Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Hele innvandringskrisen bringer fram de tristeste. Blir så lei meg på menneskehetens vene når jeg leser alle brunskjortekommentarene på nettavisene rundt saken :( Det er veldig mange der ute jeg skulle øsnke jeg kunne slå gjennom PC-skjermen

Hun fikk fyken. Sliter nok med å finne seg en ny jobb i presse.

Verden er ikke spesielt hyggelig nå med alt som skjer...

That feeling when politiet står rett bak huset her og noen naboer plutselig fyrer opp fyrverkeri!! Hørtes seriøst ut som pistolskudd til og begynne med! :iiiiik:

Snart begynner barn å lære arabisk på barneskolen. Vi må jo tilpasse oss alle østeuroperene som kommer. Vi må bare gi og gi alt det de krever. Gud forby om vi blir stemplet som rasister.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/politiet-dette-er-pistolmannen-vi-jakter-i-oslo-sentrum/a/23527658/

Vet ikke om han er farlig

Politiet opplyser at de har kontroll på regjeringskvartalet, og at han antagelig har kommet seg videre.

– Han løp gjennom parken på baksiden av Deichmanske, sier Bjelland.

– Er det grunn til å tro mannen er farlig?

– Det er vanskelig å svare på. Mannen var i en presset situasjon, sier Bjelland.

Nei altså, vedkommende har bare truet seg til en bil ved bruk av pistol og truet politi patruljen med pistol. Sikkert ikke farlig

http://www.vg.no/nyh...rum/a/23527658/

Vet ikke om han er farlig

Politiet opplyser at de har kontroll på regjeringskvartalet, og at han antagelig har kommet seg videre.

– Han løp gjennom parken på baksiden av Deichmanske, sier Bjelland.

– Er det grunn til å tro mannen er farlig?

– Det er vanskelig å svare på. Mannen var i en presset situasjon, sier Bjelland.

Nei altså, vedkommende har bare truet seg til en bil ved bruk av pistol og truet politi patruljen med pistol. Sikkert ikke farlig

Hvis det var ved regjeringskvartalet så er det plenty mennesker som er farligere der...

BOYAH, POLITISK BRODD DER ALTSÅ!

• Like 1

Bruker bukta og kickass av og til, ratioen på TorrentLeech gikk til dundas for et år tilbake, så er ikke gode tider.. Invite noen? :)

So it begins...

CVlyI5B.png

Du hørte det selvsagt ikke fra meg, men om du manuelt setter 8.8.8.8 som DNS-server så kan du fortsatt bruke disse sidene. Sperringen ligger bare i DNS, ikke i blokkering av selve nett-tilgangen.

:)

Forresten. 8.8.8.8 og 8.8.4.4 er Googles åpne DNS-servere. Tilgjengelig for alle og er vel å anse som trygt (om du ikke bryr deg for mye om at Google tracker deg).

• Like 1

Jeg liker å kjøpe tingene jeg. Men det skal dog sies at utenom sider som bukta, så hadde sikkert hørt på rap, techno skvip og dagens radiohits. Hadde sikkert også kun sett repriser av Simpsons på TV3 i 10 år også, og DVD/Bluray og musikksamling min hadde ikke vært noe og skryte av utenom bukta

Netflix & HBO Go, alt man trenger egentlig.

Spotify til musikk og Steam til spill(nedlasting av spill er vel litt 2005?).

For flere år tilbake hørte jeg et ord som jeg siden har tenkt veldig mye på: sonder. Det defineres som "The realization that each random passerby is living a life as vivid and complex as your own - populated with their own ambitions, friends, routines, worries and inherited craziness". Jeg undrer ofte på hva tilfeldige folk rundt meg skal gjøre for dagen, hvordan livene deres er, hvilke problemer de har, hva de tenker på, er opptatt av, hvor de har vært, hvilke historier de kan fortelle. Vi er alltid så opptatt av kun vårt eget liv at vi glemmer helt at andre rundt oss har minst like mye på hjertet. Det er både vakkert og trist på en gang.

For flere år tilbake hørte jeg et ord som jeg siden har tenkt veldig mye på: sonder. Det defineres som "The realization that each random passerby is living a life as vivid and complex as your own - populated with their own ambitions, friends, routines, worries and inherited craziness". Jeg undrer ofte på hva tilfeldige folk rundt meg skal gjøre for dagen, hvordan livene deres er, hvilke problemer de har, hva de tenker på, er opptatt av, hvor de har vært, hvilke historier de kan fortelle. Vi er alltid så opptatt av kun vårt eget liv at vi glemmer helt at andre rundt oss har minst like mye på hjertet. Det er både vakkert og trist på en gang.

Husker faktisk den dagen jeg oppdaget det.. Satt i bilen med fattern å bruttern og skulle i bassenget for å kose oss, så skulle vi på kino etterpå. Husker jeg tenkte at det var vår historie og plan for dagen, så kjørte det forbi en bil. Så tenkte jeg " hva skal de gjøre mon tro? Hva er deres historie?" Så kom det 10 biler på rad, og jeg ble totalt mindblown når jeg tenkte over at bare i lille Oppdal, bor det ca 6500 personer med hver sin unike historie og synspunkt etc... :p

Over til noe helt annet... Noen her som spiller paintball? Jeg var med på NPL 4 på Degernes i helgen og det var SINNSYKT morsomt! :p

Snart begynner barn å lære arabisk på barneskolen. Vi må jo tilpasse oss alle østeuroperene som kommer. Vi må bare gi og gi alt det de krever. Gud forby om vi blir stemplet som rasister.

haha då skall du ser hur situationen ser ut i sverige :iiiiik:

http://s14.postimg.org/541gbrn0x/12118619_1026269277424133_3247147460584900742_n.jpg