Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Hei, skal oppdatere bios til en vennine av meg. PC en hennes har narkolepsi som vil si at den skrur av seg selv i tider og utider. Har lest rundt på nettet om dette og ser ut som veldig mange folk har dette problemet. Dell har kommet opp med en BIOS oppdatering som vil løse dette problemet.

Spørsmålet mitt er da, når jeg oppdaterer BIOS vil det på harddisken forsvinne også? BIOS ligger jo ikke på harddisken så vil vel ikke det?

PGA vis det på harddisken forsvinner så har jeg ikke mulighet til å innstalere lovlig version av windows vista 64 bit. (Det er det ho kjører nå) og det er jo selvfølgelig enklest med lovlig selvom det ikke er noe big problem med w 7.

Så vil noe av det på harddisken forsvinne under en BIOS oppdatering? Hun har en Dell Studio 1558.

Nei, det er helt trygt.

Ghadaffi dau? Awesome, på tide å kjøpe aksjer i statoil da. Regner med Norge får en greit del av oljekaka.

Bra det ikke var noen fra nato som gjorde det, for da hadde jo det vært ett helt grusomt mord.

Uvant, men digg med forumet tilbake, og så fint som det er nå! Skikkelig bra jobba, karer bak scenene! :D

Går treigt av seg tho, men er vel en del pågang

Noen andre som syns det er blitt for mye arbeid å sette seg inn i nye spill ? Jeg har en masse spill i samlingen min jeg ikke engang har prøvd, og det frister liksom ikke å begynne på noen av dem heller. Der er så forbanna mange logoer, introer, cut scenes som skal vise forhistorie, nye kontroller å lære seg, og oppdrag å huske at jeg ikke gidder. Det hele minner om arbeid. Og når du endelig kommer igang, så sier spillet at "save file is corrupt"(jeg ser på deg dirt2).

Eneste spillet jeg har i hylla som ikke er spilt gjennom er vel Fable 2. Impulskjøp, angrer. Det spillet var så boring at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.

Kjøper alltid ett og ett spill om gangen så jeg mest mulig unngår det slitet med å venne seg til nye kontroller hele tiden. :p

I morra blir det tattis igjen! Gjøre ferdig venstrearmen, faen så deilig det skal bli :D

Paster bare fra FB, for denne dagen ble bare rot. Først får jeg ikke sove ordentlig i natt, så begynner jeg å kjenne en hodepine komme snikende, rett og slett dårlig form i både hode og kropp. Time hos tattovør 11 på formiddagen så labber nedover til byen, fuck helsa jeg ville ha ferdig armen.

Snart tattis! Weeee :D
Fy faen da' date=' glemte å ta penga fra minibanken i tide så den tok de tilbake! Tattis utsatt til neste onsdag siden jeg må vente på banken :( [/quote']
Teh lulz! Jaja' date=' hadde vært MYE verre om de faktisk var tapt :p [/quote']

30843010150939023810727.jpg

*facepalm* :blush:

Egentlig satans flaks når jeg tenker på det, men all den løpinga, i dårlig form? :argh: