SniperRiper 0 Report post Posted August 30, 2010 FlerspillerperfeksjonismeLyst til å se hvordan flerspillerbiten i kommende Medal of Honor skal spilles? Titt innenfor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SniperRiper 0 Report post Posted August 30, 2010 (Multigamer.no): Husker du trailerene Battlefield Moments fra Battlefield: Bad Company 2? DICE fornekter seg ikke og har lansert en lignende filmsnutt fra det kommende Medal of Honor hvor DICE står for flerspillerdelen. Traileren, som bærer navnet Fallen Angel, viser oss hvordan flerspillerdelen i Medal of Honor skal spilles. Intenst, hektisk og utrolig fett. Kikk på traileren under og kjenn adrenalinet melde seg. Er det ikke oktober snart? Medal of Honor utvikles av EA og DICE og kommer til PC, PS3 og Xbox 360 15. oktober. Relaterte artikler: Medal of Honor - The Catalyst Tonesatt krigføring Ny Medal of Honor-trailer Vinn betanøkler til Medal of Honor Vi entrer soldatsinnet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted August 30, 2010 Heftig! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted August 30, 2010 Black ops ser bedre ut. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted August 30, 2010 Lite rekyl gitt Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted August 30, 2010 De BC2-videoene så jo også jævlig heftige ut, men spillet var jo rimelig crap. Hype-videoer er sjeldent representativt desverre. Det SER sykt kult ut men det som teller er hvordan det FØLES når du spiller og det er en helt annen greie. men for all del, det ser råkult ut - jeg trenger et nytt fps jeg kan game nå! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elverum 0 Report post Posted August 30, 2010 neeeh.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
magneman 0 Report post Posted August 30, 2010 De BC2-videoene så jo også jævlig heftige ut, men spillet var jo rimelig crap. BLASPHEMY! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted August 30, 2010 De BC2-videoene så jo også jævlig heftige ut, men spillet var jo rimelig crap. Enig at normal mode er rimelig tarded, HC is the way to go Ellers viste videoen at de kjører 0 rekyl og at man kan kalle ned arty på 0.5 sek. Nei takk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Pyle 9 Report post Posted August 30, 2010 er lik som alle andre reklame trailere. du dreper alle, du har super duper våpen og fienden skyter med løskrutt... Quote Share this post Link to post Share on other sites
OUTLAW1 0 Report post Posted August 30, 2010 Konsollversjonen. Men det virket fryktelig linjært til å være MP. Men på den annen side så skal jeg ikke dømme før jeg har testet det. Har jo blitt positivt overrasket før. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted August 31, 2010 "Spray'n'Pray" - Brukt i spill der våpen har rekyl, derav en sjanse for å treffe med full auto. "Spray'n'Own" - Brukt i spill der våpen ikke har rekyl og man er sikret kills samme hvor lenge man holder inne skyte knappen. Jeg er ikke så fan av det siste, derfor jeg ikke likte MW2 og derfor liker jeg ikke liker dette. Quote Share this post Link to post Share on other sites