Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

I 2014 var det hele 44% av Twitter-bruker som aldri noensinne hadde postet en egen tweet. Bare 13% hadde postet mer enn 100 tweets. Se så på Norge: 28 prosent av nordmenn bruker Twitter daglig og 41 prosent månedlig eller sjeldnere. Hvor stor andel som faktisk poster egne tweets/meninger kontra de som bare følger/re-tweeter er uvisst, men er nok i tråd med totalen.

Når folk (ofte presse/media) lurer så hardt på hva f.eks. "twitter-sfæren mener", så er det i bunn og grunn en nærmest mikroskopisk andel av befolkningen de snakker om. Å påstå at "noe er hot på twitter/sosiale medier så da må det være representativt" er så hinsides all fornuft at det er skremmende.

Jeg har forøvrig aldri hørt stemmen til denne Sophie eller lest noen av disse bloggene. Jeg er faktisk stolt av at jeg på et eller annet vis har klart å unngå hele greia :p

Har twitter, men bruker den først og fremst til å følge tweets til politi ang ulykker og stengte veier. ;)

Bryr meg lite om rosabloggere. Om folk syns Sophie skriver mye "bra", er smak og behag. Hun skriver ikke om noe jeg interesserer meg for, så hun får ikke noen "like" eller follow fra meg.

MdBLV82.jpg

Objektet har en masse som er rundt ti ganger så stor som jorda, og følger en «merkelig, svært avlang bane i utkanten av solsystemet», ifølge forskere ved California Institute of Technology (Caltech).

Forskerne mener planeten vil bruke mellom 10.000 og 20.000 år på et omløp rundt sola.

*på med sølvfolien*

Gjør det meg til et dårlig menneske at jeg syns dette var artig å se på? :p

BÆÆÆÆæææææ

Enn vi som så mummitroll filmene når vi var små, hufsa og isdronningen var jo to karakterer som ga en mareritt til ungdomskolealder! :(

Unger idag ass, veit ikke hvor godt de har det! :p

NSDAP hadde brunskjorter.... Historietimene blir bare mer og mer relevante. Både fascinerende og skremmende å følge med på....

Edit4happiness:

Edited by BcK

Så om man kjører pirat, og man stikker innom en kompis som har vors... Så ender opp å kjøre kompiss gjeng i 2 puljer i en 5 mins kjøretur... Tar man betalt eller ikke?

Etter endt påske, og så skal man mersom sovne klokka 11-12 ? HAH......

Ihht loven skal jo man ha løyve for å transportere folk mot penger, så du skal jo egentlig ikke ta betalt for å kjøre kompiser.

Det er ikke lov å drive persontransport uten løyve. Det følger av yrkestransportlovens § 4. Pirattaxivirksomhet er derfor forbudt.

Mulig straff er bøter (opp til rundt 10.000), avskilting av bilen og/eller inndragelse av førerkort.

Man tar ikke betalt for å kjøre kompiser, kompiser gir deg peng for fuel uten å spørre ;)

• Like 1

Ihht loven skal jo man ha løyve for å transportere folk mot penger, så du skal jo egentlig ikke ta betalt for å kjøre kompiser.

Det er ikke lov å drive persontransport uten løyve. Det følger av yrkestransportlovens § 4. Pirattaxivirksomhet er derfor forbudt.

Mulig straff er bøter (opp til rundt 10.000), avskilting av bilen og/eller inndragelse av førerkort.

Ta deg en bolle ^_^

Man tar ikke betalt for å kjøre kompiser, kompiser gir deg peng for fuel uten å spørre ;)

Enig ^^

Ja, men stopper Onkel Politi deg, så har ikke de samme tankegang, er det jeg vil fram til. (Om de ser en bunke cash ligge i midtkonsollen dersom du blir stoppet eventuelt ser passasjeren gi deg penger etter endt kjøretur.)

Men har nå kjørt folk til byn å blitt betalt :p

Hahah! ^Dis