Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

3 aggeregat og litt hobby elektrisk arbeid så har vi full PA annlegg langt innpå haglebuu fjellet:-D

Keep up the good work!

• Like 1

Ett hint kanskj? :-P må sjøl få fyra ski-doon snart å klort seg heimat, lengther etter datan og waterland nå :-D

• Like 1

hadde vært en dream come true:D Blitt kvitt emo vampyrene. Skal man ført være vampyr må man være badass

Håkej people, jeg trenger deres meninger om noe.

Jeg har holdt på med å lage nettsider på fritid lenge og har luftet tanken om å lage en nettside for meg selv, for å vise frem hva jeg driver med, har gjort osv. Problemet er at jeg sliter med å komme på et enkelt navn.

Eller, jeg har egentlig et navn jeg kunne tenke meg, men jeg vet ikke om det er på kanten.

Nå gidder ikke jeg gi dere det faktiske navnet i frykt for at noen bøller stikker av med domenet mitt, men ordet jeg er skeptisk til er

Lithium

Nå er det slik at dette ordet har flere betydninger, og folk flest tenker kanskje på grunnstoffet Lithium når de hører dette ordet (eller Nirvana-sangen med samme navn om dere er skikkelig kule), men det er også medisin.

Litiumsalt brukes blant annet som forebyggende/terapeutisk medisin (f.eks. Lithionit© ved bipolar lidelse (tidligere manisk-depressiv lidelse og clusterhodepine). Det er liten forskjell mellom mengden litium som trengs for å få effekt og den mengden som vil gi forgiftningssymptomer (ikke det samme som bivirkninger). Derfor må serumlitium måles ofte i starten av behandlingen for å finne korrekt dosering. Ved stabilt nivå tar man ikke prøver like hyppig' date=' men det anbefales 1 gang hver 2. eller 3. måned. Ved mistanke om forgiftning må prøve alltid tas.[/quote']

Spørsmålet mitt er derfor om det er safe å bruke dette navnet, eller om folk kommer til å tenke på den dritten her om de tilfeldigvis skulle ramle borti nettsiden min.

Tanker, meninger, syn på livet, annet? :)

Imo burde et navn fortelle potensielle kunder hva man tilbyr eller i allefall hva man kan forvente på siden. Bekymringen min er derfor ikke så mye hva folk vil tenke på, men heller hva de ikke vil tenke på.

Enig med Qed vedrørende hva navnet bør reflektere. Videre så syns jeg også lithium er et ord du bør styre unna, hovedsaklig fordi det du driver med har nada med lithium å gjøre og fordi det gir automatisk assosiasjoner til grunnstoffet, gjerne da i forhold til batterier som det står skrevet så mye om i avisene. Dessuten kan du jo tenke deg hvor langt opp på google-lista ditt firma kommer til å være om det heter lithium (eller noe i den dur).

søk opp tannleger med tilgang til lystgass... de reklamerer faktisk med det.

Tannlegeskrekk, be gone!

Bruk navnet ditt gjerne istedenfor egne navn. Det som ofte skjer er at hvis noen vil ansette deg og du gir dem portfolioen din som heter for "Lithium Design" eller noe, så ser dem at du allerede driver å gjør jobber nesten som en konkurrent. Hvor stor er da sjansen for at du blir værende i dems bedrift og ikke bare starter for deg selv ? Anbefaler istedet å bruke navnet ditt egentlig. Det er allerede mange designerfirma som kaller seg noe med Lithium fra før av.

Slutt å hijack tråden min daniel!!

OptimusCrime-Webdesign.no er jo ett fint nettsidenavn... :p Men er vel bedre å bruke ditt eget navn..

Neeeh, jeg tror ikke det gitt. Men ja. Navnet mitt er så kjedelig. Tror jeg går for backup-løsningen jeg.

• Like 1

Jeg skal til tannlegen kl 19:00 idag, hater tannlegen, hjelp? :iiiiik:

Finn deg en behagelig tannlege og fortell vedkommende at du har tannlegeskrekk. Da tar de hensyn til det og gjør det mye bedre for deg.

Jeg har ikke tannlegeskrekk, men den beste opplevelsen har har hatt hos tannlegen var når jeg trakk 2 visdomstenner. Rolig jente i 25. års alderen. Det var en bedre totalopplevelse og da tar jeg også med rutinekontrollene.

Det er stor forsjell på tannlegene så jeg vil annbefale deg å finne den som passer deg best, selv om en kan være billigere så kan man betale litt ekstra for å ha en bedre opplevelse :)

Slutt å hijack tråden min daniel!!

OptimusCrime-Webdesign.no er jo ett fint nettsidenavn... :p Men er vel bedre å bruke ditt eget navn..

Neeeh, jeg tror ikke det gitt. Men ja. Navnet mitt er så kjedelig. Tror jeg går for backup-løsningen jeg.

oooops.no ?

åhfaen.no ?

neidæven.no ?

mendetvardasomsvarte.no ?

stoerstenooben-design.com?

Jeg synes du burde holde deg unna Lithium da dette minner meg bare om grunnstoff, og batterier av en rar grunn.

Som skrevet over kan deler av navnet ditt være en god ide. Feks "Initialer"-design.com.