Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Fikk reparert første iPhone idag. En 4'er. Ødela en reserveskjerm og brukte totalt 2,5 timer på å skru i den jævla driten. Helvetes Apple skrue-helvete. Samsungene er så mye enklere å jobbe med.

Også har jeg teh sniffles med mild (kosete) feber. Beautiful day!

Forhåndsbestille Rome 2: Total War fra Gamezone siden jeg vil ha serien fysisk på plate :D

Får e-post igår om at Rome 2: Total War er sendt, en god stund før det slippes :Congrats:

Får Rome 2: Total War i posten idag :yahoo:

Ser bak på boksen at spillet må registreres via Steam :hmm:

Installerer og ender opp å måtte aktivere koden i Steam (hvorfor i helvete er det da med to installasjonsdisker) :dry:

Får beskjed om at jeg må vente på releasedato før jeg kan spille Rome 2: Total War (savner før i tiden når man kunne spille bare det var installert) :grr:

Rome: Total War ble endelig tilgjengelig for spill idag :yahoo:

Rome: Total War ble tilgjengelig kl 11, da jeg var på jobb :dry:

Gjør meg klar for å dra hjem og spille, for beskjed om at det må handles før jeg kommer meg helt hjem :censored:

Det handles ferdig og middagen spises i en fart. Gjør meg klar for å starte spillet :dans:

Magen buldrer plutselig og jeg renner på dass med lett sprutsjit innen jeg rekker å åpne hovedmenyen i spillet :cursing:

Så nå sitter jeg her da... snart legge seg igjen men faen nå skal jeg bli LITT kjent med spillet!!!! :boxed:

• Like 3

å være en søt sporty shippingstudinne hjelper godt på medieoppmerksomheten :-)

Beste overskriften i Anja-saken: "Jakter nå på ukjent gjerningsmann." No shit... :blink:

I dag var det jo moteshow med klærne hun hadde på seg. Syns de skulle tatt den helt ut: Catwalk, catchy "

"-musikken og Kathrine Sørland.

Ja, jeg har sluttet å bry meg om den saken. Nei, det er ikke så merkelig mtp dekninga :p

Nå er jo mannen pågrepet, så nå starter debatten om straffenivåer i landet, samt fakkeltogene om å korsfeste jæveln.

Fikk reparert første iPhone idag. En 4'er. Ødela en reserveskjerm og brukte totalt 2,5 timer på å skru i den jævla driten. Helvetes Apple skrue-helvete. Samsungene er så mye enklere å jobbe med.

Haha. Har en tilsvarende erfaring. iPhonen min døde på nyttårsaften. Jeg bestilte nytt batteri og ny laderinngang og prøvde å åpne den med skrusett for iPhone 4S, som var litt mindre. På grunn av det klarte jeg å skru bort stjerne-greia på en av skruene, som gjorde det umulig å skru den ut. Endte opp med at jeg knakk en jernplate til siden for å klare å ta ut batteriet.

Til info så var det batteriet som var ødelagt, og den lever i beste velgående nå, men om noen åpner den så ser innholdet helt voldtatt ut :p

http://www.gamer.no/...eam-spela-dine/

Heyhey, Steam prøver å la folk finne tilbake til gode gamle tider^^

Liker valve!! De er gjennomførende mye bedre enn eksempelvis EA og Blizzard i måten de fremstår for gamere. Jeg velger langt heller å kjøpe spill i steam enn fra andre, så utrolig greit om man skifter datamaskin/harddisk/formaterer, velger bare hvilke spill man ønsker installert og lar maskinen stå på..

Om jeg kommer til å bruke dette i noen grad så vil det antageligvis være for å la andre teste ut spill før de kjøper (og vice versa, spør kompiser om jeg kan teste spillene før jeg kjøper). End result er at man kjøper flere spill siden man får ferten av noe man liker, win win for valve dette.

Felt tårer tre ganger i kveld. Alt takket være Derek på Netflix.

Hyggelig å se det og vite at jeg betaler for det :)

...Ja, sett hele greia via torrent før. Fortsatt awesome.

• Like 1

Tar for øyeblikket matematikk og fysikk i ingeniørforkurs, og er derfor interessert i nyttige webressurser til disse fagene, om noen vet noe? Er på utkikk fra alt fra forklaringer, til tips (som f.eks. eksamensføring osv) og hva enn skulle være nyttig. Foreløpig har jeg tatt med WolframAlpha som Optimus postet i nyttige nettsteder-tråden, men er interessert i noe mer enn bare utregning.

Håper du var meget imponert over hvor ræva den filmen var også :p

Ville anbefale deg å se Avatar eller How To Train Your Dragon i 3D. Spesielt sistenevnte var en fryd for øyet. Avatar kunne bli litt for mye til tider.

Tar for øyeblikket matematikk og fysikk i ingeniørforkurs, og er derfor interessert i nyttige webressurser til disse fagene, om noen vet noe? Er på utkikk fra alt fra forklaringer, til tips (som f.eks. eksamensføring osv) og hva enn skulle være nyttig. Foreløpig har jeg tatt med WolframAlpha som Optimus postet i nyttige nettsteder-tråden, men er interessert i noe mer enn bare utregning.

Det kommer litt an på hva du er ute etter egentlig. Typ hva slags nettsider. Den beste læringen får du utvilsomt fra pensumbøkene og forelesninger.

En nettside som derimot er kjekk er http://math.stackexchange.com , som er en Q&A-site med MASSE flinke folk. Anbefales på det sterkeste.

• Like 1

Ikke en nettside men en bra bok: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1866181

Brukte den selv mye, mange fine ilustrasjoner med piler og forklaring hva bokstavene i formlene står for. Noen formler mangler, blant annet når man kommer til beregning av trykkbeholdere blant annet. Er formler fra alt fra mekanikk, elektro til laste- og skipslære. Meget fin bok :)

• Like 1

Takk for tips, men er ikke interessert i bøker. Er helt greie de studiebøkene jeg har, er bare på utkikk etter gratis løsninger som kan bidra til å pushe resultatene noen ekstra prosent.

Ville heller foreslå at du gjør alle oppgaver i boka (ikke bare øvingsopplegg/lekser), og sitter med hvert kapittel til du forstår det 100%.

Mattebøker overlapper svært sjeldent i innhold. Så skal du dekke alle områdene i fagene dine så må du kjøpe flere bøker.

kjærringa sendt på weekend til spania med noen gutter, og jeg har benka til alt som er av skjermer og spellmaskiner i stua, handla øl og pizza.

gta på tv', og porr på datan i hele hæja, denna hælja har jeg venta på i 4 år :D

• Like 1