scavenger 22 Report post Posted February 11, 2012 At jenter får mer dritt slengt etter seg stemmer nok, men samtidig er det en hel haug med utrolig koselige og imøtekommende gutter/menn her som gjør det verdt å se/høre noen småtroll i ny og ne. Takk Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted February 11, 2012 Var vel egentlig ikke så mye megling, sa vel bare meningen min om tråden. Men uansett, kos og tafs til alle, spesielt Michelle og Mariell! M&M Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted February 11, 2012 Men uansett, kos og tafs til alle, spesielt Michelle og Mariell! M&M Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted February 11, 2012 Var vel egentlig ikke så mye megling, sa vel bare meningen min om tråden. Men uansett, kos og tafs til alle, spesielt Michelle og Mariell! M&M Hehe, men angående tråden ja. Den heter Pratetråden, altså, vil jeg regne med at det er snakk om sjitsnakk om alt og ingenting, og ikke noe seriøst tema nødvendigvis, så hvorfor ikke la det være litt sjit her da? Bedre at man samler all sjiten ett sted enn å strø det utover vel? haha, btw: diggern Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted February 12, 2012 Var vel egentlig ikke så mye megling, sa vel bare meningen min om tråden. Men uansett, kos og tafs til alle, spesielt Michelle og Mariell! M&M Du får få litt tafsing tilbake, siden du er så søt og snill da vettu Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted February 12, 2012 Skjønner ikke hvorfor kvinner skal begynne å klage etter 12 000 år med undertrykking. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted February 12, 2012 HOUSTON WE HAVE A CRACKPROBLEM. lol. Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted February 12, 2012 Hmm, tja si det du... Kanskje vi har fått vett i hodet? :/ Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted February 12, 2012 Nåja, det er ikke alle som klager som har like mye vett i skallen (IKKE rettet til noen spesifikke her på bruket altså). Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted February 12, 2012 Vel, er jo mye dumme jenter der ute.. En skam for oss andre Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted February 12, 2012 Skjønner ikke hvorfor kvinner skal begynne å klage etter 12 000 år med undertrykking. Svigerfar gav meg denna etter at jeg til stadighet hjelper til med mat osv når jeg er på besøk "Etter tusenvis av år med undertrykkelse, så kommer du her og ødelegger... " Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted February 12, 2012 Likestilling fortjener en egen tråd, og er en uhyre interessant debatt. Heldigvis kan den nå drukne her. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted February 12, 2012 Mariell, du er såååå søt Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted February 12, 2012 "Etter tusenvis av år med undertrykkelse, så kommer du her og ødelegger... " Den skal jeg huske! Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted February 12, 2012 Har ingenting imot at kvinner blir på kjøkkenet, de lager tross alt mat bedre enn det jeg klarer. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted February 12, 2012 Har ingenting imot at kvinner blir på kjøkkenet, de lager tross alt mat bedre enn det jeg klarer. Det sier litt om deg. Lage mat er simpel kjemi. Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted February 12, 2012 Har ingenting imot at kvinner blir på kjøkkenet, de lager tross alt mat bedre enn det jeg klarer. Men de lager ikke bedre mat enn Pazuzu.. Remember?? Fylte paprika med tacogreier.. Sånn er det å ta turen til Oslo! Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted February 12, 2012 Har ingenting imot at kvinner blir på kjøkkenet, de lager tross alt mat bedre enn det jeg klarer. Det sier litt om deg. Lage mat er simpel kjemi. Good for you, fikk du sparket litt hit og Har ingenting imot at kvinner blir på kjøkkenet, de lager tross alt mat bedre enn det jeg klarer. Men de lager ikke bedre mat enn Pazuzu.. Remember?? Fylte paprika med tacogreier.. Sånn er det å ta turen til Oslo! å herregud Pazuzu kan lett bli kjerringa mi på kjøkkenet Share this post Link to post Share on other sites
Nomor 29 Report post Posted February 12, 2012 Whitney Houston er død btw... Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted February 12, 2012 Endelig fant jeg den andre videoen jeg tenkte å poste: http://youtu.be/2FwCMnyWZDg FØL DEG LITEN, FØL DEG LITEN Nå! Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted February 12, 2012 Whitney Houston er død btw... Dagbladet har vist fått det med seg og,lol. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted February 12, 2012 Good for you, fikk du sparket litt hit og Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted February 12, 2012 For å være så interessert i å opprettholde aktiviteten på forumet, jobber du svært hardt for å drepe den. Er jo svært få som vil poste noe som helst når det skal trolles vekk, tror nok mye av den dalende aktiviteten ligger i de gretne gubber som henger her og bruker det som sin lille lekeplass. Mister selv lysten av å poste noe som helst i hvilken som helst tråd med slik oppførsel. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted February 12, 2012 Jeg er i mot aktivitet, men for intelligente poster. Det er artig å se hvordan du reagerer når jeg poster dritt i en ræva tråd. Share this post Link to post Share on other sites