Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
SniperRiper

Helikopter vs. landsby

Recommended Posts

Vil gjerne se et fps spill med cover system i førsteperson, muligheter for nærkamp og ta ut motstandern på annen måte enn bare å plaffe løs. Kreative utviklere where art tho ?!
http://www.tripwireinteractive.com/

Lol. Fasit.

Synes det er trist å lese om slike idiotspill på bf.no, burde vært forbeholdt andre sites.

Bf2 er jo autoheli. Desert Combat var tingen vis du likte heli. Ikkje realistisk men veldig veldig vasnkelig og fly

Hahahah helt enig !!! :)

Morsomt at folk reagerer på rakettene og ikke det faktum at piloten flyr så nære landsbyen at man kunne tatt ned helikopteret med lasso...

Haha. Jeg tenkte det samme. Hva faen er vits å fly så nærme?

Gi meg et AC-130 gunship midt på natta og skulle ha blåst hele skiten til leiren til filler.

Gi meg et AC-130 gunship midt på natta og skulle ha blåst hele skiten til leiren til filler.

Det spillet heter Call of Duty 4 :)

Mulig jeg har spilt for mange helikoptersimulatorer opp gjennom årene, men det ser altså grønnjævlig teit ut når helikopteret skyter Hydra70-raketter sidelengs og nedover.

Ååå hvilke da ?

Tja.

De jeg har brukt mest tid på er vel gode gamle Gunship 2000, Digital Integration sine (tror bare de het "Apache Longbow" og "Hind", men lenge siden jeg har spilt dem) og "Apache/Havoc" fra Razorworks.

Har litt lyst til å prøve DCS Black Shark, men jeg mistenker at det blir litt for realistisk for min smak :)

Heheh mhm! Tittet litt på youtube og det er bare og glemme at jeg setter meg inn i det helikopteret og begynner og trykke på knapper ;)

Men hvordan er det og fly og spille ARMA 2 foresten?

Ser jo unektelig fett ut, minner veldig om battlefield 2.

..dette så bare trist ut... MoH og CoD er uaktuelle for min del... DICE skuffer de også for tiden :)

er vel bare å vente på BF3, og håpe det beste.. inntil det, styrer jeg med restene av BC2...

Det spillet heter Call of Duty 4 :)

Hehe. Det er morsomt å lese kommentarer på diverse youtube snipper fra gunships der de kaller det fake og dårlig klone fra CoD4.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...