Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Killing4fun

Pratetråden

Recommended Posts

Enig med Colin, det er Hamar Lillehammer Bryggeri sin julebrus som gjelder. Bare at det må være glassflaske da såklart.

Selvsagt.......

Den røde til Ringnes og den røde til Grans er også godkjent.

Enig med Colin, det er Hamar Lillehammer Bryggeri sin julebrus som gjelder. Bare at det må være glassflaske da såklart.

Selvsagt.......

Den røde til Ringnes og den røde til Grans er også godkjent.

Hvis dere er så glade i Hamar Lillehammers julebrus, da må dere jo bare smake CB julebrus, den er jo enormt mye bedre

Nei, med mindre du finner en kjede på sørlandet er den nok bare i salg på sånne spesielle butikker i oslo for eksempel, jakobs osv, også den på majorstua

Da får Hamar Lillehammer Bryggeri holde. :thumbsup: Bor ikke i umiddelbar nærhet av utsalg tydeligvis, mens denne har de på Meny borti gata her. smile.png

Jeg får tak i Hamar Lillehammer Bryggeri, den har de på meny her borte. Bor i Porsgrunn.

du kan jo reise til arendal, tar jo bare en time. :thumbsup: Jeg hadde gjort det, men jeg er hardcore CB fan da

lol @ helsedirektoratet. Er jo helt på bærtur.

Latterlig. Nå har ikke jeg sett videoene hans, men jeg mener at man ikke bør kunne straffes for at man legger videoer ut på youtube. Det spørs jo hva videone handler om såklart, men dette høres jo bare ut som vinsnakk. Skal helsedirektoratet legge dagbøter på alle som legger ut

på youtube da?

Hvis det endelig kommer så må jeg vel sette et kryss i taket et sted her :thumbsup:

Utifra announcement så er dette ganske stort så nå kommer vel endelig det nye. I såfall: Kudos. Blir det faktisk å skje så oppgraderer jeg kudos til :yell: , men det får jeg vente å se tongue.png

Ulvejakten starter på lørdag da. Faens svineri at dem skal ta ulven. Etter det jeg vet og har fått med meg syns jeg argumentene dems er høl i hue om hvorfor de skal få ned en allerde liten stamme med ulv

btw, ny katt i heimen. Måtte ta over den siden hun som skulle være ansvarlig for den ikke har sjelsevner til det (lot katten være alene i en leilighet og bare stakk innom for å slenge no mat på en skål samtidig som at alle nabokattene der fikk gå inn og ut som de ville (den katten er veldig, veldig var på andre katter)). Totalt baluba her nå, min pus stakk ut, den "nye" er "låst" på soverommet og jeg har vel to (eller mer) uker med katte-arbeid å se frem til.

Siden de begge reagerte på møtet med hissing og murring så ser det ut til at dette blir rocky road. At nye katten var i bur hjalp særdeles lite. Pussig var like forbanna :thumbsup:

Ta det sloooow. Nye katt innelåst på soverommet, gamle katt får bruke alt som før, så om en uke eller to sakte åpne opp, distrahere med leke/mat.... Ser for meg denne potensielt kan bli lang....

Grunnen til denne nye katten er ting som har skjedd privat siste ukene som jeg ikke orker å gå inn på ennå, fortsatt for sårt. La oss bare si at noen veldig nærme meg gikk bort nylig og det er en del arbeid rundt det.

Håper de klarer å komme overens, selv om jeg har mine tvil, men har en annonse ute om omplassering/gi bort så mulig noen ringer og problemet løser seg selv. Går de ikke noe overens de neste to ukene så blir det klinikken for avliving hvis ingen ringer og tiden annonsen er ute går ut.

Livet skal seriøst aldri gi meg en break virker det som.....

btw, ny katt i heimen. Måtte ta over den siden hun som skulle være ansvarlig for den ikke har sjelsevner til det (lot katten være alene i en leilighet og bare stakk innom for å slenge no mat på en skål samtidig som at alle nabokattene der fikk gå inn og ut som de ville (den katten er veldig, veldig var på andre katter)). Totalt baluba her nå, min pus stakk ut, den "nye" er "låst" på soverommet og jeg har vel to (eller mer) uker med katte-arbeid å se frem til.

Siden de begge reagerte på møtet med hissing og murring så ser det ut til at dette blir rocky road. At nye katten var i bur hjalp særdeles lite. Pussig var like forbanna :thumbsup:

Ta det sloooow. Nye katt innelåst på soverommet, gamle katt får bruke alt som før, så om en uke eller to sakte åpne opp, distrahere med leke/mat.... Ser for meg denne potensielt kan bli lang....

Grunnen til denne nye katten er ting som har skjedd privat siste ukene som jeg ikke orker å gå inn på ennå, fortsatt for sårt. La oss bare si at noen veldig nærme meg gikk bort nylig og det er en del arbeid rundt det.

Håper de klarer å komme overens, selv om jeg har mine tvil, men har en annonse ute om omplassering/gi bort så mulig noen ringer og problemet løser seg selv. Går de ikke noe overens de neste to ukene så blir det klinikken for avliving hvis ingen ringer og tiden annonsen er ute går ut.

Katter pleier bli venner så snart de finner ut av hvem som er sjef. Hvis det er samme kjønn og de ikke er kastrert / sterilisert kan det bli litt styrete innimellom.

lol @ helsedirektoratet. Er jo helt på bærtur.

omfg... Det neste blir vel at Christer Berens må slutte å servere vin på P4 på fredagene fordi det kanskje muligens kunne vært en form for snikreklame for den serien med viner han har preget med sitt navn?

Om noen gir meg god jobb med relocation-pakke for familien og et par gode venner så reiser jeg sporenstreks til Danmark!

Fint gjort av deg å ta den inn da. Finnes nok med folk som ikke hadde brydd seg. kudos!

De er i adskilte rom atm. "Gamlepus" får omtrent hele stedet, mens "nye" får soverommet inntil videre. Funker fett så kjøpe kattesand i dag :yell:

Jeg er katte(og dyre)soft så har ikke hjerte til å ikke hjelpe. Ihvertfall når jeg føler det sånn som det ble med den etterhvert. Driver jo og mater en rød mons som mangler et øye og dukker opp utafor fra tid til annen. Kaller den Scar :thumbsup:

Haha aaawww Bck ' />

Skal vel ikke se om en tid at du blir som [url=

Men fra spøk til alvor så er det uansett fantastisk gjort av deg.

-Respekt! :thumbsup:

HAHAHA, for en herlig setning den vidden starta med. "De va någe volsomt me kattar" :thumbsup:

Nei, det nivået der holder jeg meg langt unna. Aldri eid mer enn to katter om gangen i livet og den bryter jeg aldri uansett hva.