Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Siden det kjører linux er det nok uaktuelt for meg siden jeg må ha tv2sumo på tv'en . jævla silverlight drm

3 timer søvn på 41 timer merkes altså :p

Er det ikke noen som har sagt at hvis man er våken så så lenge tilsvarer det en hvis promille?

Finnes helt greie måter å få netflix osv til å funke på linux.

http://www.compholio...etflix-desktop/

Finnes også en versjon der man får plugin til å fungere inne i firefox:

http://fds-team.de/c...x-browsers.html

Du må i tillegg til sistnevne plugin ha en "spoofer" som fikser slik at det ser ut som du kjører windows fra nettlesern. Finnes masser av utvidelser til firefox som gjør dette(Opera har det innebygget).

Regner med at Valve har dratt med seg en haug med utviklere fra andre selskaper for å få dette til.

Vet at Crytek ser etter folk til å porte motoren dems til Linux. Blizzard skal også gi ut et spill på linux i år...regner med at det er det Hearthstone greiene.

Er ca 200 spill tilgjengelig på Steam for linux pr. i dag...og det dukker opp ca 3-4 nye spill i uka. Takten på portinga kommer vel til å øke betraktelig når SteamOS kommer.

Finnes helt greie måter å få netflix osv til å funke på linux.

http://www.compholio...etflix-desktop/

Finnes også en versjon der man får plugin til å fungere inne i firefox:

http://fds-team.de/c...x-browsers.html

Du må i tillegg til sistnevne plugin ha en "spoofer" som fikser slik at det ser ut som du kjører windows fra nettlesern. Finnes masser av utvidelser til firefox som gjør dette(Opera har det innebygget).

Too mush work :p netflix kommer nok en app eller lignende til på steamos men tv2sumo er ett helt annet spørsmål

En kompis av meg har snart bursdag og jeg og et par andre tenker på å kjøpe noe morsomt til han. Noen ideer om hva jeg kan kjøpe og/eller hvor jeg kan kjøpe? :)

Det at SteamOS kjører linux er ikke noe negativt i mine øyne, de siste par åra har spillutviklere lagt tilrette for å ta gaming over fra Windows og til Linux. Her har Valve virkelig gått i spissen for å gjøre det med begrunnelse at Win8 ikke er egnet til spilling.

Nvidia har også gått ut med info om hvordan man skal lage gode drivere til kortene deres for Linux.

Selv har jeg kjørt laptopen min over på Ubuntu til fordel for Win7.

Tror og håper at flere vil gå over til Linux for å tvinge frem mer åpne løsninger i programmer og på internett.

Her er en 1 år gammel fix på Silverlight problemet: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=2029336

Har han dame?

Nope

Ah, nedtur. Vi dro en relativt artig spøk på ei som hadde bursdag her for noen måneder siden. Stor fest og typen var der når hun pakket opp gavene. Vi hadde gått sammen og kjøpt masse sexy outfits fra Kondomeriet. Slutty fra A til Å. Kan si det sånn at hun ikke ble veldig happy for gaven, men typen smilte så bredt at det var verdt det. Fant aldri ut om de brukte gaven eller ikke. Like etterpå ble det slutt mellom dem.

Jaja. Karma.

Hva med litt selvironi? Fikk en elefant-tanga, med godt plassert snabel, i bursdagsgave en gang for noen år tilbake. Bare koselig det :)

Men gave ja, med mindre det blir litt dyrt så kanskje en runde med paintball? :) Litt utenom det vanlige..

På utkikk etter linjal (15-20cm) og gradskive av god kvalitet. Merkingen bør være inngravert, så evt maling ikke slites vekk og etterlater et udugelig redskap med blank overflate, og de kan gjerne være i metall. Tanken er å bruke de på eventuelle NTNU-studier og til evig tid (eller noe sånt). Noen som vet en plass på nett eller i butikk hvor de har? Ikke hatt noe hell på hverken ARK eller nermeste Akademika. Kanskje større sjanser på Akademika på Gløs. Om det skulle være sånn at jeg overhodet ikke har bruk for dette på ingeniørstudier på NTNU, så er jeg interessert i å høre det også, før jeg investerer i noe.

Hva med litt selvironi? Fikk en elefant-tanga, med godt plassert snabel, i bursdagsgave en gang for noen år tilbake. Bare koselig det :)

Men gave ja, med mindre det blir litt dyrt så kanskje en runde med paintball? :) Litt utenom det vanlige..

Hmm tanga, god ide :)

Blir å gi ham gaven på bursdagen :p

Disse linjalene er laget for verkstedbruk, så de er kraftig bygget. Vær obs hvis du skal handle gradvinkel der at du ender opp med det du ønsker deg. kan fort være uegnet til papirarbeid

På utkikk etter linjal (15-20cm) og gradskive av god kvalitet. Merkingen bør være inngravert, så evt maling ikke slites vekk og etterlater et udugelig redskap med blank overflate, og de kan gjerne være i metall. Tanken er å bruke de på eventuelle NTNU-studier og til evig tid (eller noe sånt). *snip*

Wtf. Går du på Gløs? :D

"Velvet Underground's debut album may have sold only 30,000 copies, but everyone who bought one of those 30,000 copies started a band" - Brian Eno

Du ler du, men hvor sprøtt er det ikke i verden at det faktisk eksisterer et marked for dette.. Likte ideen jeg, og om det får ned antall voldtekter så er det jo bare flott :)

utrolig at det skal være nødvendig med en lås på underbuksa.. men men, lenge leve kåte mannfolk uten grenser.

ps: dette vil jo faktisk være til fordel for de som blir anmeldt for voldtekt, men som egentlig er uskyldig også.. "Hun sa nei, men jeg pickpocka låsen.." won't work.

• Like 1