BcK 221 Report post Posted August 24, 2012 Det er jo en tidskapsel (masse dokumenter, brev, protokoller for fester +++).... Irriterer meg grønn akkurat nå at ingen sier ordet "tidskapsel"... Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted August 25, 2012 Neil Armstrong død Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted August 25, 2012 Kazhi, fengende. Også tenker du på at det er en mann. omfg. Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted August 25, 2012 Neil Armstrong død R.I.P. Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted August 28, 2012 Hvis du kjeder deg, så er det virkelig verdt å ta en titt på hvor mange som rager. http://www.facebook....FraKristiansand http://www.facebook....liIKristiansand 1 Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted August 28, 2012 Dere leker med menneskeliv, jævla idioter! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted August 28, 2012 aahahaha, hu Jannike-dama må jo være tidenes mest lettlurte dame Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted August 28, 2012 Having fun? Like to support humour. Share this post Link to post Share on other sites
Lightning 57 Report post Posted August 28, 2012 hahaha sykt bra Trckdck Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted August 28, 2012 så denne på face i dag. Så likheten med tiggersaken med en gang. lo så jævlig når folk raget. Fantastisk track Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted August 28, 2012 Hahaahahahhahah fantastisk !!!!! Tror hverkelig folk at dyreparken skal fjerne tigerene???? Hahahahahahaah hysterisk morsomt !!! Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted August 28, 2012 Spili er bra for deg Tøff påstand, men det er riktig Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted August 29, 2012 "Gruppen ''Få tigerne vekk fra Kristiansand''s ledere har allerede fått fler av de lokale politikerne til å stemme FOR deres sak..." oooomfg Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted August 29, 2012 Hvis disse tigerne faktisk blir fjernet fra dyreparken blir jeg sur XD Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted August 29, 2012 Du har enda meg da Mariell! Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted August 29, 2012 Jeg er for at de fjerner tiggerne i både krsand, oslo, trondheim, bergen. Ja, i hele landet egentlig. Forby tigging nå! Fornuftig forslag. Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted August 29, 2012 Hahah dette er det mest geniale jeg har sett på lenge !!! Folk går jo mann av huse jo inne på sidene!! Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted August 29, 2012 Apropos å lure folk på internett: http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/18aaring-lurte-fotballverden-trill-rundt-paa-twitter-3863917.html lol! Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted August 30, 2012 Hvem av dere er Graham Kennedy?! Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted August 30, 2012 Hvis disse tigerne faktisk blir fjernet fra dyreparken blir jeg sur XD Hvis jeg klarer å skape så mye innfyltelse, så er det jo ikke noe problem. Da sletter jeg bare gruppa som er mot tigere, og peiser på den som er for. )) Jeg er for at de fjerner tiggerne i både krsand, oslo, trondheim, bergen. Ja, i hele landet egentlig. Forby tigging nå! Fornuftig forslag. Du er klar over at gruppa handler om å forby TIGERE? Du trolla, så trolla jeg tilbake Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted August 30, 2012 Ehhhhhh, du troller ikke et mestertroll. Seff, tulla jeg!!!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted September 1, 2012 Hadde et lite forklaringsproblem for kjærringa her i stad. Det begynner med at jeg ikke er noe særlig til og eta frokost, men alltid når det er pizza kvelden før eller noe lignende som er lett og varme opp igjen pleier jeg og si at jeg "tar det til frokost" da holder hu kjeft også slepper jeg og gå i søppla med det Så har det mang en gang endt med at jeg har glemt og ta det med meg om morran før jeg drar på jobb og hu blir bare sur fordi jeg ikke tar det med meg, så nå har jeg finni ut at det er jo bare og tar det med seg og heve det ned i skauen eller ut på jordet så er jeg kvitt problemet. (trudde jeg) I dag tidlig når jeg sto opp satt kjærringa i soffan blid og fornøyd og spørte om jeg synes pizzan før i uka var god, jeg ante ugler i mosen og gikk forsiktig fram med velvalgte ord: Den var god den, synes nesten den er bedre dagen etter når du varmer den opp igjen. Gikk og satt meg i soffan og så på tv og jeg skjønnte egentlig ikke hvorfor hu satt og kikka ut på verandaen, men når jeg snur meg og kikker ut ser jeg 2 pizza stykker uten fyll og ett tredje stykke på vei over gårdsplassen mot verandaen i munnen på KATTA som da har kost seg og bestemmt seg for og drite ut meg i samme slengen. Vi er ikke helt på talefot lengre nå Share this post Link to post Share on other sites