humaN 558 Report post Posted January 21, 2014 Det verste med søvn sånn generelt, må vel være å våkne opp med 2 liter svette på puta. -.- Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted January 21, 2014 Det verste med søvn sånn generelt, må vel være å våkne opp med 2 liter svette på puta. -.- våte drømmer du har... Det verste er jo å våkne opp og det er kaldt på rommet og du MÅ ut av dyna..... Share this post Link to post Share on other sites
Quizter 41 Report post Posted January 21, 2014 Det verste med søvn sånn generelt, må vel være å våkne opp med 2 liter svette på puta. -.- våte drømmer du har... Det verste er jo å våkne opp og det er kaldt på rommet og du MÅ ut av dyna..... endå verre å måtte stå opp hvis du bare har sovet 1-2 timer, og e sånn halvveis i koma! hadde det sånn idag, endte med å ikje stå opp Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 22, 2014 Søvnparalyse var fuckings ekkelt...... tenk km det er sånn å være i koma? Brrrr, frysninger. Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted January 22, 2014 Aldri opplevd det slik andre forteller det.. at de føler seg våken. Men jeg har opplevd å ikke kunne bevege meg i drømmer, spesielt i mareritt når man blir "jaktet" på.. The nightmare av John Henry Fuseli er jo et av de mer kjente verkene som skal presentere søvn paralyse, figurert som en demon som sitter på personen. Det er typisk slik de som gjennomgår søvnparalyse sier det kjennes, at noen sitter oppå hele kroppen og holder den fast (ikke nødvendigvis av en demon..). Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted January 22, 2014 Dere glemmer det aller verste, å våkne av å ha senestrekk ett eller annet sted. Hender jeg våkner med det på baksiden av leggen 1 Share this post Link to post Share on other sites
Quizter 41 Report post Posted January 22, 2014 eller endå verre: våkne og finne ut at man e tom for snus D: Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted January 22, 2014 glad jeg ikke har noe slikt behov... 1 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 22, 2014 Krigsforbruter, har våknet med ryggkramper..... forjævlig følelse! Zaxo, takk for marerittene jeg får i natt.... Noe av det mest følelsessplitta som er er å våkne å være helt sikker på at man har forsovet seg og bråvåkner, så ser på klokka at det er igjen 4-5 timer til man skal opp. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 23, 2014 Eller og våkne 5 min før klokka ringer og tenker faen, jeg kan ikke sove lenger Du har og den og våkne utvilt 20 min før klokka ringer. For og så sovne og våkne som en zombie de 20 min senere når alarmen først ringer Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted January 23, 2014 Hvorfor er senga sååå deilig i ukedagene og i helgene er den sån meh.....? Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted January 23, 2014 Dere glemmer det aller verste, å våkne av å ha senestrekk ett eller annet sted. Hender jeg våkner med det på baksiden av leggen å fy faen Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 23, 2014 Hvorfor er senga sååå deilig i ukedagene og i helgene er den sån meh.....? Det der er så forbanna sant! I ukedagene står jeg opp halv 8. Og i helgene er det ikke snakk om og sove lenger enn til kl 9 og kansje strekke den til 10. Uansett når på døgnet jeg legger meg! Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted January 23, 2014 Kan ofte ta pauser i drømmene mine eller stoppe dem opp og tenke "uh hvorfor gjorde jeg dette her? Tror jeg spoler tilbake og går inn den andre døra" Hadde også en periode jeg kunne velge å drømme samme drømmen igjen. Det var nice Men å våkne uten å kunne røre seg.. Damn.. Klaus og ekkelt! Ellers er det sykt creepy når man faller feks utfor et stup og får den falle-følelsen. Når man lander så rykker det i hele kroppen og gjerne at beina flyr litt opp. Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted January 23, 2014 Kan ofte ta pauser i drømmene mine eller stoppe dem opp og tenke "uh hvorfor gjorde jeg dette her? Tror jeg spoler tilbake og går inn den andre døra" Hadde også en periode jeg kunne velge å drømme samme drømmen igjen. Det var nice Men å våkne uten å kunne røre seg.. Damn.. Klaus og ekkelt! Ellers er det sykt creepy når man faller feks utfor et stup og får den falle-følelsen. Når man lander så rykker det i hele kroppen og gjerne at beina flyr litt opp. Det siste der er helt forferdelig... Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted January 23, 2014 Så, jeg har slått dere alle inatt. Jeg våknet av at jeg drømte at en skikkelig gammel dame sleika meg i ansiktet. Utrolig ekkelt og måtte fysisk sjekke om jeg var våt av sikkel på høyre side av trynet. Jeg sov lite etter det gitt. Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted January 23, 2014 Noen som vil ha "The Binding of Isaac + Wrath of the Lamb DLC", har det til overs? Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 24, 2014 Kan ofte ta pauser i drømmene mine eller stoppe dem opp og tenke "uh hvorfor gjorde jeg dette her? Tror jeg spoler tilbake og går inn den andre døra" Hadde også en periode jeg kunne velge å drømme samme drømmen igjen. Det var nice Jeg hadde en periode hvor jeg drømte en fortsettelse av en drøm flere netter på rad! zombiesurviving FTW! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 7, 2014 sååå - denne våren skal tv2 sende 12 piloter på tv for å teste ut nye programkonsepter. En del sjekketing, noen spennende utprøvelser. Men EN ting fanget oppmerksomheten min mer enn noe annet: • «Unplugged»: Hardcore gamere tvinges til å prøve ut ferdighetene sine i den virkelige verden. Produksjonsselskap: Fabelaktiv. http://www.kjendis.no/2014/02/06/kjendis/tv/tv_og_medier/tv_2/reality-tv/31582756/ For en ide! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Quizter 41 Report post Posted February 7, 2014 hahaha for en merkelig ide! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 7, 2014 jasså du, du er god i streetfighter? la oss se deg i mma! jasså du rocker i zelda? la oss se deg i denne hinderbanen! du mener du er god i trackmania? prøv denne formel 2000-bilen du! :-D 1 Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted February 7, 2014 Jasså, du er god i starcraft? Prøv å slå denne maurkolonien du! (Føkk zerg lizm) 1 Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted February 7, 2014 Noen som skal på Carbon Based Lifeforms og Vibrashpere på Midnight Sun Festival Teaseren på Seeds i Oslo i kveld og vil ta med seg en sliten fyr? Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 7, 2014 antall ord som gikk over hodet mitt i den posten: Carbon, Based, Lifeforms, Vibrashpere, Midnight, Sun, Festival, Teaseren, Seeds. Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted February 7, 2014 jajaa hehehe. Skal ikke være lett! Mulig litt tungt skrevet og.. Ikke den mest kjente musikken kanskje heller. Men er nice Er flere som skal spille og Hvis det ikke blir konsert blir det IPA smaking. Men jeg var jo så down på konserten.. Desicions! Share this post Link to post Share on other sites