkeringsplass 250 meter unna. sto der i nesten 1 1\2 time. Ingen klager. Time and Place. Så lenge vi tok hensyn til at det fantes folk som ville sove her i verden så var dette det minste problemet. :lol::cool:

Så to måker som hadde sex på toppen av skorsteinen til morran i dag.

Koselig syn. Bråka noe jævlig.

• Like 2

Gutter og jenter dusjer sammen

Oh, the terror! Var slik på min barneskole også på 90-tallet.

Liker at det er en mor som "kommer utenfra" og sier at de som har gått der syns det er normalt, men siden HUN ikke syns nakenhet er normalt (hva nå enn det betyr) så må det være DE som det er noe galt med. Er underholdende at det liksom er galt å normalisere nakenhet mtp kropsspress-debatten som foregår.

Det må da være nettopp normalisering av nakenhet og normalisering av at vi alle har forskjellige kropper som er beste middelet mot nettopp kroppspresset? Mulig jeg bare er rar.... Men jeg ser faktisk konturene av en normalisering av å dekke til kroppene våre mest mulig. Ta bade-diskusjonen hvor jenter og gutter skal bade adskilt f.eks. Det var ikke fremmet av "religiøse innvandrere", men sekulære nordmenn. Det er samme opplegget som vi kritiserer i andre nasjoner for.... Meget forvirrende :huh:

Russen i Oppdal begynte midten av april... Ble bortvist fra flere steder fordi russen pisset på bygg og sprengte høytalere i nabolag osv osv... Utrolig mye "hat" mot russen nå, fordi de ikke har vett nok til å rigge opp en plass der det ikke er noe folk... Finnes latterlig mange fine plasser for russen å holde på, der det ikke er noe som helst mulighet for de å forstyrre andre...

Mista min elskede Samsung S6 i dass i går kveld! Noen som anbefaler steder som reparerer dette? regner med om jeg sender den til rep via Elkjøp osv vil de så klart si at den er fubar og jeg bør kjøpe ny

Shameless plug for arbeidsgiver incoming: Greenphones

Må advare at vann er veldig random. Bare ikke prøv å lad den, la den være i fred evt. legg i en pose ris :p

That feel når man IKKE får spill man har forhåndsbestilt på utgivelsesdatoen... Får vell gå ut i solen nå da :(

Mista min elskede Samsung S6 i dass i går kveld! Noen som anbefaler steder som reparerer dette? regner med om jeg sender den til rep via Elkjøp osv vil de så klart si at den er fubar og jeg bør kjøpe ny

Sånn regel nr en om man mister noe elektronisk i vann er jo og legge den inn på et rom med varmekabler (f.eks bad) eller et varmt rom og la den tørke i et døgn.

Det man burde prøve er å legge den i ris over natten. Risen suger ut all fuktigheten og tørker den helt.

Vet ikke hvordan det er når mobilen var på når den traff vannet men.

Fikk endelig Uncharted i posten. Synd man må laste ned en fem gigabyte oppdatering dag 1...

Slapt synes jeg. Alle spill burde ha en kampanje coop del, de får heller gjøre det sånn at den som hoster har progresjon i kampanjen.

DOOM hadde nok ikke passet som coop synes jeg. hadde ikke rørt det uansett. driter langveis i alt coop.

Jævlig varmt ute.

Hjelper ikke å gå i shorts og bar overkropp når det ikke blåser :(

Bor heldigvis ved siden av en elv så den er fin å kjøle seg ned i.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...