Xulli 2 Report post Posted July 18, 2010 Tar gjerne en om du har noen tilovers jeg =D Quote Share this post Link to post Share on other sites
XHalf_DeadX 0 Report post Posted July 18, 2010 this game looks awesome ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Calz 0 Report post Posted July 18, 2010 Tja, kan vel prøve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siggerud 0 Report post Posted July 18, 2010 Tar gjerne en nøkkel om det er mulig ' />. Blir spennende Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bountyhunter 10 Report post Posted July 19, 2010 Så bra ut! Flere nøkler igjen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted July 19, 2010 (edited) Jeg vil også gjerne ha en nøkkel vist noen har til overs. ^^ Edited July 19, 2010 by Papirkurv Quote Share this post Link to post Share on other sites
AK_no 0 Report post Posted July 19, 2010 Er det rart det ikke er folk på bc2 serverne deres.. Dere jobber rimelig greit for at folk skal gjøre andre ting imo:P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pei01 1 Report post Posted July 19, 2010 Ser bra ut. Mye fine detaljer i terreng m.m. Tar gjerne en betanøkkel jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sir_Henrix 0 Report post Posted July 19, 2010 Kunne godt tenkt meg en beta key om d var fler igjen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted July 19, 2010 Sier ikke nei takk til en betanøkkel jeg nei! Hvis dt er flere igjen da Quote Share this post Link to post Share on other sites
SgtStav 0 Report post Posted July 19, 2010 kunne godt tenkt meg en key ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
realn 0 Report post Posted July 19, 2010 er det flere nøkler igjen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MistaWu 0 Report post Posted July 19, 2010 Jeg vil gjerne ha key til beta Quote Share this post Link to post Share on other sites
[Unike]Nerdhen 0 Report post Posted July 19, 2010 Noe seint kanskje, men tar gjerne en Quote Share this post Link to post Share on other sites
a1rsupreme 0 Report post Posted July 19, 2010 Fortsatt fleire igjen? Sett å leita etter et nytt spæll etter at æ gikk lei a d andre ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Troendern 0 Report post Posted July 19, 2010 Jeg tar gjerne en Lite å finne på i ferien Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hadjii 0 Report post Posted July 19, 2010 Om det ikke er for sent, tar jeg også gjerne en nøkkel Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted July 20, 2010 Faen. Får ikke omkonfigurert tastene. Spillet er jo litt CoD4-aktig men. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Exydos 0 Report post Posted July 20, 2010 Hum, tar gjerne en nøkkel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cathode 7 Report post Posted July 20, 2010 Ikke så farlig om det er tomt nå, men.. tar gjerne imot en betakey Quote Share this post Link to post Share on other sites
Qvistha 0 Report post Posted July 20, 2010 Hit me. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted July 20, 2010 Okey folkens, every man for themselves! Sitter på hytta med utrolig tregt nett så får ikke sendt en pm til de som vil ha. Så jeg legger ut 5 stk nøkler nå! Førstemann til MØLLA!!!!!!!!! CBRR-KY4Q-ZBG9-LZ8F GMMF-NW77-RNSV-GZEL EZ7V-HA92-GVQX-M2RM 3G97-B3LB-4V86-56G9 3WYD-36PM-CL9D-V9FT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted July 20, 2010 (edited) Takk Nirex ' /> Laster ned i dette øyeblikk! EDIT: har dt seg slik at Beta'en sluttet den 18 juli? ' /> EDIT2: Myth busted Edited July 21, 2010 by Enradoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spytool122 0 Report post Posted July 20, 2010 Hei vil gjerne ha en beta nøkkel hvis du har! gleder meg veldig til dette spillet kommer ut! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tokkjaen 0 Report post Posted July 20, 2010 Er det flere nøkler igjen til MOH? Har veldig lyst på en hvis det er mulig. Takker og bukker! T. Quote Share this post Link to post Share on other sites