Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Bwahahaha, endelig greide man å ordne seg jobb. Reiser til Las Palmas på Tirsdag!! :D

Bare sette seg på flyet, høre "Boarding completed. Cabin crew, arm doors, cross check and report please". Så bærer det ut på eventyr! Herre, jeg er nervøs. Og happy. Happynervøs. :D

Vært på en flyplass et par ganger nå som har satt hjerterytmen et par hakk høyere.

http://pacific.scoop.co.nz/2011/10/police-chief-shot-dead-%E2%80%93-call-to-step-up-operations-in-west-papua/

Hver gang vi har vært innom der har det vært politi/militære som patruljerer rundt og ser på fjellsidene med kikkert. Og folk som sier at vi ikke kan vente her for lenge siden de ikke kan garantere vår sikkerhet, najs ;o.

Bare 2 uker til så er det bort fra New Guinea og tilbake til Jakarta osv, wee

Jeg får ikke åpnet linken:/

MEN nå er det jobb, med 0 timer søvn i natt så blir det en DEILIG dag tenker jeg !

Få som har så lang fartstid i TV som han. Virkelig en legende som har gått bort :(

:D

Ahaha. Den bisonen var fæl. Banner på han hadde prøvd seg på dama hans her om dagen :p

Aaarg, jeg blir så jævlig frustrert av NetShop.no .

Saken er at jeg ringte dem forige onsdag om ny pc. Denne var da på eksternlager 20+. Jeg

ringte inn og forhørte meg om når denne skulle bli sendt. Jaa denne hadde de på

levrandørlager og den skulle ankomme butikken på torsdag forige uke. På lørdag fikk jeg

mail at jeg fikk ny dato til den 08.11. Jeg ventet til tirsdagen og ingen ting skjedde.

Så ringte jeg tilbake igår da de forskjøv datoen enda en gang til 09.11

Fikk samme svar da også at han skulle snakke med innkjøps sjef og at den skulle komme

samme dagen. Jeg ringte senere og forhørte meg og de skulle komme tilbake til meg når de

visste noe. Skjedde dette? NEI.

Ringe dem igjen nå nettop og tror du ikke det var samme svada? Joda han skulle ta kontakt med innkjøps sjef og skulle sende meg mail. Har han gjort dette? NEI

Nå er det rett før jeg avbestiller og bestiller ifra psdata, selv om det blir litt dyrer. Er DRITLEI av og vente!

Noen av dere som har vært borti det samme ?