Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Jasså, du er god i starcraft?

Prøv å slå denne maurkolonien du!

(Føkk zerg lizm)

Jeg er en jævel i GTA? :hmm:

Man velger jo faen BEGGE TO, ikke prøv deg på å si noe annet :D Åh nostalgien! Og begge spill har helt klart sin sjarm, det er noe herlig enkelt over de første GTAene. Ikkeno kluss og ekstra, bare kjør, skyt og eksploder. Bonus hvis du kjørte over karen du stjal bilen av :wub:

• Like 2

Ah gode minner fra Gta1 ja. Husker vi prøvde å legge inn demoen av spillet på pcn min og skjønte ikke hvorfor spillet ikke funka. Måtte visst ta med flere filer på floppyen enn bare .exe fila :lol:

Tror vi gav opp når vi var oppe i 8 floppies :(

Introen på 2rn er jo ganske fet da!

• Like 2

Man velger jo faen BEGGE TO, ikke prøv deg på å si noe annet :D Åh nostalgien! Og begge spill har helt klart sin sjarm, det er noe herlig enkelt over de første GTAene. Ikkeno kluss og ekstra, bare kjør, skyt og eksploder. Bonus hvis du kjørte over karen du stjal bilen av :wub:

This!! :D :D

Var jo en gjeng man kunne kjøre over i ett run også. Da fikk man "Elvis has left the building!" ^_^

• Like 1

http://www.escapistmagazine.com/articles/view/columns/extra-punctuation/10990-The-Nostalgia-Factor

Godt skrevet om hvordan vi sitter litt fast i fortiden. Denne fokuserer jo på spill, men jeg ser trenden i andre media og og da spesielt film. Alt blir jo lagd på nytt igjen, fra Batman til True Grit. Og Yahtzee har gode poenger om hvorfor :)

Så sjefspastor Fred Phelps i Westboro er død. Har jeg lov til å si "good fucking riddance!"?

• Like 2

Så sjefspastor Fred Phelps i Westboro er død. Har jeg lov til å si "good fucking riddance!"?

Vil påstå at du kan skrive det i caps også...

• Like 1