Its a war out here 236 Report post Posted October 19, 2011 Det er snart torsdag, the announcement is about to happen. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted October 19, 2011 Oslo Kemnerkontor er så søte. Her om dagen fikk jeg et brev hvor de lurte på om jeg hadde glemt de, så nå har jeg sendt en oppmuntrende mail hvor jeg forsikret de om at jeg fortsatt husker dem. Hvem husker ikke skattefuten liksom? Vi vet jo at de er der. Klart vi gjør. De lurte også på om jeg hadde betalt restskatten min, noe jeg syntes var litt teit å spørre om, jeg trodde det var sånt de sjekket selv. Tok nå likevel en titt i nettbanken så jeg fikk bekreftet at jeg hadde gjort det, og alt var jo i orden så da regner jeg den saken som ute av verden. Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted October 20, 2011 Noen gutter her som er klare for å teste ut den nye moten?? Share this post Link to post Share on other sites
enRAGEEE 1 Report post Posted October 20, 2011 *Bilde* Konge Share this post Link to post Share on other sites
kongenavtys 0 Report post Posted October 20, 2011 Haha, nyfrelst lytter av Radioresepsjonen og elsker stavmikseren. ' /> Noen andre som følger med? [url=http://www.minekontaktlinser.net/tore-sagen-kontaktlinsemannen'>http://www.minekontaktlinser.net/tore-sage...taktlinsemannen Må si jeg er stor-fan! Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted October 20, 2011 Haha, nyfrelst lytter av Radioresepsjonen og elsker stavmikseren. ' />Noen andre som følger med? [url=http://www.minekontaktlinser.net/tore-sagen-kontaktlinsemannen'>http://www.minekontaktlinser.net/tore-sage...taktlinsemannen Må si jeg er stor-fan! denne sitter godt og lengeSLAPP AV LITT DAA!!!!!!!! DETTE ÆKKKE LOOOOOV!!! SLAPP AV LITT DA!!! HVA FAEN HAR HAN GJORT DEG!!?!?!?!? JEG STUDERER JUSS!!!!! DETTE ÆKKE LOVV!!! Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 20, 2011 synes radioresepsjonen er en blek kopi av xl som gikk på p3, har ikke greid å høre så mye på radioshow etter de ga seg Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 20, 2011 XL var ELSK! Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted October 20, 2011 Enig med qed. Alt etter XL er bare tamt :\ Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 20, 2011 Wipeout teknologi nå mulig: Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted October 20, 2011 Er vel på ingen måte noe nyhet. Blir ikke anvendelig før man eventuelt finner superledere man ikke trenger å bruke MYE energi på å kjøle ned. Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted October 20, 2011 Og der var Kadhafi dau. Mest sansynlig i hvert fall. http://www.dagbladet.no/2011/10/20/nyheter...nriks/18697791/ Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted October 20, 2011 (edited) Woa, you can't just deploy smooth jazz like that without a warning first. Jævlig fett! ' /> Edit: Fett det og, Sette Edit2: Et øyenvitne sier til Reuters at Gaddafi ble slått og skutt.- Vi slo ham med skoene våre. Så skjøt vi ham i hodet og i magen, sa øyenvitnet. Synd, hadde foretrukket at han ble tatt i live, men de klarte vel ikke holde seg når de hadde han der.... Edited October 20, 2011 by BcK Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted October 20, 2011 Haha, nyfrelst lytter av Radioresepsjonen og elsker stavmikseren. ' />Noen andre som følger med? [url=http://www.minekontaktlinser.net/tore-sagen-kontaktlinsemannen'>http://www.minekontaktlinser.net/tore-sage...taktlinsemannen Må si jeg er stor-fan! denne sitter godt og lengeSLAPP AV LITT DAA!!!!!!!! DETTE ÆKKKE LOOOOOV!!! SLAPP AV LITT DA!!! HVA FAEN HAR HAN GJORT DEG!!?!?!?!? JEG STUDERER JUSS!!!!! DETTE ÆKKE LOVV!!! Sketsjene til RR overrasker meg alltid med hvor dårlige de er kontra underholdningen når de bare snakker. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 20, 2011 Blir direkte overrasket over hvor langt vg og dagbladet har gått når det gjelder lik på forsidene sine, av de internasjonale mediene er det INGEN som kjører opp bildene av en dau gadaffi på forsiden, de norske mediene smeller opp likbilder både av han selv og av medhjelpere som har blitt skutt. Er det ingen regler i være varsom-plakat eller noe sånt lenger på dette? Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted October 20, 2011 - Vi slo ham med skoene våre. Så skjøt vi ham i hodet og i magen, sa øyenvitnet. Den ultimate skammelige død! Først slått med sko, finnes det noe mer skammelig??? Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted October 20, 2011 Der har han for å stjele nicket til folk. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted October 20, 2011 Der har han for å stjele nicket til folk. Faens drittvær i Trondheim.... Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted October 20, 2011 Ja jeg tenkte det nok. Punished at last. Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted October 20, 2011 Ganske latterlig at de ikke pågrep ham når de faktisk hadde mulighet. Men fristelsen var vel for stor for dem som fant ham. Men det er kanskje like greit, tid og penger spart. Han hadde nok blitt dømt til døden uansett. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 20, 2011 At folk som har vært i krig om en by i mange måneder, og som garantert har blitt undertrykket i lang tid siden de joinet opposisjonshæren, dreper han når de får sjansen er jeg ikke det minste overrasket over. Når man i tillegg plusser på gruppedynamikk og opphisselsen i krig så er andre utfall ekstremt usannsynlig. Share this post Link to post Share on other sites
viVa 0 Report post Posted October 20, 2011 Blir direkte overrasket over hvor langt vg og dagbladet har gått når det gjelder lik på forsidene sine, av de internasjonale mediene er det INGEN som kjører opp bildene av en dau gadaffi på forsiden, de norske mediene smeller opp likbilder både av han selv og av medhjelpere som har blitt skutt. Er det ingen regler i være varsom-plakat eller noe sånt lenger på dette? ligger da 2-3 bilder ute på BBC Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted October 20, 2011 Blir direkte overrasket over hvor langt vg og dagbladet har gått når det gjelder lik på forsidene sine, av de internasjonale mediene er det INGEN som kjører opp bildene av en dau gadaffi på forsiden, de norske mediene smeller opp likbilder både av han selv og av medhjelpere som har blitt skutt. Er det ingen regler i være varsom-plakat eller noe sånt lenger på dette? ligger da 2-3 bilder ute på BBC Det er nå ja. De venter til de får en offisiell bekreftelse i motsetning til norske medier som peiser på med caps og hele sulamitten Share this post Link to post Share on other sites
enRAGEEE 1 Report post Posted October 20, 2011 Så fort de norske mediene får noe de TROR kan være sant legger de det jo ut.. Norske medier bidrar ellers bare med agurk nyheter Share this post Link to post Share on other sites