Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

FY saaaataaan CBR-forelesning (Case Based Reasoning, google it) er kjedelig. Spesielt når foreleseren knapt nok at peiling på hva han foreleser :)

Slutt på skolen (evt med forelesningen), så slipper du det problemet.

Eller?

;)

Nå har jeg gått her i 3 år holder på med 4. året. IKKE FAEN om jeg slutter nå :tafse:

Nå har jeg gått her i 3 år holder på med 4. året. IKKE FAEN om jeg slutter nå :)

Så hva er det du "går" på?

Og ikke minst; hva skal du bli når du blir stor?

Nå har jeg gått her i 3 år holder på med 4. året. IKKE FAEN om jeg slutter nå :)

Så hva er det du "går" på?

Og ikke minst; hva skal du bli når du blir stor?

Vil jeg ikke si, alle jentene går "Åja" også snur de seg og går ;)

Alle jenter går "Åja" ? :tafse:

Jeg skal verken gå "Åja" eller snu meg å gå. I promise! :)

Alle jenter går "Åja" ? :tafse:

Jeg skal verken gå "Åja" eller snu meg å gå. I promise! :)

Awwww! :duske:

Neida studere Siv.ing Datateknikk ved NTNU. Hva jeg blir når jeg blir stor, aner jeg ikke ennu, men tviler p åat det blir konsulent som 99% av alle som studerer det blir^^

Awwww! :)

Neida studere Siv.ing Datateknikk ved NTNU. Hva jeg blir når jeg blir stor, aner jeg ikke ennu, men tviler p åat det blir konsulent som 99% av alle som studerer det blir^^

Hehe. Hvis du kunne velge hva som helst i hele verden; hvilket yrke ville du hatt da?

Har det noe med utdanningen din å gjøre? ;)

Awwww! :)

Hehe. Hvis du kunne velge hva som helst i hele verden; hvilket yrke ville du hatt da?

Har det noe med utdanningen din å gjøre? ;)

Noe innenfor musikk, har tenkt på lydtekniker eller lignende. Er jo den største interessen jeg har så :tafse:

Hva gjør konsulenter foruten å skrive svære regninger?

Programmere for selskaper i Oslo stort sett. Kjenner bare at det ikke er jobb jeg vil ha :duske:

Hva gjør konsulenter foruten å skrive svære regninger?

Konsulent er jo et ganske omfattende begrep. Du har konsulenter for det meste. ;)

Noe innenfor musikk, har tenkt på lydtekniker eller lignende. Er jo den største interessen jeg har så :tafse:

Go for it. :duske:

Jeg kjenner at det viktigste med en jobb er at man trives med det man gjør. Og at det i det minste gir deg nok penger til å leve. Ellers er det lite annet som spiller noen rolle. :)

Noe innenfor musikk, har tenkt på lydtekniker eller lignende. Er jo den største interessen jeg har så ;)

Go for it. :tafse:

Jeg kjenner at det viktigste med en jobb er at man trives med det man gjør. Og at det i det minste gir deg nok penger til å leve. Ellers er det lite annet som spiller noen rolle. :)

Nettopp det jeg tenker og :duske: Nok til å overleve og ha en jobb man trives i, alt man trenger.

Og hva gjør nå du om dagene? *swing question back*

Er vel ikke akkurat i den store drømmejobben, men jeg trives veldig godt. :)

Jobber i NetCom som kunde- og relasjonskontakt. Dvs at jeg følger opp større bedriftskunder og sørger for at de har alt de trenger, er deres kontaktperson sort of. ;)

En konsulent kan man vel også kalle det ^^

for en sykt kjedelig tråd. mere lore mindre "pratetråden"