Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Jack Sparrow-karakteren er jo genial, og det er nettopp det de spiller på. Blir spennende å se hvor lenge de klarer å kjøre konseptet før de kjører det rett i dass.

Men ja. GLHF osv, ønsker nordmennene alt hell.

Eneste grunn til å se Pirates of The Caribbean: Johnny Depp.

Eneste grunnen til å se Lone Ranger: Johnny Depp.

Hater når de tar ekstremt dyktige skuespillere og tvinger dem til å bære hele filmen alene. Det går sjeldent bra.

• Like 1

Husker jeg digga 1rn. Film nummer to var grei, nr 3 var mja ok. 4rn skrudde jeg av. 5rn? uh...

Tvinger dem til å bære filmen? Johnny sier vel ikke nei til en god slump penger. Det er jo tross alt som du sier, han bærer filmen. Sier litt om summen penger han får også.

Eneste jeg har å si om film nummer 5 er vel at det er litt stas at det er nordmenn som sitter i regissør stolen :)

Selvfølgelig sier han ikke nei. Summene er latterlige. Jeg hadde sagt ja, så hadde samtlige. Poenget er at det er en del filmer hvor eneste grunnen til å se dem er en enkelte skuespiller, som Depp i diverse. Et anna eksempel er Jeff Bridges (en ekte skuespiller GUD) i R.I.P.D. Han er den enste som viser noen som helst interesse for hva som foregår, og faktisk virker som han har det litt gøy.

Ryan Reynolds har ikke lagd noe bra siden Van Wilder.... Det sier sitt.

Point being, en del såkalte "blokbustere" er mer avhengige av hovedrollen enn plottet. Og det suger.

Edit: 8 øl hangover. Kinda cozy :p

Edited by BcK

:lol: BcK! Hahaha.

Van Wilder var forresten en ganske artig film.

Husker jeg digga 1rn. Film nummer to var grei, nr 3 var mja ok. 4rn skrudde jeg av. 5rn? uh...

Tja. Mener da at den originale trilogien har god karakterutvikling av Sparrow. Han går fra å være en duche som ikke bryr seg om noen andre enn seg selv, til å bli en caring og fet fyr.

I den siste filmen er han riktignok en shallow karakter som jeg ikke får spesielt mye ut av.

Edited by Its a war out here

I natt var debuten for Håvard Rugland i NFL (Amerikansk Fotball). For alle som ikkje gidd å bruka tid å penger å sjå heile kampen har eg snikkra samen eit samendrag for nattas kamp mellom Detroit Lions og New York Jets

http://youtu.be/2DvafeRSyVE

Skal bli spennande å følgja han dei neste vekene!!!

8 halvlitere nede. Kjeder faen meg rævva av meg...

Skal jeg gå ut?

Den "cozy hangover" jeg snakka om sist ble ikke det etterhvert.... Viste seg å være en goblin hangover

Jeg liker de hangoverne han snakker om i starten... The young hangovers... :(

Edit: No out, For chillaxed. Eneste grunnen til å gå ut er Happy Time Kebab og den er ikke god nok. Full dag med Civ i morra mao :p

Guten nacht *smasksmask*

Edited by BcK
  • Like 1

Ballmer trekker seg :(

Det er nok det rette for selskapet, men jeg vil nå savne fyren litt likevel:

• Like 2

Wild fyr han Ballmer. Litt synd men kanskje de trenger en forfriskning. Markedet har jo blitt tøffere og det har ikke gått veldig oppover for MS..

En annen fyr er Magnus Carlsen jeg traff ute i går! haha.

Men jeg var litt full så tror ikke vi blir bff.. :( :( Men lord jeg ble starstruck

Magnus Carlsen er gud. Hadde sannsynligvis kastet meg foran føttene på ham og fullstendig underkastet meg hans overlegehet, om jeg hadde møtt han på byen. God damn.

Forhåndsbestille Rome 2: Total War fra Gamezone siden jeg vil ha serien fysisk på plate :D

Får e-post igår om at Rome 2: Total War er sendt, en god stund før det slippes :Congrats:

Får Rome 2: Total War i posten idag :yahoo:

Ser bak på boksen at spillet må registreres via Steam :hmm:

Installerer og ender opp å måtte aktivere koden i Steam (hvorfor i helvete er det da med to installasjonsdisker) :dry:

Får beskjed om at jeg må vente på releasedato før jeg kan spille Rome 2: Total War (savner før i tiden når man kunne spille bare det var installert) :grr:

Det er med 2 disker for at du kan installere det fra disk i stedet for å laste det ned fra internett. Jeg har HL2, HL2:DM og CSS på en slik CD som er fra 2006 så er ingen vits i å installere de lengre pga alle updates som har kommet siden.

Bestilte tastatur/mus via expert den 20.8 fikk ordrebekreftelse og at det var fullstendig sent fra lager den 21. Den skulle bli sendt gratis en expert buttik så jeg kunne hente den der. Fikk aldri en sms eller at det stod på ordren på mime sider på nettet at de var kommet frem og var klar til henting. Ringte til kundeservice den 27 men kom ikke igjennom så jeg la igjen nummeret mitt da så de skulle ringe meg når det var nin tur. Det skjedde aldri den dagen. Sendte også en mail der jeg spurte om pakken jeg venta på. Ringte onn igjen igår (29) og kom endelig igjennom til kundeservice. Jo hun skulle sjekke dette og sende meg en mail. Fikk mailen idag og der stod det at de hadde kommet frem den 22.8.... herregud så teit :(