Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Kan jo vri litt på setninga : Bli itj nå mus uten snus til Bli itj nå mus me tafstrus! :lol:

Veit den er litt på kanten men... :p

Pokker, visste det var noe jeg skulle gjøre...

Et bilde av det som ble igjen på gulvet er vel ikke like attraktivt? :p

• Like 1

min største frykt er at world of tanks offentliggjør alle mikrotransaksjoner jeg har gjort :-(

Haha, min største frykt er at alle mine små innkjøp på diverse spill blir kjent.. Alt fra Leage of legend til.... candy crush.. Og ja. Jeg kjøpte sånn superting på candycrush, men satt fast i en mnd! :p

• Like 1

3000 dollar på 9 år her. I virkeligheten er jo det en god del mindre, siden spillene kjøpes på tilbud. Steam er jo nesten gratis sammenliknet med en del andre hobbyer*, har f.eks brukt ca 12000kr på fjernstyrte biler på de siste 4mnd. Liker ikke engang å kjøre dem i mer enn 30min, og er ikke noe flink til det. Er likevel noe gøy med å reparere dem etterpå og oppgradere deler, og å teste ut om bilen faktisk ble bedre.

*Må bare ignorere hva jeg har brukt på å oppgradere pcen for å få akseptabel fps på de 9årene.

• Like 2

True answer: You don't. Enten kjøper du musikk fordi du ønsker å ha plata i fysisk format. Jeg har gjort dette med favorittbandene mine. Eller så betaler du 99 kroner i måneden og hører på sangene på Spotify.

Easy as that.

Finnes ikke sangene på Spotify så laster du de ned og legger de til lokalt :)

Det du sier er akkurat det jeg gjør, Men er moren min som skal ha diverse forskjellige norske sanger av forskjellige artister til bruk i bhg. Å finne slike norske sanger på nett er pain inn the ....

True answer: You don't. Enten kjøper du musikk fordi du ønsker å ha plata i fysisk format. Jeg har gjort dette med favorittbandene mine. Eller så betaler du 99 kroner i måneden og hører på sangene på Spotify.

Evt så kjøper du all musikken din på fysisk format og skaper en enorm platesamling som bare du synes er kjempetøff og er kjempestolt av!

:(

Har:

Batman™: Arkham Origins DLC

Guardians of Middle-earth: Smaug's Treasure DLC

Som jeg ikke får aktivert på steam pga jeg ikke har hoved spillene. Så hvis noen spiller ett eller begge spilla så gi et pip så får du det.

Evt så kjøper du all musikken din på fysisk format og skaper en enorm platesamling som bare du synes er kjempetøff og er kjempestolt av!

Haha, ser ikke hva som er problemet med det. Har masse plater av favorittbandene mine oppgjennom tidene. Er koselig.

Haha, ser ikke hva som er problemet med det. Har masse plater av favorittbandene mine oppgjennom tidene. Er koselig.

Nei absolutt ikke, pekte litt mot meg selv der^^ Når man jobber med å selge Hi-Fi, så føler man seg veldig alene når alle rundt en sier "Ja CD-hylla er satt på loftet, har jo streaming" :p

"17 år og mamma!"-blogg fikk jeg plutselig delt i newsfeeden min.

https://www.facebook...ammaTilMichelle

Ingen planer om å skape furore her, men kvinneguidens "sladderdamer" får høre det av fjortisjentene nå!

http://forum.kvinneg...c=779202&page=9

Å tjene penger på å blogge om barn er litt drøyt etter min mening. Naturligvis er det flust av fjortisjenter som digger bloggen.

Håper virkelig ikke bloggen har stor nok påvirkningskraft til å bidra til en økning av "barnemødre", eller unge mødre som det muligens heter.

Generelt så skremmer det meg at folk ikke vet bedre i mange sammenhenger, men vi har vel alle egne meninger. Både til irritasjon, medlidenhet og underholding.

...En runde BF4 any1?