Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
[wcip]Angel

E3 2010

Recommended Posts

Så nettopp xbox-pressekonferansen. Rimelig grei. Var ikke så mye hardcore-stuff som ble lansert, men var imponerende at alt de viste var exclusive shit. Kinnect kan bli bra hvis det blir noe mer enn minigames. Men jeg kan tenke meg at den danse-greia kan være en hit på fest :) (jeg kan ihvertfall lære noe... får nesten gå til innkjøp av en x360 :))

Er spent på Nintendo og Sony sine konferanser senere idag. Håper Sony presenterer noe kule exclusives til sitt "Move"-system. Trenger noe hardcore rpg-greier. The Elder Scrolls V med Move-kontroller hadde vært konge.. ;-)

Ellers kommer det nytt zelda-spill. Kan jo bli interessant.

Den heter "Kinect", ikke "kinnect" som flere av dere her skriver.

MS sin konferanse var ræva. GeoW3 så fett ut, halo så ut som halo og det var det.

Bruker 1 time på casual crap, så 20 sek på å ramse opp hardcore games til Nintendo 3DS.. lol @ retarded focus!

Nintendo sin er ferdig. Hadde de noe til Wii i det hele tatt utenom zelda? virket nesten som om alt var til 3DS, eller husker jeg feil? ...

Da er det ikke lenge til Sony. Får håpe de viser muskler!

samme hva nintendo gjør, de har SMG2, faen for et rulespill! kommer til å tjene fett på det i minst 2 år.

Assassins Creed 2 Brotherhood Multiplayer ser helt enormt kult ut ihvertfall.

God presentason overall. Hint av humor er alltid bra. Savnet Uncharted 3 og Final Fantasy Versus XIII... men ellers en del spennende hardcore-titler.

w00t! Eneste jeg savna var en kunngjøring om neste store PSN oppdatering :)

@ Angel: Ganske sikker på at de sparer FFXIII versus for TGS. Viktigere for Enix å informere Vesten om MMO'en deres :)

leste gamespots 'gut reactions' til nintendos konferanse.. alle var jævlig imponerte. Forstår ikke helt det. Nå er nok ikke jeg core demograhic for de spillene, men jeg syns hele greia (minus the reginator) var ganske tamt.... men men.

• Xross game chat... accessible only for PSN+ users
  • Rent content for annual fee
  • Pay for demoes and and betas

PSN+ strider mot alt gameren i meg står for! :)

Edit: ^Begynner å gå over nå..

Zelda og Donkey Kong Coutry Return, begge til Wii sjø... Når Nintendo har mindre casual gamers crap enn Microsoft så er det noe galt en plass... :)

Gabe Newell: "The work we're going to do on Steam [on PS3], feature-by-feature, we don't know exactly what that's going to look like today. But we want to create that same kind of thing on PS3 [as we have on PC] - where people can talk to each other, know what they've played."

Ser lovende ut ja :)

Her er hele intervjuet