Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Nirex

Multigamer.no med ny portal - vinn datastæsh for 5000!

Recommended Posts

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=7299&g2_serialNumber=1 Multigamer.no med ny portal - vinn datastæsh for 5000!

Gutta hos Multigamer har pusset opp portalen og de gir bort premier i en uke!

(Multigamer.no): Endelig ? etter måneder med hemmelig eksperimentering på bakrommet ? kan vi i dag lansere en splitter ny utgave av Multigamer.no proppfull med nye funksjoner og annet snadder. Hurra! La oss fortelle deg litt om hvilke nye funksjoner som venter deg.

Nytt utseende

Det første du legger merke til er splitter nytt design av portalen samt en ny versjon av logoen. Det nye designet gir oss masse fordeler teknisk sett i forhold til det gamle samt det ser en god del fetere ut. Fargeprofilen vi har lagt oss på vil utvilsomt peke på vårt samarbeid med Altibox A/S. Man kan også for første gang se Norsk eSport DAs logo. Fin ikke sant?

Det er imidlertid ikke bare forsiden som kan skilte med nytt design. Forumet har også blitt både oppdatert og stiller med et nytt utseende. Fjongere blir det ikke. Når vi først var i gang kunne vi ikke la brukerprofilene være i fred. Brukerprofilene har fått et hav av nye funksjoner. Vi nevner i fleng: Støtte for Twitter, Spillsamling, vennefunksjonalitet, kommentarvegg, støtte for visning av Gamertags m.m. En god del ny funksjonalitet med andre ord.

Spre det gode budskap

Vi her på Multigamer.no digger gaming og vil selvfølgelig at flest mulig får innblikk i det vi brenner for. Derfor er alle nyhetene våre nå utstyrt med knapper som gjør at du kan dele nyhetene våre på Twitter, Facebook, Digg, Delicious, Stumbleupon og Technorati. Vi må jo spre det gode budskap.

Nyhetene våre vil nå også by på 5 relaterte artikler på bunnen av saken, slik at du kan lese mer om dine favorittspill uten å lete selv. Enklere for deg ? enklere for oss.

Festuke

For å gjøre litt stas på lanseringen av den nye portalen kommer til å dele ut en premie hver dag denne uka. Skulle jo bare mangle. Vi starter enkelt. Alle som deler denne nyheten på Twitter eller Facebook og forteller oss om det er med i trekningen om Battlefield: Bad Company 2 til PC. Sånn ? enkelt og greit. Hva vi gir vekk i morgen må du nesten titte innom for å se, men vi lover at det blir stas.

Som en ekstra gulrot vil alle som deltar i alle ukens konkurranser også være med i trekningen av en superpremie på søndag. Superpremien er intet mindre enn egenplukka datautstyr for en verdi av opptil 5000 kroner. Dette kommer nok utvilsomt godt med når storspillene begynner å rulle inn i høst.

Bare begynnelsen

Bare for å ha det sagt med en gang ? dette er bare peanøtter i forhold til hva dere har i vente. Den nye spillportalen legger fundamentet for mengder av ny funksjonalitet dere har i vente. Vi har mye hemmelig gjemt i ermene våre og litt etter litt kommer det til å lekke ut. Det vi allerede nå kan røpe er at nye Multigamer.no kommer til å bli en særdeles sosial portal der det vil bli lagt tung vekt på brukerinteraksjon.

Besøk Multigamer.no , hva synes dere ?

For å gjøre det klart:

Premie hver dag mandag til fredag og de som er med på en eller flere konkurranse/oppgave er med i trekningen av superpremien :)

Jo flere konkurranser du er med på jo større sannsynlighet for å vinne.

kjekt med konkurrensar, men den nye trenden med at ting skal delast på facebook er er sterkt imot. vil ikkje forsøple profilen min med grupper og pages og anna drit (uansett kva det er)

kjekt med konkurrensar, men den nye trenden med at ting skal delast på facebook er er sterkt imot. vil ikkje forsøple profilen min med grupper og pages og anna drit (uansett kva det er)

Helt enig, for jeg er værken på fjæsbok eller fuglekvitter.

Må innrømme jeg synes det er en litt kjip måte å gjøre det på, for å være ærlig.

Noen av oss foretrekker faktisk å gi andre en større sjans til å vinne ved å ikke delta når vi eier premien fra før av...

Hvis du vinner en konkurranse hvor du ikke ønsker premien, så kan vi godt trekke en ny vinner. Vi er ikke vanskelige sånn :)

Det viktigste er ikke å vinne, men å delta?

Må innrømme jeg synes det er en litt kjip måte å gjøre det på, for å være ærlig.

Noen av oss foretrekker faktisk å gi andre en større sjans til å vinne ved å ikke delta når vi eier premien fra før av...

Hvis noen ikke vil ha premien gir vi den selvfølgelig til en annen :) Kanskje de til og med får en liten trøstepremie. Kanskje :)

Helt nydelig side. Veldig min smak - ryddig og stilig!

En artig overraskelse i går, godt gjort å holde det hemmelig så lenge :)

Siden loader aldri ferdig i Opera. Kommer ikke inn. Versjon 10.01

Fint om dere sier i fra om sånt direkte til oss på Multigamer.no. Var bare flaks at jeg kikket innom her nå.

Uansett: Det var en .js fil som hadde feil sti - og da Opera ikke fikk til å laste ned denne, valgte den å stoppe rendring av resten av siden.

Helt idiotisk oppførsel fra en browser - men nå er det i alle fall rettet opp i. :)

Også menyen sliter med IE8, funker fint i Firefox.

Husket jeg slet med det samme på min side når jeg laget hover meny. Tror eneste løsningen jeg fant var å ha menyen under selve linken så det er ingen åpenrom.

Håper Microsoft gidder å følge standardene snart.

Også menyen sliter med IE8, funker fint i Firefox.

Husket jeg slet med det samme på min side når jeg laget hover meny. Tror eneste løsningen jeg fant var å ha menyen under selve linken så det er ingen åpenrom.

Håper Microsoft gidder å følge standardene snart.

Vi er klar over dette og vil utbedre snarest. Men som jeg sa - dette er ikke en egnet plass for å rapportere problemer. Jeg hadde satt stor pris på om dere kan benytte kontaktskjema vårt i stedet. Takk. :)

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...