Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Lurer på hvorfor jenter ikke gidder sånne forum som det her. Det er for meg helt uforklarlig..

I hear you man.. or.. woman.. Either way..

Mister Limsted har hele 22 poster siden han fiksa brukerkonto og 19 av de er enestående kunstverk, googla opp på nattestid.

Jeg forventer bilde som svar.. :rolleyes:

Jeg tror det er best å stenge denne tråden nå. Selv 4chan lar ikke tråder som dette leve så lenge.

Apropos det..

Noe sier meg at denne tråden kommer til å bli stengt innen 24 timer :)

Stemte ikke helt den der nei.. :p

Tråden har faktisk vart i over ett år.. Nesten så man blir nostalgisk

Tråden har faktisk vart i over ett år.. Nesten så man blir nostalgisk

God grunn til å gi seg selv et klapp på skulderen.

Jeg tror det er best å stenge denne tråden nå. Selv 4chan lar ikke tråder som dette leve så lenge.

Tror det er best å begrense mulighetene dine (og enkelte andres) til å poste bilder, så pratetråden slipper å bli oversvømt. ;)

• Like 1

Tror det er best å begrense mulighetene dine (og enkelte andres) til å poste bilder, så pratetråden slipper å bli oversvømt. ;)

Contradict much?

Denne tråden er oversvømt av idiotiske poster uansett, spam og oneliners. Hva er problemet med noen bilder? Jeg tør påstå at tråden i går skinte, for første gang. Det var morsomt å lese den, og flere bidro.

Selv om tråden aldri har vært noe forum serieux, så hadde den i hvert fall en viss nytte før dere startet med bilde-i-hver-post-spam. Tråden fungerte veldig bra til små-rants og generell interaksjon mellom brukerne, som ikke nødvendigvis ville funnet sted uten den. Samtidig er det helt sikkert noen tråder som burde ha vært opprettet, men ikke ble det, på bekostning av denne. Alt i alt syns jeg tråden burde få leve videre, så lenge folk oppfører seg og lar være å poste bilder bare for å poste bilder.

• Like 1

Selv om tråden aldri har vært noe forum serieux, så hadde den i hvert fall en viss nytte før dere startet med bilde-i-hver-post-spam. Tråden fungerte veldig bra til små-rants og generell interaksjon mellom brukerne, som ikke nødvendigvis ville funnet sted uten den. Samtidig er det helt sikkert noen tråder som burde ha vært opprettet, men ikke ble det, på bekostning av denne. Alt i alt syns jeg tråden burde få leve videre, så lenge folk oppfører seg og lar være å poste bilder bare for å poste bilder.

^this

Og at dere obviously prøver å mobbe den eneste aktive jenta som er på forumet her med GETBACKTODAKITCHEN-memes er jo veldig "hehe". Blir ikke akkurat overrasket over hvem som starta det :)

Contradict much?

Denne tråden er oversvømt av idiotiske poster uansett, spam og oneliners. Hva er problemet med noen bilder? Jeg tør påstå at tråden i går skinte, for første gang. Det var morsomt å lese den, og flere bidro.

Driver du nå og argumenterer bare for argumentasjonen sin skyld? For man skal ikke mange poster bakover før du selv røper at bildespam fra din side var for å få tråden stengt.

All den tid man ikke har "Søppeltråden" sier det seg selv at det er denne som får den funksjonen og. På den annen side lo jeg godt når jeg pløyde gjennom nattens aktiviteter - en liten pic-war gir bare forandring fryder blant alt oneliner-fjaset imo :happy:

At Mariell fortsatt henger her er jo i utgangspunktet imponerende med tanke på hvor mye det er å interessere seg for her sett fra en dames stereotypiske synspunkt, på den annen side er hun eneste høne i en hus fullt av haner ('cocks' passer kanskje best...), så det kan jo være intriguing i seg selv...

Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for å ikke gidde å kommentere noe om nattens morsomme påfunn, men føler jeg har sitti på fingrene lenge nok..

Vet at jeg er en av få jenter på dette forumet, og det er ikke alltid like morro. Jeg føler selv jeg tåler en del..Blant annet dumme utsagn, grisete hentydninger, flørting, næsty meldinger på innboksen, snakking om at jeg fakenicker etc. Mye legger jeg opp til selv og tar det med et smil..

Desverre er det nå slik at jeg har en interesse som jeg for det meste deler med gutter og mine venninner ikke skjønner noenting av. Det er vel av den grunnen jeg fortsatt er her på forumet. Dere er jo tross alt en trivelig gjeng og jeg kan få snakke om det jeg liker best.

Men bilder av jenter som har pistol rettet mot hodet og jenter med blåveis..Som er rettet mot meg, synes jeg blir for dumt.. Hva er poenget? Jeg tar det vel halvveis med et smil men alikevel tenker jeg hvor barnslig kan man bli? Jeg velger selv å være her på forumet, men hvor mye dritt skal man gidde å godta?

• Like 1

Jeg vil bare si at jeg støtter Mariell, og at jeg har tenkt å ta dette opp med gjengen i kveld. Vi er Facebook venner, og vi er like morsomme :)

All den tid man ikke har "Søppeltråden" sier det seg selv at det er denne som får den funksjonen og. På den annen side lo jeg godt når jeg pløyde gjennom nattens aktiviteter - en liten pic-war gir bare forandring fryder blant alt oneliner-fjaset imo :happy:

At Mariell fortsatt henger her er jo i utgangspunktet imponerende med tanke på hvor mye det er å interessere seg for her sett fra en dames stereotypiske synspunkt, på den annen side er hun eneste høne i en hus fullt av haner ('cocks' passer kanskje best...), så det kan jo være intriguing i seg selv...

Sussi :wub:

Jeg skal god snakke litt med Mariell i kveld :wub: Hun blir nok værende, så lenge alphas som meg henger her.

Driver du nå og argumenterer bare for argumentasjonen sin skyld? For man skal ikke mange poster bakover før du selv røper at bildespam fra din side var for å få tråden stengt.

Selvsagt var den det, det betyr ikke at bildespammen, som forresten ikke er stort verre enn mongo-tard spammingen som foregår her, ikke gjorde tråden mye bedre enn den har vært. Noensinne.

Tråden er grei nok den. men er bare diverse småtroll som ikke fortjener muligheten for å poste.

Du ser jo troll på høylys dag. Det var ingen som trollet i denne tråden, og samtlige du sikter til troller ikke dette forumet, meg inkludert.

Meglarn prøver å leve opp til navnet sitt :p Så søt atte :happy:

At det er imponerende at Mariell eller noen andre jenter er på slike sider, vel. Det er nå engang sånn at vi, som dere,

har dette som en interesse/hobby, og det vil da også være like naturlig for oss å sitte på et (spill)forum, som det er for

dere, vil jeg anta og tro.

At jenter får mer dritt slengt etter seg stemmer nok, men samtidig er det en hel haug med utrolig koselige og imøtekommende

gutter/menn her som gjør det verdt å se/høre noen småtroll i ny og ne.