Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Tok en titt på Drunk History og holdt på å knekke sammen av latter. Konseptet er enkelt: Ta en kjendis (av varierende grad), skjenk han/henne full og så be han/henne fortelle om en historisk hendelse. Anbefales :D

Og jadda, helg igjen

Tjena! En stund siden jeg har hengt her på forumet. Må sjekke ut det der BcK, funny.

Godt med helg ja... Er nødt til å bli ferdig med all animasjon til onsdag så her må vi jobbe hele helga.. Så det blir å sitte inne i et klamt rom i Stockholm hele helga.

Ikke har jeg fått gama på flere måneder heller.. :(:p

Skjer ellers da folket?

Noen som forresten trenger å leie et rom i september måned i Oslo? super sentralt, stort rom. kollektiv, nært slottet og transportz - 5k!

Endte på byen, drakk whisky, ble full, møtte dame, falt for dame... Så falt jeg i en grøft i skogen.... to ganger

våkner opp og finner ikke nummer

l0Tutp6.jpg

• Like 2

Fælt til stress-dag dette ble da. Først sov jeg helt forferdelig i natt, jobben var kos, men så kom jeg hjem... Først skal jeg lage "drikkbar mat" til ene katta med vond hals (I'M A CARING FUCKING PERSON!1), da må jeg ha stavmikseren i ene kjøkkenskapet. Åpner døra og den faller av, så da står jeg der med sultne katter og ei dør som veide mer enn den så ut til. Kjenner stressrykninger komme snikende. Får stua vekk døra, mata katta og tenker det skal bli godt å sette seg ned. Ikke faen. Katta med vondt i halsen er så happy over å spise uten å få vondt at den tror den kan spise andre maten på kjøkkenet også, så den får vondt igjen, så jeg roer den ned og lager ny porsjon (fikk rumpa bare såvidt nedpå sofaen), men denne gangen likte den ikke maten... Pust rolig tenker jeg, mens jeg hiver maten og småbanner. Tar det litt seinere. Setter meg ned og ser at det ikke er noe nett.... USB-donglen er helt dau. All underholdning hos meg er nettbasert så det er faktisk littebitt krise, så da må jeg jo labbe å kjøpe en ny en. Går til nærmeste senter (5 min. unna), men det viser seg jo å være eneste jævla kjøpesenter uten noe elektronikk-sjappe. Nå kjenner jeg det koker litt, er svett og innser at jeg må labbe helt til sentrum... Motsatt vei. AukeidaukeidaU!!! Labber avgårde, kjenner beinhinnebetennelen siger inn sammen med et gnagsår på hælen, men jeg kjører på. Kommer ikke langt dog, ene katta står plutselig på veien et godt stykke unna huset (aner ikke hvordan den kom seg dit) og disse søte små jeg har er av typen som følger etter overalt, så nå må jeg bære den opp djevelbakken igjen og akkurat denne frøkenen er ikke glad i å bli bært. Nå begynner jeg å glemme meg bort og mumler høylytt til meg selv... Fargerikt språk kan man si. Får rare blikk... Bare sender rare blikk tilbake, folk forstår.... Folk forstår. 20 minutt med labbing senere er jeg i sentrum, gamle damer i veien hver 50. meter, fat chick på en Rascal og fandens oldemor. Kommer nå på at jeg ikke har undertøy på, men gylfen er lukket så fuck it. Regelrett stormer inn på Clas Ohlson etter å ha rusha forbi en random hipster som må hatt enda vondere gnagsår enn meg utifra den sakte gangen, svetter som en skrulling, ser "data-avdelingen" (lol) og blir praiet av en ansatt som lurer på hva jeg leter etter. Usikker på om det var service eller førsjekk før man ringer purken. Igjen FUCK IT! "USB dongle wifi, gimme gimme gimme!". Bare hjemturen nå... Som består utelukkende av oppoverbakker, men går fint (endelig!). Sett på no møl med en katt på brystet og bare pustet i en time nå. En ting gjenstår... Hvordan i helvete skal jeg få festa den døra igjen? :cry:

Spise fiskegrateng, se på no greier, runke og så sove.... DON'T JUDGE ME!

• Like 2

Endelig fordøyd at jeg måtte ta gamle løskatten jeg adopterte for tre år siden til dyrlegen i går. Tre år med tillitsbygging, stell og mating og så kom dobbelsidig nyresvikt og katten kollapset omtrent. Han manglet kanskje et øye, han hadde kanskje ikke tenner, pelsen var kanskje flokete, men han var min egen lille "ugly the cat". RIP Gamlefar Scar :heart:

Har fortsatt to helt friske superpuser dog :happy:

• Like 3

Ok, nå har jeg irritert meg i to dager over den fordømra "glasset halvfullt vs. halvtomt"-greia. Irritert meg før og, men nå er det andre dagen på rad jeg ikke får det ut av hodet.

Halvfull/halvtom spiller IKKE på mengden i glasset, men hvorvidt man fyller eller tømmer det. Tar man et tomt glass og fyller opp så er det halvFULLT når man er halvveis, tømmer man et fullt glass ut så er det halvTOMT når det når halvveis. That's it, har null med det tøvet om optimist/pessimist å gjøre.

Kjør debatt? :huh:

BcK, det er egentlig et paradoks som forutsetter at du ikke vet hva som skjer med glasset. Du får plutselig se et glass som er fylt halvveis (eller tømt halvveis). Poenget er hva du ville kalle glasset i en sånn situasjon.

Jeg ville (uten kontekst), si at glasset er halvfult. Mest fordi det er logisk å tenke nedeifra og opp i stede for ovenifra og ned.

BcK, det er egentlig et paradoks som forutsetter at du ikke vet hva som skjer med glasset. Du får plutselig se et glass som er fylt halvveis (eller tømt halvveis). Poenget er hva du ville kalle glasset i en sånn situasjon.

Jeg ville (uten kontekst), si at glasset er halvfult. Mest fordi det er logisk å tenke nedeifra og opp i stede for ovenifra og ned.

Kommer jeg over et glass jeg ikke kjenner så tømmer jeg jo ut hva det enn er som er oppi og da er glasset tomt (jadajada, med unntak av luft ofc). Tomt eller fullt er det eneste som betyr noe :p

Lite imponert over utelivet i kristiansand, spesielt om man ikke er over 20. Blir å prøve Bergen neste gang, har hørt at det skal være bra til og med i ukedagene :D