Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

At jenter får mer dritt slengt etter seg stemmer nok, men samtidig er det en hel haug med utrolig koselige og imøtekommende

gutter/menn her som gjør det verdt å se/høre noen småtroll i ny og ne.

Takk :wub:

:p

Var vel egentlig ikke så mye megling, sa vel bare meningen min om tråden.

Men uansett, kos og tafs til alle, spesielt Michelle og Mariell! :tafse: M&M :wub:

Men uansett, kos og tafs til alle, spesielt Michelle og Mariell! :tafse: M&M :wub:

Hehe, men angående tråden ja. Den heter Pratetråden, altså, vil jeg regne med at det

er snakk om sjitsnakk om alt og ingenting, og ikke noe seriøst tema nødvendigvis, så hvorfor

ikke la det være litt sjit her da? Bedre at man samler all sjiten ett sted enn å strø det utover vel? :p

haha, btw: :yawn: diggern

Men uansett, kos og tafs til alle, spesielt Michelle og Mariell! M&M :wub:

Du får få litt tafsing tilbake, siden du er så søt og snill da vettu :tafse:

Nåja, det er ikke alle som klager som har like mye vett i skallen (IKKE rettet til noen spesifikke her på bruket altså). :p

Skjønner ikke hvorfor kvinner skal begynne å klage etter 12 000 år med undertrykking. :hmm:

Svigerfar gav meg denna etter at jeg til stadighet hjelper til med mat osv når jeg er på besøk

"Etter tusenvis av år med undertrykkelse, så kommer du her og ødelegger... :happy: "

Likestilling fortjener en egen tråd, og er en uhyre interessant debatt. Heldigvis kan den nå drukne her.

"Etter tusenvis av år med undertrykkelse, så kommer du her og ødelegger... :happy: "

Den skal jeg huske! :D

Har ingenting imot at kvinner blir på kjøkkenet, de lager tross alt mat bedre enn det jeg klarer.

Har ingenting imot at kvinner blir på kjøkkenet, de lager tross alt mat bedre enn det jeg klarer.

Det sier litt om deg. Lage mat er simpel kjemi.

Men de lager ikke bedre mat enn Pazuzu.. Remember?? Fylte paprika med tacogreier.. Sånn er det å ta turen til Oslo!

Det sier litt om deg. Lage mat er simpel kjemi.

Good for you, fikk du sparket litt hit og :)

Men de lager ikke bedre mat enn Pazuzu.. Remember?? Fylte paprika med tacogreier.. Sånn er det å ta turen til Oslo!

å herregud Pazuzu kan lett bli kjerringa mi på kjøkkenet :tafse:

For å være så interessert i å opprettholde aktiviteten på forumet, jobber du svært hardt for å drepe den. Er jo svært få som vil poste noe som helst når det skal trolles vekk, tror nok mye av den dalende aktiviteten ligger i de gretne gubber som henger her og bruker det som sin lille lekeplass. Mister selv lysten av å poste noe som helst i hvilken som helst tråd med slik oppførsel.

Jeg er i mot aktivitet, men for intelligente poster. Det er artig å se hvordan du reagerer når jeg poster dritt i en ræva tråd.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...