dragen 2 Report post Posted July 10, 2010 I sommer blir det lite av Tommy's chillesofa, derfor har jeg valgt å lage en liten reportasje om ett lokalt lan i Molde, nemlig Bula lan Les mer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Clayman 2 Report post Posted July 10, 2010 sykt stykke lan det der. synd at ingen av de er gode i noen ting. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TommyM 0 Report post Posted July 11, 2010 LIES! Quote Share this post Link to post Share on other sites
9RRRRr 0 Report post Posted July 11, 2010 Rett og slett: ? er det nå jeg skal le, eller hva i allverden var dette for noe tull... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted July 11, 2010 sykt stykke lan det der. synd at ingen av de er gode i noen ting. ' /> Hahahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
TommyM 0 Report post Posted July 11, 2010 Rett og slett: ?er det nå jeg skal le, eller hva i allverden var dette for noe tull... er vell litt meningen at du skal se humoren i det ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted July 11, 2010 ahaha tommym er førsteseed på alt! Artig artikkel Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragen 2 Report post Posted July 11, 2010 Rett og slett: ?er det nå jeg skal le, eller hva i allverden var dette for noe tull... Dette var rett og slett en bommert, jeg ble lurt når jeg publiserte dette av tommym, han er en utspekulert lurifaks som du sikkert skjøl skjønner.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted July 12, 2010 Hahahaha - syntes dette var ganske søtt jeg Moldensere er OK de, bare synd de er så dårlig i fotball. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted July 12, 2010 Haha, morsomt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moen^ 0 Report post Posted July 12, 2010 haha, her vare mye noobs.. Spess tommy da!! : D Quote Share this post Link to post Share on other sites
skaardal 0 Report post Posted July 12, 2010 hahahahaha. Likte tycon med glocken Quote Share this post Link to post Share on other sites