Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Holycrap

Vi sponser bedriftsturnering i PWN!

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7214&g2_serialNumber=1 Vi sponser bedriftsturnering i PWN!

I samarbeid med Battlefield.no sponser Multigamer.no BFT 2010. La Bad Company 2-kampene begynne!

BC2.thumbnail.jpgTeam MG: Ravn, Kybber og Sigve pwner for harde livet. Desverre fikk vi ikke være med grunnet AAAAALLLT for høyt skillnivå på en fjærkledd spiller med forkjærlighet for kniver.

(Multigamer.no): Multigamer.no er på pletten med sponsing av årets utgave av BFT - en årlig bedriftsturnering i Battlefield-serien. For første gang skal turneringen utkjempes i spillet Battlefield: Bad Company 2. Vil Nextgentel klare å forsvare tittelen eller vil Hafslund ta den tilbake? Kan den gamle traveren Komplett erobre tittelen for tredje gang eller blir
det nettopp DIN bedrift som blir den nye mesteren?

Hva er BFT?

BFT er en årlig bedriftsturnering i spill tilhørende Battlefield-serien. Dette er syvende gang det arrangeres turnering, og tidligere har det vært konkurrert to ganger i Battlefield 1942, to ganger i Battlefield 2 og en gang i Battlefield 2142. For første gang avholdes det to turneringer på ett år. I vår ble det arrangert turnering i Battlefield 2, og nå er det altså Battlefield: Bad Company 2 som står for tur.

Tungt inne

Multigamer.no stiller med kraftige servere og hissige fiberlinjer fra Altibox ispedd en god dose kompetanse fra våre venner i Battlefield.no. Alt ligger nå til rette for at årets turneringen skal kunne overgå alle de foregående - med god margin. Påmeldingsfrist for turneringen er 23. september og turneringen starter første uken i oktober. Ikke glem å lese reglene!

Kunne godt tenke meg å denge Hafslund i BC2 ja! I og med at jeg nå jobber i et konsern med snart 10.000 ansatte burde det være muligheter?

Så om noen jobber i Ergogroup / EDB (eller noe som er kjøpt opp av dem) - er dere med!?

Bedriftsturneringen er et bra tiltak, gøy å se en ny sesong i trappene.

Kunne godt tenke meg å denge Hafslund i BC2 ja! I og med at jeg nå jobber i et konsern med snart 10.000 ansatte burde det være muligheter?

Så om noen jobber i Ergogroup / EDB (eller noe som er kjøpt opp av dem) - er dere med!?

Jeg har i alle fall allerede blitt spurt om å bli med i EDB. Er derimot litt skeptisk til BC2 som konkurransespill, så jeg har ikke svart ennå.

PWNPWN :duske:

TUSSI FFS! :);):tafse:

PWNPWN :duske:

TUSSI FFS! :);):tafse:

aahahahaha, OH NOES!

spm:

kan battlefield som en forening delta mot bedrifter?

Jeg har jobbet som konsulent i EDB Sverige i 4 uker, funker det ? :)

Bedriftsturneringen er et bra tiltak, gøy å se en ny sesong i trappene.

Jeg har i alle fall allerede blitt spurt om å bli med i EDB. Er derimot litt skeptisk til BC2 som konkurransespill, så jeg har ikke svart ennå.

Men hva faen er ikke du skeptisk til ditt jævla kølsvarte mummitroll!

Hvor mange er dere i EDB? Har klart å rote sammen en 4-5 stykker her hos oss foreløpig.

Morro. Håper det blir TV-sendinger fra dette! :)

Hvilken gamemode skal brukes?

Gamemode er Rush.

Anbefaler at folk går til www.besport.no istedenfor å stille spørmål her. Er der arrangørene holder til for det meste.

Tv sendinger er ikke planlagt. Er det mulig å få sending fra BC2?

Det er ikke mulig å spectate i BC2. Skal man kjøre cast må det bli radio. 

Signe deg opp på fusjonslaget vårt nå da! Er jo uansett bare for gøy.

Signe deg opp på fusjonslaget vårt nå da! Er jo uansett bare for gøy.

Har heller ikke noe lag. Få i bedriften som 'gamer' :)

Hvor kan vi signe på?

Da begynner påmeldignene å strømme inne.

Vil takke alle lag som allerede har meldt seg på.

Vi nærmer oss en 8-9 lag nå!

Hvis det er flere som kunne tenke seg å stille så begynner dere å få dårlig tid :)

Forøvrig så er det et lag som ser etter et par leiesoldater så hvis du jobber i en bedrift som ikke har lag selv, så kan du komme til besport.no og legge deg ut til salg.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...