Sign in to follow this  
Photon

Battlefield.no turnering i StarCraft 2

Recommended Posts

Kom på mumble og gi character nick/code alle som vil specce meg og sly, så blir det invite smile.png

er på mumble, hvilken server, port etc.

Ingame nick: Skruvel.587

Jeg kom meg så vidt ikke opp på silver før helgen, kan jeg få være med fra i morgen likevel? Ligger på 1. plass, og lurer på hva som trigger en advance...

HERREGUD DET GIKK OVER ALL FORVENTNING ' />

STOR takk og applaus til/for Photon for en meget god gjennomføring og ikke minst initiativ!

Noen forfeits var det og det var litt synd, men ikke noen stor demper på gleden, jeg var kanskje(?) den eneste som ikke fikk en eneste walkover p

Fikk jo til og med æren av å spille 2 games mot både OJEeM, Boller (som slo meg i det første møtet) og Sly (den siste var riktignok ikke tellende da sly gjorde en liten feil, men np! ' />)

Vil også si GG og takk til alle jeg har spilt mot, en liten ekstra takk til Cathode som i ekte fairplay-ånd ikke utnyttet det da jeg kom til å surrendre før han, etter 'gg' signalet. p

Hatt det utrolig moro, nå må jeg utsette/avlyse fisketuren i morgen ' />

Skal få lastet opp replays utover kvelden!

PS: Nå hadde jeg egentlig ikke planlagt at jeg skulle sitte å skrive takkepost (noe som også virker jævlig cheezy og overvurdering av turneringen, men føler for å få ut litt følelser, fordi jeg elsker dere ),

PS2: Kom nettopp på at jeg ikke har vunnet enda, da boller har rett på en kamp til da det var hans første tap, velger å publisere posten her uansett tongue.png

Vis det fortsatt er mulig og være med så joiner Pretzel, silver.

Yes.

Ingame nick: Skruvel.587

Jeg kom meg så vidt ikke opp på silver før helgen, kan jeg få være med fra i morgen likevel? Ligger på 1. plass, og lurer på hva som trigger en advance...

Vi tar deg med som silver ' />.

Tusen takk til alle som deltok, var veldig spennende kamper, og morro å spectate .

trekker meg, jeg får ikke spilt. Jeg har prøvd å ordne nettverksproblemet mitt hver dag i hele uka, men ingen fremgang. Lykke til med turneringa, megaprops til photon!!!!!!!!!1

STOR takk og applaus til/for Photon for en meget god gjennomføring og ikke minst initiativ!

Noen forfeits var det og det var litt synd, men ikke noen stor demper på gleden, jeg var kanskje(?) den eneste som ikke fikk en eneste walkover p

Fikk jo til og med æren av å spille 2 games mot både OJEeM, Boller (som slo meg i det første møtet) og Sly (den siste var riktignok ikke tellende da sly gjorde en liten feil, men np! ' />)

Vil også si GG og takk til alle jeg har spilt mot, en liten ekstra takk til Cathode som i ekte fairplay-ånd ikke utnyttet det da jeg kom til å surrendre før han, etter 'gg' signalet. p

Hatt det utrolig moro, nå må jeg utsette/avlyse fisketuren i morgen ' />

Skal få lastet opp replays utover kvelden!

PS: Nå hadde jeg egentlig ikke planlagt at jeg skulle sitte å skrive takkepost (noe som også virker jævlig cheezy og overvurdering av turneringen, men føler for å få ut litt følelser, fordi jeg elsker dere ),

PS2: Kom nettopp på at jeg ikke har vunnet enda, da boller har rett på en kamp til da det var hans første tap, velger å publisere posten her uansett ' />

Du må få lastet opp den siste gamen så fort som mulig det

Ligger i Bronze Tourney tråden nuh!

Finnes sikkert i bollers pakke også, om dere får åpna den, I don't ' />

EDIT: Regelverksforslag:

I kampen min mot Cathode var jeg uheldig, uobservant og alt for snartenkt og kom til å surrendre før han etter at han hadde sagt gg for å erklære seieren min. Cathode valgte å ikke utnytte dette, til tross for at jeg egentlig ikke ville kunne gjort noe med det om han hadde (selv om folk flest kanskje mente jeg var videre). Syns det ville være virkelig surt om noen andre kom til å gå i samme felle som meg og motstanderen faktisk valgte å utnytte det. Vil derfor foreslå at det legges til et nytt punkt i regelverket før hovedturneringen, noe a la:

- Om en spiller har gitt signal om at kampen er over i form av f.eks. "gg" og spilleren ligger klart an til å tape vil seieren tilfalle den førende spilleren uansett hvem som surrendrer først

Må vel tolkes med litt skjønn, og vinnende spiller bør fortsatt vente med å quitte til motstanderen har surrenderet, så det ikke blir unødvendig mange saker p

Kan også gjøre om denne litt:

- Begge spillere saver replays på sine egne kamper

til

- Begge spillere saver replays på sine egne kamper og må oppgi disse hvis krevd av motspiller/dommer, hvis ikke vil seier tilfalle motspiller.

I tilfelle kverulanter :)

Nå tviler jeg sterkt på at noen av disse regelendringene vil bli nødvendige i en liten kosecup her på forumet da smile.png

Når det gjelder spillere som quitter ved GG ved en feiltagelse, så får vi ta dette på en case by case. Jeg specca akkurat den kampen, og det var jo klart hvem som vant. Kan ikke være helt sado heller.

Fikk jo til og med æren av å spille 2 games mot både OJEeM, Boller (som slo meg i det første møtet) og Sly (den siste var riktignok ikke tellende da sly gjorde en liten feil, men np! div

Doh, du måtte dra det opp biggrin.png

Blir det flere turneringer? Har kjempelyst til å delta, men kan være litt vanskelig hvis man skal være så nazi på tid og det foregår over en hel helg osv.