JAMCats 3 Report post Posted October 8, 2010 Creds til Kokken og laget han Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 8, 2010 Takk for en nydelig middag i går og frokost i dag, happy! Quote Share this post Link to post Share on other sites
manjana 1 Report post Posted October 8, 2010 Drit bra Manjana!Har lyst til å ha deg med hjem.... Frir du Takk for rosen. Jeg har to fantastisk flinke jenter med meg også. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted October 8, 2010 Nomnomnom Takk for god mat og flott opplegg ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkogNisse 0 Report post Posted October 8, 2010 Drit bra Manjana!Har lyst til å ha deg med hjem.... Frir du Takk for rosen. Jeg har to fantastisk flinke jenter med meg også. Han tar deg, jeg tar jentene, done deal ;P Konge mat! +1 Klar for nattmat snart jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 8, 2010 Fy faen Manjana, Tacobaguetter. Sykt GODE! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted October 8, 2010 Altså, kongemat! Manjana rules! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkogNisse 0 Report post Posted October 9, 2010 (edited) mm.. i haz found teh food .. Edited October 9, 2010 by SkogNisse Quote Share this post Link to post Share on other sites
NoBrainer 0 Report post Posted October 9, 2010 Drit bra Manjana!Har lyst til å ha deg med hjem.... Frir du Takk for rosen. Jeg har to fantastisk flinke jenter med meg også. Missforstå meg rett. Vil ikke ha de 2 jentene.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elverum 0 Report post Posted October 9, 2010 Fikk nummeret til dattera di istad kokken Quote Share this post Link to post Share on other sites
manjana 1 Report post Posted October 9, 2010 Fikk nummeret til dattera di istad kokken 22 41 90 16 er et bedre nummer for deg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted October 10, 2010 Takk for maten Manjana. Du og døtrene dine er helter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sneaking Carpet 0 Report post Posted October 10, 2010 Drit bra Manjana!Har lyst til å ha deg med hjem.... Frir du Takk for rosen. Jeg har to fantastisk flinke jenter med meg også. Han tar deg, jeg tar jentene, done deal ;P Konge mat! +1 Klar for nattmat snart jeg Heh. Tenk på hvem du eventuellt får til svigerfar her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pei01 1 Report post Posted October 11, 2010 Manjana og pikene.. Glimrende! Intet mindre... Quote Share this post Link to post Share on other sites