Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
eSkills

Innkjøp av TV

Recommended Posts

Hei, har tenkt å kjøpe meg en ny TV, og siden jeg ikke er så altfor kunnskapsrik på det området tenkte jeg det hadde vært fint om noen her har noen tips :). Prisklassen jeg vil velge i er vel rundt 5000 - 7000kr, og da gjerne en skjerm på rundt 40" størrelsen. Har allerede sett litt på Lefdal og liknende, men klarte ikke helt å finne ut hvilke som var bra så om noen har gode råd mottas de med stor takk! :)

Du kan jo prøve å google reviews på diverse sider som dinside.no så får du større sjanse til å finne mest bang-for-bucks

jeg heter zell! og vi har den på lager her;)

edit: vel hadde den på lager i går. k9z

edit2: den er forsåvidt tilgjengelig igjen 01.09 og eskills får lett pruta den ned til 7000 laken!

Oj du henger her fortsatt Zellsprell? Takk for tips, må innrømme at 8000 blir kanskje litt i overkant, og om du ikke jobber i nærheten av Trondheim vet jeg ikke helt om jeg orker å ta turen til din lokale Elkjøp hehe :)

Kan forresten legge til et par detaljer. Har PS3, Xbox 360 og Wii fra før, så dvs. at det er greit med endel HDMI inntak (helst 3 eller flere). Jeg bruker også PS3'n som en mediaserver, så jeg trenger egentlig ikke noe usb-inngang på selve TV'n.

Elkjøp her jeg bor smeller ut 50 stk 42" panasonic lcd til 3795,- på tirsdag pga nyåpning.

Var flere tv'er. En 100hz 40" samsung til 5999 også mener jeg.

Her skulle du ha vøri :)

ville ikke rørt en LED til under 7k :)

40XV733N er forsåvidt også ålreit! så og si nøyaktig samme specs som samsungen jeg postet til før. Riktignok samme pris i nettbutikken, men denne selger vi med god margin til 6995.- her. Toshiban er forsåvit noe feitere i design, tar seg ikke like godt ut på vegg.

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/...shiba-40-lcd-tv

Anbefaler deg og ta turen ned til en eller flere av de lokale elkjøp/lefdal se på bilde. viktigste er å finne et bilde du er fornøyd med;)

Gå opp til LE40C635. 100hz = WIN!:) 7.995,-

En annen modell som er verdt å se på, KDL40EX501. Denne kan du lett prute deg ned til samme pris som Samsungen.

Ja, jeg er lyd & bilde selger på Elkjøp.

Skal du kjøpe TV nå, så kjøp LED-TV. De koster litt mer, men gir deg mer for pengene også.

Umulig å få tak i en 40" med LED og 100hz til den prisen. LED gjør at du sparer 30-50% strøm, tven blir slim, men det utgjør ikke noe spesielt i form av bildekvalitet, spesielt ikke en billig-LED. Gå heller for 100hz!