Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Faen i helvete til storm i Trondheim i år ass.

Herregud som buksene har liggi nedpå bakken her og jeg har vært redd for at rutene i vinduet skulle blåse inn i rommet et par ganger.

Har vært deilig å holde seg hjemme, men.

Sitter på fosen jeg og var ei stund det reiv slik i huset jeg leier sokkelleilighet i at jeg var skikkelig nervøs!

Heldigvis roet seg en del nå men var ille en stund ja! :o

Ble sittende fast på jobben en time etter stengetid jeg, kunne først dra hjem kl 8 :p Moro med litt ekstremvær :D

Ble sittende fast på jobben en time etter stengetid jeg, kunne først dra hjem kl 8 :p Moro med litt ekstremvær :D

Ikke synd på deg, jeg har vært stuck på Gardemoen nå siden i gårkveld etter å skulle fly direkteflyet Bergen - Trondheim :p Litt av en turbulens vi hadde på tur nedover fra Meråker etter han var der å snudde. Andre uke på rad nå jeg ikke kommer hjem etter planen, sist uke var det jo kaos på vestlandet.

Haha, jeg og noen kompiser satt på flightradar.com i går og så på flyene som prøvde å lande i Trondheim. Var et par som tok en god del sirkeler oppe i himmelen før de satte kursen til andre flyplasser :p

Ligger en N-gage på jobben (funker perfekt)..... Har hatt lyst til å leke med den lenge nå, men tør ikke. Dels fordi lek på jobb er fy-fy og dels fordi N-gage suger :p

Ikke noe som helst uvær her i det sørligste (ofc), men etter å ha opplevd å vandre i minus 60 effektive så skal det mye til før man klager. Unntatt is.... Hater is. Is er satans leketøy.

b0zd.jpg

Edit: Hvis jeg bare hadde hatt lappen...

@Daniel:

Dør hovedkisen? Hahahahh. Hun jeg bor sammen med er evig fan. Hahah. Om jeg skal filme fjeset hennes når hun ser på!

Jepp. Gidder ikke å gå inn i detaljer dersom noen som ikke ser vil se senere, men han dør. Så den sammen med frøkna i stad, ble skuffa begge to. Lurer på hvordan sesong 4 blir nå :-S

Noen som har prøvd sikkerhetskopiering til google+?

Funker i og for seg greit, minus den "Superkrefter"-tjænesten som gir oppdateringer hele tiden på at den har "fikset" bilder slik..

SUJXVGRF.jpeg

Makan til ubrukelig funksjon!

Er fascinerende hvordan religionsfrihet har gått fra å få tro på det du vil uten å bli forfulgt for det, til å få nekte andre det din religion nekter deg selv.

Nå reverseres antagelig dette etter den massive klagestormen, men det sier likevel litt om tidsånden at det i det hele tatt ble policy en kort stund.

• Like 1

Noe som vet hvor alle og hele sesongene av "fresh prince of bel air" kan bli lastet ned? sliter med å finne skikkelige med seeds og eventuelt hele sesongene..

Noen som har prøvd sikkerhetskopiering til google+?

Funker i og for seg greit, minus den "Superkrefter"-tjænesten som gir oppdateringer hele tiden på at den har "fikset" bilder slik..

SUJXVGRF.jpeg

Makan til ubrukelig funksjon!

Jeg bruker det, ja, og irriterer meg en smule over det samme. Det og at den legger på blinke-effekter på lys (f.eks juletrebildene), og at den lager animerte gif-er av liknende bilder.

Det som irriterer meg aller mest er imidlertid at den er så innmari ivrig etter å oppdatere meg på hva den gjør, pluss at jeg ikke har funnet noen måte å browse gjennom bildene på telefonen (finner bare thumbnail-browsing for å dele bildene, og det vil jeg jo ikke... særlig ikke på G+)..

Er bare kos det. Har lest meg ganske grundig opp på alt søvn-relatert, men eg sovne alltid som ein stein og får verken oppleva det du nevner (kroppen sove, mens hjernen er våken), lucid dreaming (at du er bevist i drømmen, og kan kontrollere drømmen) og andre artige ting....

Åhåhåhå søvnparalyse? Må faen meg være jævlig. Verste jeg har opplevd sånn sett er å dø i en drøm. Når alt i en drøm som allerede er blurry og svart, blir HELT svart, så er det ganske nasty å våkne opp igjen.