Sofakommandanten 77 Report post Posted June 15, 2010 Battlefield: Bad Company 2 VietnamLengtar du tilbake til Vietnamkrigen? Då ser det ut til at du har gode nyhende i vente! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted June 15, 2010 Dei siste dagane har rykta surra om ein tilleggspakke til Battlefield: Bad Company 2 som skal foregå i Vietnam. Nå har EA gått ut og bekrefta desse rykta, og attpåtil lagt ut ein trailer som du kan sjå under Basert på musikken og helikopteret er det tydeleg at me skal tilbake til Vietnamkrigen, og at det altså ikkje er ein moderne versjon av krigen. Med andre ord får me forhåpentlegvis mange nye våpen og kjøretøy. Traileren viser også eit par jagarfly, så kanskje flyentusiastane endelig skal få ynsket sitt oppfylt? Tilleggspakken blir utgitt i løpet av vinteren! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted June 15, 2010 Enhver som bruker Creedence til noe som helst har vunnet Hmm vil se gameplayvids og vite mer før jeg uttaler meg, men å løpe i bushen å stikke ned Vitecongs kan bli bra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted June 15, 2010 Oh yes! Så lenge MAT-49 er med, pluss CAR-15 så blir dette gull! Quote Share this post Link to post Share on other sites
rekelake 5 Report post Posted June 15, 2010 Kjente jeg fikk litt gåsehud i nakken da jeg så phantomen som droppa napalm Håper de tar med Bouncing Betty i dette spillet også! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted June 15, 2010 They will give you a medal GI, but only after you are dead.... KONGE! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante 2 Report post Posted June 15, 2010 *thumbsup* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted June 15, 2010 They will give you a medal GI, but only after you are dead.... KONGE! Damn, der fikk jeg ståpels! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted June 15, 2010 Er det nå vi skal poste bilder av en ku, eller gjelder ikke det for BF-titler? Syns BF: Vietnam var et bra spill, men likte 1942 og BF2 mer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted June 15, 2010 Er det nå vi skal poste bilder av en ku, eller gjelder ikke det for BF-titler? Syns BF: Vietnam var et bra spill, men likte 1942 og BF2 mer. kuene er for cod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emi 2 Report post Posted June 15, 2010 Kommer vel neppe til å bli noen hit er jeg redd :\ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dokteur Kill 0 Report post Posted June 15, 2010 Redd denne kommer til å lide samme skjebne som Special Forces til BF2. Kortlivet moro som dessverre ikke klarer å opparbeide seg tilstrekkelig spillermasse til å holde det gående. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[ATP] Torp 0 Report post Posted June 15, 2010 Perfekt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 16, 2010 bare elsker propagandahora på høytaller Quote Share this post Link to post Share on other sites
KillaZ 0 Report post Posted June 16, 2010 Savner granatkasteren fra vietnam, får håpe den kommer sammens med BK. in vehicle music hadde vært fett:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 9 Report post Posted June 16, 2010 Jeg har vært småirritert siden jeg hørte ryktene mtp. at BC2 nettopp kom ut, men det er et eller annet med Vietnam som jeg har helt forelsket meg i når det kommer til spill. Har jo ventet i årevis på et nytt Vietnam spill. Enhver som bruker Creedence til noe som helst har vunnet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted June 16, 2010 Huff, liker ikke måten de splitter opp spilelrmassen på =/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted June 16, 2010 Huff, liker ikke måten de splitter opp spilelrmassen på =/ Penger. De prøver å få presset inn så mye de kan før lanseringen av BF3, men så tafatt som jeg er kjøper jeg vel alt de kommer med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bountyhunter 10 Report post Posted June 16, 2010 Merker minnene fra bf vietnam kommer tilbake! Gi meg en huey, cobra eller phantom og la meg slakte til surfin' bird! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sir_Henrix 0 Report post Posted June 17, 2010 Enhver som bruker Creedence til noe som helst har vunnet Begynte å like creedence etter å ha spilt vietnam er så konge musikk, blir glad av å vente på loadinga da Im in bfbc2 vietnam - rulte i cobraen - håper de har den med Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted June 17, 2010 Skulle Dice gå helt bananas og slenge inn en Mig-21, så enter jeg koma. Før jeg springer inn i boden, river frem min gamle Saitek gledespinne og setter meg pal foran pulten 3 dager til ende for flyhoring. Og propanda-dama MÅ være med... Minner, minner "Defect G.I. It is a very good idea to leave a sinking ship.""They will give you a medal but only after you die" "Your government lies to you every day poor soldier" "They lied to you G.I. You know you cannot win this war" "Your government has abandoned you G.I., They will leave you behind" "Your government has betrayed you, they will not return for you" "Your rich leaders get richer as you die in the swamps" "Your helicopters fall from the skies like broken birds" Quote Share this post Link to post Share on other sites
dezso 0 Report post Posted June 17, 2010 Hadde vært så konge om dette blir likt med hva BFV var. Var noen tøsekamper da sette Og heli-fight må jo tilbake i BF! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted June 17, 2010 Er det nå vi skal poste bilder av en ku, eller gjelder ikke det for BF-titler? Syns BF: Vietnam var et bra spill, men likte 1942 og BF2 mer. kuene er for cod Tull, var jo nettopp med BF at kuene ble en kjentsak her på bruket. Dette er standard EA. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted June 17, 2010 Hadde vært så konge om dette blir likt med hva BFV var. Var noen tøsekamper da sette Og heli-fight må jo tilbake i BF! Hvis du mener at tøsekamper er de kampene hvos GiS grisebanka dsr, så har du helt rett ' /> GODE minner fra den tiden Quote Share this post Link to post Share on other sites